Polska syjonistka

Data: 2009-06-27 15:05:22
Autor: Marek
Polska syjonistka
Data: 2009-06-27 22:44:43
Autor: Tzva Adonai
Polska syjonistka
On 28 Cze, 00:05, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

Polecam zydofilom.

Ładna, ma typowo polską, swojsko-przaśną urodę.. Trochę do córki
Panslavisty podobna...

Data: 2009-06-28 08:11:32
Autor: Panslavista
Polska syjonistka

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości
On 28 Cze, 00:05, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

Polecam zydofilom.

Ładna, ma typowo polską, swojsko-przaśną urodę.. Trochę do córki
Panslavisty podobna...

Tzwel rozpowszechnia GWnianą  fałsz-wiedzę...

Data: 2009-06-28 08:13:07
Autor: Tzva Adonai
Polska syjonistka
Tzwel rozpowszechnia GWnianą  fałsz-wiedzę...

Pokazywałeś tu kiedyś zdjęcia swojej córki, mam świetną pamięć wzrokową...
Swoimi z czasów młodości też się chwaliłeś, wyglądałeś wtedy jak modelowy
chłopiec z Tzahal'u, nawet Olek Sharon zwrócił uwagę, że to cud, że żaden polski
szmalcownik nie zakapował cię za wygląd na Gestapo...

Data: 2009-06-28 00:15:01
Autor: Marek
Polska syjonistka
On 28 Cze, 08:13, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:
> [...]

chłopiec z Tzahal'u, nawet Olek Sharon zwrócił uwagę, że to cud, że żaden polski
szmalcownik nie zakapował cię za wygląd na Gestapo...

Ja tez mam swietna pamiec wzrokowa. Nic na to nie poradze, ze zdjecie
twojej babki juz wczesniej gdzies widzialem. Teraz wiem, gdzie...

Data: 2009-06-28 09:52:22
Autor: Panslavista
Polska syjonistka

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości
> [...]

Ja tez mam swietna pamiec wzrokowa. Nic na to nie poradze, ze zdjecie
twojej babki juz wczesniej gdzies widzialem. Teraz wiem, gdzie...

Była kapo w baraku jewskim w Birkenau.

Data: 2009-06-28 08:18:12
Autor: Panslavista
Polska syjonistka

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości
> [...]

polski
szmalcownik nie zakapował cię za wygląd na Gestapo...

Ciąg dalszy Tzwelu?
Nudzisz się?
Może poprosić paru, aby zagrali z tobą w golfa?
Kije juz mają.

Data: 2009-06-28 08:19:41
Autor: Tzva Adonai
Polska syjonistka
Może poprosić paru, aby zagrali z tobą w golfa?
Kije juz mają.

To już kumpli z SB mobilizujesz przeciwko mojej skromnej osobie?.. Wyluzuj,
dziadek, bo ci żyłka w czole pęknie i będziesz wyglądał jak Gorbaczow.. ;}

--

Polska syjonistka