Polska- to juz jest inny kraj

Data: 2010-04-21 09:16:55
Autor: fatso
Polska- to juz jest inny kraj
mms://tvpol.wmod.llnwd.net/fc/a295/o2/FILES/28389238.wmv?WMContentBitrate=280000

Link otrzymalem od czlowieka z California. Nazwisko historyczne, kazdemu z was znane.
Otwiera sie w IE8 i u mnie, automatycznie, w RealPlayer.
Polska sie zmienila w ostatnim tygodniu. jest inna od tej ktora znalem.
Oby na lepsze.

Data: 2010-04-21 12:52:58
Autor: fatso
Nicht Polnishe Wirtshaft?
fatso wrote:
[...]

Swinskie Ryje mlodszej proweniencji, tzn produkt kopulacji rodzicow w pijanym widzie
gdzies w ADM-skiej bramie( a tutaj sporo takich) nie zrozumieja o co mi chodzi.
Polnishe Wirtshaft to mantra w niemieckiej psyche- kop Polaka w dupe bo on sam z siebie
nic zrobic nie potrafi. Kopniety to i owszem, bedzie tyral od rana do zmierzchu.

Pogrzeb Prezydenckiej Pary pokazany wyzej to dowod, ze cos sie zmienia, ze nie mozna
juz pokazywac Polski jako Terra felix pijakow i marzycieli.

Wiem cos o pogrzebach i uroczystosciach bo tyle ich widzialem w brytyjskiej TV i wiem,
ze sukcesem udanego "show" jest praca u podstaw. To nie dlatego ci oficerowie nie wykopyrtneli sie
wraz z trumna na stromych schodach do Katedry Wawelskiej, ze im sie nie powinela noga.
Ale dlatego ze oni nad tym gdzies noca pracowali, cwiczyli. Podobnie z reszta- wszystko szlo jak
zegarek a i publika zachowala sie godnie.

Mysle, ze  swiat to zauwazyl i swiat to doceni. Nie zdziwilbym sie gdyby  zaistnialo znowu jakies
parcie w gore na nasza poczciwa zlotowke. Stabilny kraj, pracowite normalne spoleczenstwo. Miasto
Krakow pelne skarbow wartych odwiedzenia.  Tylko kupowac taka walute.

fatso

Data: 2010-04-21 14:01:03
Autor: alibaba8
Nicht Polnishe Wirtshaft?

[...]

Pewien jeste¶, że to jakie¶ zmiany? Przecież od wieków najpierw kopiemy sobie grób, a póĽniej odprawiamy piękne pogrzeby. Pewien jeste¶, że warto inwestować w kraju, w którym prezydent z ogromnym swiecznikiem władzy rozbija się, w jakim¶ lesie? Jedyna nadzieja, że jeszcze wyjdzie, że to jaki¶ zamach albo meteoryt czy co¶ innego przypadkowego. w przeciwnym razie to skandal. Choć i tak tylu dostojników na jednym pokładzie to skandal. Dziw bierze, że jeszcze rz±d nie podał się do dymisji, a parlament nie został rozwi±zany.

Data: 2010-04-21 13:34:16
Autor: fatso
Nicht Polnishe Wirtshaft?
alibaba8@vp.pl wrote:

[...]

grób, a później odprawiamy piękne pogrzeby. Pewien jesteś, że warto inwestować w
kraju, w którym prezydent z ogromnym swiecznikiem władzy rozbija się, w jakimś
lesie? Jedyna nadzieja, ĹĽe jeszcze wyjdzie, ĹĽe to jakiĹ› zamach albo meteoryt czy
coś innego przypadkowego. w przeciwnym razie to skandal. Choć i tak tylu
dostojników na jednym pokładzie to skandal. Dziw bierze, że jeszcze rząd nie podał
się do dymisji, a parlament nie został rozwiązany.

niczego nie jestem pewny, Kolego, stad moj znak zapytania.
Ten Sniadek, szef Solidarnosci, znowu zebral dzis oklaski na pogrzebie A.Walentynowicz w Gdansku.
Gdyby tak PO i PiS byly zdolne sie zebrac na jakims szybkim konklawe i wziac sobie Sniadka na
wspolnego prezydenckiego kandydata- to wtedy bym chyba mogl zdjac ow zapytajnik w tytule wyzej.

Data: 2010-04-21 14:53:04
Autor: alibaba8
Nicht Polnishe Wirtshaft?

[...]

