Polska stawia na innowacje

Data: 2017-04-23 12:05:54
Autor: A. Filip
Polska stawia na innowacje
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
http://www.stefczyk.info/wiadomosci/gospodarka/premier-pokazemy,-ze-polska-stawia-na-innowacje,19909560204

Na targach w Hanowerze chcemy pokazać, że Polska stawia na nowoczesne
technologie, na innowacje, że jesteśmy państwem, w którym gospodarka i
nauka łączy się po to, żeby wprowadzać nowe rozwiązania technologiczne
- powiedziała w sobotę premier Beata Szydło.
[...]

Podziwiam niezwykłą precyzję wypowiedzi pani premier.
Nie powiedziała "pokażemy", powiedział "chcemy pokazać".
Nauczyła się czegoś na Tuskowym "Polska zasługuje na cud gospodarczy"
albo Tuska wypowiedziach o abonamencie RTV? ;-)

| przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Polska stawia na innowacje