[budujemy socjalizm] Polska stanie się światowym potentatem w produkcji opakowań z plastiku

Data: 2019-12-20 18:44:00
Autor: japanizer
[budujemy socjalizm] Polska stanie się światowym potentatem w produkcji opakowań z plastiku
https://biznes.interia.pl/wiadomosci/news/arp-planuje-utworzenie-polskiej-grupy-opakowaniowej,2639592,4199

  ARP planuje utworzenie Polskiej Grupy Opakowaniowej

  Agencja Rozwoju Przemysłu za ok. 18 mln zł kupiła udziały Zakładu Produkcji Opakowań   Opakomet oraz akcje spółki Opakomet. ARP planuje majątkowe połączenie spółek i powołanie   Polskiej Grupy Opakowaniowej "Opakomet" - podała Agencja w komunikacie.

Niech żyje Prezes i Socjalizm! Lenin wiecznie żywy!

PS. wiadomo, kto zostanie prezesem? Były dyrektor budki z kebabem, czy może kościelny organista, jak w innych państwowych firmach?

Data: 2019-12-20 23:38:11
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -

Naprawdę takich ćwoków pan prezes tam poukładał?  To kim przy nich musieli być ich POprzednicy?     Któż to za czasów PO-PSL doprowadzał te spółki do ruiny - wykształciuchy karmione intelektualnie GWnem? Czy może zwykli złodzieje?

JB

Data: 2019-12-21 05:52:09
Autor: japanizer
On Saturday, December 21, 2019 at 4:38:12 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

Synu ubeka (łżesz w niemal każdej swojej wiadomości, więc wnioskuję, że musieliście mieć tatę ubeka, który wam tą cechę w genach przekazał) - spółki Skarbu Państwa zarządzane przez PiS są warte obecnie z połowę tego, co były warte za PO.

Tak, znaczy to, że gdzieś "wyparowało", lekką ręką, kilkadziesiąt, może sto kilkadziesiąt miliardów złotych. Tylko gdzie?

Data: 2019-12-21 13:14:25
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Żal ci GWniana szmato, że sam ojca nie miałeś, więc przyczepiłeś się do mojego?

JB

Data: 2019-12-22 08:00:21
Autor: Runt
W dniu 2019-12-21 o 22:14, Jacek Bialy pisze:
[...]

Brawo "jacusiu"! Brawo! To jest kultura! Masz sklerozę?

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2019-12-21 13:23:52
Autor: Jacek Bialy
[budujemy socjalizm] Polska stanie się światowym potentatem w produkcji opakowań z plastiku
   -- - ) - spółki Skarbu Państwa zarządzane przez PiS są warte obecnie z połowę tego, co były warte za PO.

Napisz jeszcze w raporcie, że najdroższe za PO były linie LOT-u

JB

Data: 2019-12-21 14:51:43
Autor: japanizer
On Sunday, December 22, 2019 at 6:23:54 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
-- - ) - spółki Skarbu Państwa zarządzane przez PiS są warte obecnie z połowę tego, co były warte za PO.

Napisz jeszcze w raporcie, że najdroższe za PO były linie LOT-u

Ano, to PO otworzyła nowe kierunki, załatwiła nowe samoloty dla LOT. PiS jak zwykle spija śmietankę.

I spił jej już sporo, nie zesraj się komuchu w majty:

Tauron:

 - wartość pod koniec 2019 roku: 2,8 mld zł
 - wartość w 2015 roku: 8,8 mld zł

PGNiG:

- wartość pod koniec 2019 roku: 24 mld zł
- wartość w 2015 roku: 39 mld zł

Mówili już w twojej ukochanej TVPiS, gdzie wyparowała różnica?

Data: 2019-12-21 15:07:34
Autor: Jacek Bialy
[...]

Kierunek Berlin otworzyła - LOT miał zbankrutować i zostać przejęty przez Lufthansę.

