Polska sytuacja wyborcza.

Data: 2012-08-19 21:31:38
Autor: Michał Szatański
Polska sytuacja wyborcza.
 Jest idiotyczna, powiedzmy, bo jaki ma się wybór? Teoretycznie PO - PiS, tylko ja osobiście PiSowi już nie wierzę - gadanie z wysoka przez prezesa. Robi się Polaka w straceńca/frajera/idiotę każąc mu marnować głos na nowopowstałe małe partie.
 W takiej sytuacji nie ma znaczenia, chyba, kto rządzi, bo demokracja nie istnieje.
 Jeszcze zostali chłopi i komuniści/zdrajcy (internacjonaliści może). To co za różnica co tu się wyrabia? - jak to czytałem u R. Z. o "Amber Gold".

Polska sytuacja wyborcza.