Polska to takie miecie bez godnoci

Data: 2015-02-21 18:02:25
Autor: boukun
Polska to takie miecie bez godnoci
No bo jak nazwa te nasze kurewskie, szmaciene wadze, ktre jeszcze w 2012 roku z Janukowyczem zorganizowali Euro 2012, a ju rok poniej rozpierdolili Ukrain na Majdanie i doprowadzili tam do wojny..., podegajc samozwacze wadze banderowcw... Tfu, w jakim podym kraju przyszo nam y...  To takie kurwy symaty bez honoru rzdz tym naszym zniewolonym i upodlonym krajem...

boukun

Data: 2015-02-21 18:07:38
Autor: Mark Woydak
Polska to takie miecie bez godnoci

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci
[...]

Te, ktry to ten podegacz, ten: http://tinyurl.com/nc3mdpk czy ten: http://tinyurl.com/o6y265a ?

MW

Data: 2015-02-21 18:16:21
Autor: boukun
"Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mcae17$kt7$5news.albasani.net...

[...]

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTvJYeDCCvhMeg52HbIRFDUukz89BOqqJSFQrsyTctnF4hr6trd-A

boukun

Data: 2015-02-21 18:52:00
Autor: Budzik
[...]

Wyjedziesz, oddasz obywatelstwo, wezmiesz rosyjskie - jednej kurwy szmacianej bedzie mniej.
I o ile poziom kultury podskoczy...

Data: 2015-02-21 21:17:16
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA448C8DACD1BAbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Budzik, kurwo szmaciana wypierdalaj...
A wszystkim si POlepszy...

boukun

Data: 2015-02-22 11:59:14
Autor: Budzik
Polska to takie miecie bez godnoci
Uytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

kurwo szmaciana wypierdalaj...
A wszystkim si POlepszy...

Obrazasz sie na wlasny jezyk?

Data: 2015-02-22 18:44:51
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA4497B44A1986budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Uytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

kurwo szmaciana wypierdalaj...
A wszystkim si POlepszy...

Obrazasz sie na wlasny jezyk?

Kademu wedug zasug...

boukun

Data: 2015-02-21 19:19:23
Autor: husar

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:mcaf0l$v9r$1mx1.internetia.pl...
[...]

Polska to juz zydo zachod. Ta filozofia smierci skutecznie wprowadzana od 70 lat
juz sie tu u nas przyjela na dobre. Nie jestesmy juz slowianami a germancami
o zydowskiej mentalnosci. Szkoda ze nasi ojcowoe na to pozwolili

Data: 2015-02-21 16:51:49
Autor: kogutek444
Polska to takie miecie bez godnoci
W dniu niedziela, 22 lutego 2015 01:18:59 UTC+1 uytkownik husar napisa:
> [...]

juz sie tu u nas przyjela na dobre. Nie jestesmy juz slowianami a germancami
o zydowskiej mentalnosci. Szkoda ze nasi ojcowoe na to pozwolili

Polacy ktrzy teraz w Polsce mieszkaj nigdy nie byli Sowianami. Sowianie tutaj yli. Ale to cwane gapy i si na poudnie przeniesli.. Doszli do morza rdziemnego i tam si osiedlili. Jak opuszczali to zostawili kaleki i przygupw eby marszu nie opniali. Jak kto si uwaa si teraz za Sowianina i nie przyjecha z poudnia Europy to znaczy e jest potomkiem wiejskiego przygupa. To ja ju wol by rosjaninio-ydo-niemco-szwedo-i chuj wie jeszcze jakiej nacji mieszacem.

Data: 2015-02-22 07:42:17
Autor: ruski szpieg
W dniu 22.02.2015 o 01:51, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Dawkins lepszej teorii ewolucyjnej by nie wymyli:):)
Teraz ci skonny jestem uwierzy, e Boga nie ma:)

Data: 2015-02-22 14:10:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
Polska to takie śmiecie bez godności
kogutek444@gmail.com wrote:

W dniu niedziela, 22 lutego 2015 01:18:59 UTC+1 użytkownik husar napisał:
> [...]
> 2012 roku z Janukowyczem zorganizowali Euro 2012, a już rok poźniej
> rozpierdolili Ukrainę na Majdanie i doprowadzili tam do wojny...,
> podżegając samozwańcze
> władze banderowców... Tfu, w jakim podłym kraju przyszło nam żyć...  To
> takie kurwy symaty bez honoru rządzą tym naszym zniewolonym i upodlonym
> krajem...