JB

Data: 2019-12-22 00:20:41
Autor: u2
W dniu 22.12.2019 o 00:07, Jacek Bialy pisze:
[...]

ale po co Bolanda CPL skoro lotnisko (w budowie) jest w Berlinie ?:)))))))))

Data: 2019-12-22 01:40:23
Autor: japanizer
On Sunday, December 22, 2019 at 8:07:35 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

    -- - Ano, to PO otworzyła nowe kierunki

Kierunek Berlin otworzyła - LOT miał zbankrutować i zostać przejęty przez Lufthansę.

A nie przez twoich kolesi z ubecji którzy razem z PiS wydymali Polaków na 800 mln zł przy Amber Gold?

Widzicie dziadek, synu ubeka, jak pięknie potraficie wycinać niewygodne dla was tematy. Za młodu z tatą lataliście na zebrania do KC?

Data: 2019-12-22 05:01:36
Autor: Jacek Bialy
> [...]

     -- - A nie przez twoich kolesi z ubecji którzy razem z PiS wydymali Polaków na 800 mln zł przy Amber Gold?

Z jakiej ubecji debilu?  Lufthansa miała przejąć LOT, a lokalnymi szczegółami zajęli się wsiarze - ci sami, którzy stworzyli PO.

JB

Data: 2019-12-22 05:59:12
Autor: japanizer
On Sunday, December 22, 2019 at 10:01:37 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:

> [...]

Z jakiej ubecji debilu?  Lufthansa miała przejąć LOT, a lokalnymi szczegółami zajęli się wsiarze - ci sami, którzy stworzyli PO.

I co, po odkryciu tak wielkiego spisku PiS ani jednej noty dyplomatycznej do Merkel nie wysłał? Spotkania z szefem MZS Niemiec nie zażądali w celu opierdolu? Nawet ambasadora na dywanik w Warszawie nie wezwali? Na forum UE zadymy nie zrobili? O wszystko PiSdy zadymy robią, a o tak wielką aferę by nie zrobili? Kogo wy tu kitować chcecie?

Tak że widzicie, synu ubeka, tato niewątpliwie kłamać was uczył, ale komusze kłamstwa to jednak łatwo odkryć. Choć pewnie tato z was by dumny był, żeście na zakłamaną PiSdę wyrośli.

Data: 2019-12-22 15:25:20
Autor: Runt
W dniu 2019-12-22 o 14:59, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

To taka sama kanalia jak inni wielbiciele kuwety!

Data: 2019-12-22 08:01:38
Autor: Runt
W dniu 2019-12-22 o 00:07, Jacek Bialy pisze:
[...]

A został przejety? Co jeszcze wymyślicie by przykryc swoje afery?

Data: 2019-12-22 15:24:25
Autor: Runt
W dniu 2019-12-22 o 14:01, kanalia Jacek Bialy pisze:
[...]

Jacy "wsiarze" debilu? Kto jest w Amber Gold umoczony? Masz sklerozę wszarzu?

Data: 2019-12-24 11:26:13
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Nu - niechby spróbowali...   Nawet wsiarzom nic nie zrobili (bo to jedna sitwa od krzywego mebelka - cały czas w IPN są jakieś zbiory zastrzeżone). Ale przyjdzie czas, że jeszcze zatęsknicie za tymi pisiorkami.
Na razie pozdrawiam świątecznie.

JB

Data: 2019-12-21 15:32:19
Autor: Runt
W dniu 2019-12-21 o 08:38, Jacek Bialy pisze:
[...]

Na to wychodzi ;-)))

To kim przy nich musieli być ich POprzednicy?

Nie kombinuj.

Któż to za czasów PO-PSL doprowadzał te spółki do ruiny

No kto? Czy ktoś z tych co to doprowadzali do ruiny gnije w więżniu?

- wykształciuchy karmione intelektualnie GWnem?

Ależ skąd! Tom twórcy "dobrej zmiany"!

Czy może zwykli złodzieje?

Nie zwykli a wyrafinowani złodzieje usiłujący zrobic zasłonę dymną swoich krętactw i zakłamania. Ta szajka to Dobra Zmiana!

Data: 2019-12-21 08:32:20
Autor: Runt
W dniu 2019-12-21 o 03:44, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Ale sukces jest! Przyćmi wszelki afery w Republice Banasiowej.

