Polska stawia na innowacje

Data: 2017-04-23 03:22:54
Autor: Stachu Chebel
Polska stawia na innowacje
W dniu niedziela, 23 kwietnia 2017 11:37:29 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

Premier powiedziała, że na targach w Hanowerze prezentowany będzie m.in. "elektryczny samochód z Polski". "To jest produkt, który może stać się właśnie marką Polski i to jest produkt, który chcemy rozwijać i możemy właśnie w ten sposób budować markę Polski" - dodała. Według niej ten produkt "będzie nas wyróżniał na arenie międzynarodowej".

Wiesz co robi ten miś? On odpowiada żywotnym potrzebom całego społeczeństwa. To jest Miś na skalę naszych możliwości. Ty wiesz, co my robimy tym misiem? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie - mówimy - to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo.

Data: 2017-04-23 12:32:18
Autor: A. Filip
Polska stawia na innowacje
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
[...]

Skoro nawiązujesz do filmu "Miś" to UE już się dorobiło
"Ostatnich (fakturowych) golonoczek".
Za PRL znikały paróweczki.  Za UE znikają goloneczki! ;-)

http://www.tvn24.pl/prokuratura-bada-kto-zjadl-golonke-na-gminnym-festynie,731764,s.html
Afera mięsna w Mszanie. Prokuratura bada, kto zjadł golonkę
16 kwietnia 2017, 17:54

| przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Polska stawia na innowacje