Polska sztuka święci triumfy za oceanem

Data: 2013-11-19 17:36:25
Autor: Marek Woydak
Polska sztuka święci triumfy za oceanem

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:528b61af$0$2160$65785112news.neostrada.pl...
Przede wszystkim chciałem wam uprzejmie donieść, że wielką, wielką furorę zrobił w Nju Jorku Antoni Macierewicz. Czterysta osób wypełniło po brzegi salę parafialną na Greenpoincie, i długo, długo, oklaskami, śpiewami i okrzykami uwielbienia witało a potem żegnało niekwestionowaną gwiazdę tego wieczoru. Antoni Macierewicz wystawił tam swój święcący niebywałe sukcesy na różnych, nawet międzynarodowych scenach, monodram pod tytułem „To był zamach“.

Zrzuta była po 15 dolców od wyłysiałej główki. Do czapki leninówki Antosia. Kto przyniósł ze sobą fotkę patrioty wchodził za darmochę. Kto przy Antonim napluł na zdjęcie Putina albo Tuska mógł za darmochę wprowadzić 2 kolesi "keszowni".

MW

Polska sztuka święci triumfy za oceanem