Data: 2019-12-21 22:44:08
Autor: A. Filip
[budujemy socjalizm] Polska stanie się światowym potentatem w produkcji opakowań z plastiku [o ile PO nie wróci do władzy]
[...]

Tylko głos oddany na PO udupi te zakłady?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-12-21 14:54:55
Autor: Jacek Bialy
[...]

O czym tu gadać?   Ich 'specjaliści' nie dorównują do pięt dyrektorowi budki z kebabem.

JB

Data: 2019-12-24 13:20:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 21 grudnia 2019 03:44:02 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Światowym potentatem w produkcji plastiku była komunistyczna Czechosłowacja.
I to nie takiego zwykłego, ale wybuchowego, sprzedawanego pn. semtex ;)

Data: 2019-12-24 13:43:36
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- --

Ale produkowali to jako plastik butelkowy? ;-))

JB

Data: 2019-12-24 14:46:19
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 24 grudnia 2019 22:43:37 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Nie... ja tylko sobie żartem...

Data: 2019-12-25 10:00:17
Autor: Wiesiaczek
W dniu 24.12.2019 o 22:20, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Masz coś z głową czy bierzesz kasę za te bzduru, o któych piszesz?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2019-12-25 01:16:18
Autor: japanizer

https://pl.wikipedia.org/wiki/Semtex

Data: 2019-12-24 21:16:51
Autor: z
[budujemy socjalizm] Polska stanie się światowym potentatem w produkcji opakowań z plastiku
"ZPO Opakomet Łowicz jest producentem i dystrybutorem tub aluminiowych oraz nakrętek z tworzyw sztucznych. Opakomet Kraków produkuje i sprzedaje opakowania z tworzyw sztucznych - są to głównie kanistry i butelki dla odbiorców z branży olejowej, chemicznej i automotiv."

Palstik jako taki nie jest złem. Złe jest jego obecne używanie.
Nakrętki do butelek są najlepszym surowcem do przerobu.

UE powinna już dawno wprowadzić standardy opakowań które będzie można przetwarzać.
Durny przykład z kolorowym szkłem. Ono nie nadaje się do ponownego przetworzenia (w sensie nie opłaca się)

Całą ta ekologiczna nagonka nic nie da jeśli nie wprowadzi się przepisów jakie opakowania można produkować i przetwarzać

UE do takich spraw się nadaje i dziwi mnie że MILCZY w 13 językach.

Dotychczas na świecie przetwarza się jakiś ułamek. 17 procent? Niech mnie ktoś poprawi. Tu trzeba wypalać gorącym żelazem a nie wyręczać się nieekonomiczną segragacją podnoszącą tylko PODATKI

Data: 2019-12-24 15:43:19
Autor: japanizer
On Wednesday, December 25, 2019 at 5:17:18 AM UTC+9, z wrote:
[...]

Chyba nie zajarzyłeś, co się stało.

Państwo polskie kupuje jakieś podupadające, bankrutujące firemki, bo koleś szemranego właściciela jest w ARP i "spoko Wiesiu, kupimy to od ciebie, długi się spłaci, Skarb Państwa stawia, he he he!".

Data: 2019-12-25 13:47:40
Autor: z
[budujemy socjalizm] Polska stanie się światowym potentatem w produkcji opakowań z plastiku
Acha... To z podlinkowanego przez Ciebie artykułu zrozumiałeś tylko tyle?

BRAWO TY ;-)

Data: 2019-12-24 22:12:45
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:31be5b4e-d7fc-42e4-b7fa-241c8dc615bc@googlegroups.com...

https://biznes.interia.pl/wiadomosci/news/arp-planuje-utworzenie-polskiej-grupy-opakowaniowej,2639592,4199

  ARP planuje utworzenie Polskiej Grupy Opakowaniowej

Można i tak, wtedy szybko splajtują.

https://www.donald.pl/artykuly/3vF4vQyw/walbrzych-pierwszym-miastem-bez-plastiku-od-maja-zakaz-uzywania-plastikowych-naczyn-i-opakowan

boukun

[budujemy socjalizm] Polska stanie się światowym potentatem w produkcji opakowań z plastiku