Sorry, na tytuł nie spojrzałem, a w tek¶cie pytajnika nie było. To co napiszę to lekka utopia, ale wydaje się, że najwyższy czas na zmiany. Dawno temu pisałem, że post komuna i post solidarno¶ć do władzy się nie nadaj±. Trzeba wykreować młodych polityków. Teraz nadszedł czas, aby ich dopu¶cić do władzy, tylko czy oni gdzie¶ s±. Trzeba osun±ć od władzy elity głosz±ce hasło "Bóg, Honor, Ojczyzna", a z którego pozostał im tylko Bóg, inaczej prędzej czy póĽniej "wyl±dujemy" w jakim¶ lesie. --

Data: 2010-04-21 14:02:57
Autor: fatso
Nicht Polnishe Wirtshaft?
alibaba8@vp.pl wrote:

[...]

Sorry, na tytuł nie spojrzałem, a w tekście pytajnika nie było. To co napiszę to
lekka utopia, ale wydaje się, że najwyższy czas na zmiany. Dawno temu pisałem,
że post komuna i post solidarność do władzy się nie nadają. Trzeba wykreować
młodych polityków. Teraz nadszedł czas, aby ich dopuścić do władzy, tylko czy
oni gdzieś są. Trzeba osunąć od władzy elity głoszące hasło "Bóg, Honor,
Ojczyzna", a z którego pozostał im tylko Bóg, inaczej prędzej czy później
"wylÄ…dujemy" w jakimĹ› lesie.

Ja bym to inaczej ujal, Panie Kolego: dopuscic mlode pokolenie do rzadzenia krajem, nowych ludzi.
Ale Glowa Panstwa nie rzadzi i ta osoba musi miec swoja Gravitas, ciezar gatunkowy. Podejrzewam,
ze PiS wystawi nastepnego Kaczora i wtedy chyba przegra.
Kandydat wspolny z PO, ponad podzialami ale z charyzma- p. Sniadek to zupelnie inna propozycja.
Robotnik z wasem niczym Bolek ale jak bardzo od cwanego Bolka inny. Taki w Palacu namiestnikowskim by sie nadal
byle sie nie wtracal do praktycznej sztuki rzadzenia.

Data: 2010-04-21 16:12:42
Autor: kc
Nicht Polnishe Wirtshaft?
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
Ja bym to inaczej ujal, Panie Kolego: dopuscic mlode pokolenie do rzadzenia krajem, nowych ludzi.

To już drugi post w tym stylu, dopu¶cić młodo¶ć, huj z hasłem " Bóg, honor, ojczyzna". Nowe zadania na grupy? Macie już kogo¶ namaszczonego na przywódcę? J±trzyć, podjudzać, za"robak"czać grupy i fora dyskusyjne. Najpierw dowiedzcie się sk±d wasz ród, bo mój ten od Piasta, Kraka, Lecha.

http://tinyurl.com/y2ed9ss

kc

Data: 2010-04-21 19:12:45
Autor: fatso
Nicht Polnishe Wirtshaft?
  kc wrote:
fatso<fatso60347@ntlworld.com>  napisaĹ‚(a):

Ja bym to inaczej ujal, Panie Kolego: dopuscic mlode pokolenie do
rzadzenia krajem, nowych ludzi.

To już drugi post w tym stylu, dopuścić młodość, huj z hasłem " Bóg, honor,
ojczyzna". Nowe zadania na grupy? Macie juĹĽ kogoĹ› namaszczonego na
przywódcę? Jątrzyć, podjudzać, za"robak"czać grupy i fora dyskusyjne.
Najpierw dowiedzcie siÄ™ skÄ…d wasz rĂłd, bo mĂłj ten od Piasta, Kraka, Lecha.

http://tinyurl.com/y2ed9ss

kc

najpierw daj sie przebadac genetycznie bo mi sie cos widzi zes ty sam Zyd aszkenazyjski
podszywajacy sie pod Swinskiego Ryja.

Data: 2010-04-21 12:26:34
Autor: macieks
Nicht Polnishe Wirtshaft?
On 21 Kwi, 20:12, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:

podszywajacy sie pod Swinskiego Ryja.

Możesz mi wyja¶nić geneze tego słowa "¶wińskie ryje" i dlaczego
używasz go w odniesieniu do Polaków?

Data: 2010-04-21 21:46:29
Autor: skippy
Nicht Polnishe Wirtshaft?

Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:23de5dd2-1952-4bee-a6bc-08c210b7e298u31g2000yqb.googlegroups.com...
On 21 Kwi, 20:12, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:

podszywajacy sie pod Swinskiego Ryja.

Możesz mi wyja¶nić geneze tego słowa "¶wińskie ryje" i dlaczego
używasz go w odniesieniu do Polaków?

On chyba tego używa zamiast "goj", ale nie mam pewno¶ci.

Data: 2010-04-21 21:27:02
Autor: fatso
Nicht Polnishe Wirtshaft?
skippy wrote:

Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:23de5dd2-1952-4bee-a6bc-08c210b7e298u31g2000yqb.googlegroups.com...
On 21 Kwi, 20:12, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:

podszywajacy sie pod Swinskiego Ryja.

Możesz mi wyjaśnić geneze tego słowa "świńskie ryje" i dlaczego
uĹĽywasz go w odniesieniu do PolakĂłw?

On chyba tego używa zamiast "goj", ale nie mam pewności.
prosze spojrzec w lustro i wyciagnac samemu wnioski

Data: 2010-04-21 14:20:00
Autor: macieks
Nicht Polnishe Wirtshaft?
On 21 Kwi, 22:27, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:
skippy wrote:

> Użytkownik "macieks" <mmmaciek...@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci

> On chyba tego używa zamiast "goj", ale nie mam pewno¶ci.

prosze spojrzec w lustro i wyciagnac samemu wnioski

Niejednoznaczna odpowiedĽ.
Taki test IQ.

Data: 2010-04-21 23:32:14
Autor: skippy
Nicht Polnishe Wirtshaft?

Użytkownik "macieks"

Niejednoznaczna odpowiedĽ.
Taki test IQ.

No dlatego własnie nie odpisałem że widziałem jego zdjęcie.
A przed "goja" dodałem "chyba".

Ale przynajmniej jest już jasne, że ¶wiński ryj to nie jest równoznaczne z gojem, ponieważ ja mogę byc Żydem.
Zatem fatso też może być ¶wińskim ryjem; a z wygl±du wystarczy popatrzeć i wtedy każdy wurobi sobie opinię czy jest.

Data: 2010-04-21 21:11:50
Autor: alibaba8
Nicht Polnishe Wirtshaft?
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):    > Ja bym to inaczej ujal, Panie Kolego: dopuscic mlode pokolenie do > rzadzenia krajem, nowych ludzi.

To już drugi post w tym stylu, dopu¶cić młodo¶ć, .uj z hasłem " Bóg, honor, ojczyzna". Nowe zadania na grupy? Macie już kogo¶ namaszczonego na przywódcę? J±trzyć, podjudzać, za"robak"czać grupy i fora dyskusyjne. Najpierw dowiedzcie się sk±d wasz ród, bo mój ten od Piasta, Kraka, Lecha.

http://tinyurl.com/y2ed9ss

kc

Jak się domy¶lam to chyba tylko od Piasta Mieszka I sił± zmuszonego do przyjęcia chrztu, a ¶ci¶lej strachem, bo od reszty Słowian to jako¶ Cesarstwo Rzymskie zdołało odci±gn±ć. Co do hasła, to wła¶nie w jego obronie takie wnioski mnie naszły. Tylko bym je trochę zmienił, bo jakby zapomniano w tym kraju komu się służy. Ojczyzna, Honor, Bóg.

Data: 2010-04-21 15:04:04
Autor: skippy
Nicht Polnishe Wirtshaft?

Użytkownik <alibaba8@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:3461.00001c10.4bcef530newsgate.onet.pl...

[...]

wczoraj Hołdys o tym mówił
tez uważam że idzie kres skostniałych od 20 lat elit w których s± ci±gle ci sami ludzie

Data: 2010-04-21 15:03:14
Autor: skippy
Nicht Polnishe Wirtshaft?

UĹĽytkownik "fatso"

Gdyby tak PO i PiS byly zdolne sie zebrac na jakims szybkim konklawe i wziac sobie Sniadka na

dlaczego po i pis maja się łączyć i walczyć z innymi, skoro mogą rozdzielone dusze dzielić w kółko między sobą

Data: 2010-04-22 00:05:35
Autor: SlawcioD
Polska- to juz jest inny kraj
fatso pisze:
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=QBg_YVR5fHo&feature=player_embedded

obawiam sie Fatso ze nima ch... ze zmianami na lepsze...

pozdrawiam
SlawcioD

Polska- to juz jest inny kraj