Polska swinia szefem frakcji nieco wiekszej od komuchow

Data: 2009-07-15 15:38:12
Autor: naprany jak kruk!
Polska swinia szefem frakcji nieco wiekszej od komuchow
buhehehe

polak zostal szefem frakcji europejskich debili hahahahah

jak myslicie czy to powod do dumy ?

a wczesniej prosiaka nawet koledzy wykolegowali hahaha

bravo pis !!

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-15 15:02:41
Autor: Hans Kloss
Pełoska swinia grzegorek sra na polskim usenecie
A wy grzegorek znowu napierdoleni jak świnia.
Buahaha, to już u was permanentne chyba.
J-23

Data: 2009-07-15 17:11:26
Autor: naprany jak kruk!
"Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(-a):

A wy grzegorek znowu napierdoleni jak świnia.
Buahaha, to już u was permanentne chyba.

upilem sie z radosci gdy okazalo sie ze pan spocony
dostal taka zaszczytna fuche
pewnie i tak ta frakcja rozpadnie sie w koncu pis hahaha

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-15 15:41:36
Autor: naprany jak kruk!
Polska swinia szefem frakcji nieco wiekszej od komuchow
no i podoba mi sie nazwa frakcji - konserwatysci i reformatorzy

buhehehe

to tak jakby napisac - madry pisowiec

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-15 15:59:50
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
naprany jak kruk! wrote:

no i podoba mi sie nazwa frakcji - konserwatysci i reformatorzy

Jeśli w grupie jest dwóch konserwatystów i trzech reformatorów, to jak
nazwiesz tę grupę?

Poza tym reformować można też wstecz.
--
Pit

Data: 2009-07-15 16:36:20
Autor: naprany jak kruk!
Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(-a):

naprany jak kruk! wrote:

> no i podoba mi sie nazwa frakcji - konserwatysci i reformatorzy

Jeśli w grupie jest dwóch konserwatystów i trzech reformatorów, to jak
nazwiesz tę grupę?

niech jeszcze dopchaja sie komunistami
bedzie wtedy konserwa w reformach o ludziej twarzy
hehe

Poza tym reformować można też wstecz.

jarus ciagle cofa sie do przodu

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-15 15:56:57
Autor: Lorn
naprany jak kruk! pisze:
buhehehe

polak zostal szefem frakcji europejskich debili hahahahah

jak myslicie czy to powod do dumy ?

No kurczę... Pierwszy Polak na tak zaszczytnym stanowisku ;->

Data: 2009-07-15 16:37:11
Autor: naprany jak kruk!
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(-a):

naprany jak kruk! pisze:
> buhehehe

No kurczę... Pierwszy Polak na tak zaszczytnym stanowisku ;->

to powazne stanowisko
moze wyrazac siebie
ma wplyw i to za cala potezna frakcje
a nie tam jakis przewodniczacy parlamentu co nic nie moze hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-15 23:33:38
Autor: Lorn

naprany jak kruk! pisze:
[...]

Przewodniczący to pikuś... Kamiński Boss jest i basta. On już dobrze wie jak ośmieszyć i sprowadzić do absurdu swą 'i to coś do czego należy PiS' bytność w PE. :>

Data: 2009-07-15 16:16:22
Autor: konserwator

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:lrmr55dps2oo574uhfhasd95ue6ksvj6hs4ax.com...
buhehehe

polak zostal szefem frakcji europejskich debili hahahahah

chodzi o te kwestorke d~`orjenburg vel Jungingen?

Data: 2009-07-15 16:37:41
Autor: naprany jak kruk!
"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał(-a):

[...]

skup sie tluku - czy kwestorka to szef frakcji ?

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-15 16:45:02
Autor: konserwator

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:6dqr55dpsnu9fgk4fpjq2ibm1p5mappcto4ax.com...
[...]

szef frakcji kwestorow - jakby nie bylo.
Pozytecznej przynajmniej...

Data: 2009-07-15 16:50:11
Autor: Piotr
Dnia Wed, 15 Jul 2009 15:38:12 +0200, naprany jak kruk! napisał(a):

buhehehe

polak zostal szefem frakcji europejskich debili hahahahah

jak myslicie czy to powod do dumy ?

a wczesniej prosiaka nawet koledzy wykolegowali hahaha

"Polska świnia"? Mówisz jak jakiś hitlerowiec.
Piotr

Data: 2009-07-16 15:55:17
Autor: Vic
Piotr wrote:
"Polska świnia"? Mówisz jak jakiś hitlerowiec.

Bylbym raczej za "wystraszonym strusiem".

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Polska swinia szefem frakcji nieco wiekszej od komuchow