Polska stała sie panstwem wyznaniowym

Data: 2009-12-02 19:00:39
Autor: boukun
Polska stała sie panstwem wyznaniowym

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hf63a8$fi7$1node2.news.atman.pl...
Polska wraz z wyrokiem Trybunału stanu stała sie panstwem wyznaniowym
oddanym kotabasom z mafii Watykanskiej.
Od tej chwili nie jest to juz moje, demokratyczne panstwo.
Bede je niszczył w miare swoich możliwosci.

sofu

Nie rozumiem o co się wściekasz?
Uczyłeś się Religii? Włożyłeś w to dodatkowy wysiłek?
To masz prawo do tego by ten stopień mieć w średniej na świadectwie. Więc warto się uczyć...

boukun

Data: 2009-12-02 19:33:26
Autor: bolek

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hf6al9$ngb$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Chodzi o to że to już nie prawo a obowiązek.
A jeżeli ja nie chcę uczyć się religii i nie mieć stopnia na świadectwie ?
Taka ciemnota w środku Europy. Wstyd.

bolek

Data: 2009-12-02 19:46:36
Autor: boukun

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hf6ci3$oik$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Przecież nikt jeszcze nie zmusza do chodzenia obowiązkowo na religię? I Trybunał mądrze wydał wyrok, wyjątkowo w tym przypadku... Wie co robi...

Mój synek nie chodzi, córka jednego roku, w ostatniej klasie podstawówki nie chodziła, teraz w gimnazjum zachciało się jej przekomarzać z księdzem i znów chodzi. Jak będzie miała gorsze oceny, to pewno w trzeciej klasie zrezygnuje, żeby mieć lepszą średnią do szkoły średniej...

boukun

Data: 2009-12-03 02:00:55
Autor: BarnabaRudge

> [...]

zrezygnuje,
żeby mieć lepszą średnią do szkoły średniej...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Uważaj Boukhun jak twoja corka wkurwi czyms ksiedza to jej rece i nogi
połamie, albo walnie gdzies w głowe i bedziesz miala swira w domu.
Oni nie sa tak wytrzymali na zagrywki dzieciaków jak nauczyciele.

sofu

Data: 2009-12-03 10:37:22
Autor: boukun

Użytkownik "BarnabaRudge" <BarnabaRudge@o2.pl> napisał w wiadomości news:hf72k5$7t3$1news.task.gda.pl...

> [...]

połamie, albo walnie gdzies w głowe i bedziesz miala swira w domu.
Oni nie sa tak wytrzymali na zagrywki dzieciaków jak nauczyciele.

To się zgadza, już się na nią skarżył do wychowawczyni, że mu klasę przerabia na swoją modłę...

boukun

Polska stała sie panstwem wyznaniowym