Polska to juz zydo zachod. Ta filozofia smierci skutecznie wprowadzana od
70 lat juz sie tu u nas przyjela na dobre. Nie jestesmy juz slowianami a
germancami o zydowskiej mentalnosci. Szkoda ze nasi ojcowoe na to

Polacy którzy teraz w Polsce mieszkają nigdy nie byli Słowianami.
Słowianie tutaj Żyli. Ale to cwane gapy i się na południe przeniesli.
Doszli do morza Śródziemnego i tam się osiedlili. Jak opuszczali to
zostawili kaleki i przygłupów żeby marszu nie opóźniali. Jak ktoś się
uważa się teraz za Słowianina i nie przyjechał z południa Europy to znaczy
że jest potomkiem wiejskiego przygłupa. To ja już wolę być
rosjaninio-żydo-niemco-szwedo-i chuj wie jeszcze jakiej nacji mieszańcem.

Dupa nie z południa. Jeśli już Polanie są skądś, to od wikingów. Mieszko miał na imię Dago i miał drużynę wikingów. Jego syn Bolesław w sagach znany jest jako Burisleifr, potężny konung Windlandii. Nie mówiąc już o jego rodzonej siostrze księżniczce Sigrid Storrådzie (Wyniosłej) znanej też jako Świętosława i Gunhilda, która była małżonką kolejno dwóch królów Eryka Zwycięskiego oraz Swena Widłobrodego i jako wojująca rodzimowierczyni odrzuciła zaloty chrześcijanina, króla Norwegii Olafa Tryggvasona. Ten ostatni miał i tak  sporo szczęścia, bo ponieważ gdyż Sigrid spaliła żywcem innego z zalotników - konunga Vestfoldii Haralda Grenske, aby przestrzec innych "mało ważnych" królów przed proponowaniem jej małżeństwa. Sigrid była matką trzech królów - Olofa I Skötkonunga, Haralda II Svenssona i Kanuta Wielkiego.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-02-26 19:39:44
Autor: Wiosenny Oprysk
W dniu 2015-02-22 o 01:51, kogutek444@gmail.com pisze:

Polacy ktrzy teraz w Polsce mieszkaj nigdy nie byli Sowianami.

Czy mapy znoszom jajka? Jak niby z mapy zrobi si kogut?

Data: 2015-02-22 04:44:47
Autor: slepcy, do jasnej cholery otworzcie wreszczie oczy!
jevvneoPRLowska to takie śmiecie bez godności
boukun wrote:
No bo jak nazwać te nasze *kurewskie*, *szmaciane* władze, które jeszcze w 2012 roku z janukowyczem zorganizowali Euro 2012, a już rok poźniej rozpierdolili Ukrainę na Majdanie i doprowadzili tam do wojny..., *podżegając* samozwańcze władze banderowców... *Tfu*, w jakim podłym kraju przyszło nam żyć...  To takie *kurwy* *szmaty* bez honoru rządzą tym naszym *zniewolonym* i *upodlonym* krajem...

odpowiedz prosta: ! wasal usrael'a ! zas na zach.
jeszcze gorsza szmata  http://tinyurl.com/q22ql27

jestem wrogim cytowania; tego co mozna
samemu bezposrednio via url-drogowskaz
przeczytac:

  http://tinyurl.com/kv2dgmu

szczegolnie naukowe!

  http://tinyurl.com/mfesgk3

kulisy hodowli usraelskich loch oraz knurow: https://tr.im/yVToK

                  http://tinyurl.com/o3zldrs

bananarama http://tinyurl.com/mhlwx73 http://tinyurl.com/ozclutw
bananarama http://tinyurl.com/p746xq2 http://tinyurl.com/ofk4wsb
bananarama http://tinyurl.com/pzhx3qd http://tinyurl.com/qysqcsd
bananarama http://tinyurl.com/l369uo9 http://tinyurl.com/ll8ttqw
bananarama http://tinyurl.com/o97c6cx http://tinyurl.com/nkawkl8

                  http://tinyurl.com/oehks5q

Data: 2015-02-22 08:52:59
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-21 o 18:02, boukun pisze:
[...]

Nie pierdol e to Polska jest za. To te kurwy dla ktrych kiedy wywalczye koryta s ze.

Data: 2015-02-22 09:22:20
Autor: MarkWoydak
Polska to takie miecie bez godnoci

Uytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisa w wiadomoci
[...]

A tak konkretnie to ktre?

MW

Data: 2015-02-22 07:27:10
Autor: kogutek444
Polska to takie miecie bez godnoci
W dniu niedziela, 22 lutego 2015 09:22:39 UTC+1 uytkownik MarkWoydak napisa:

A tak konkretnie to ktre?

MW

Fszystkie.

Data: 2015-02-22 09:44:58
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-22 o 09:22, MarkWoydak pisze:

Nie pierdol e to Polska jest za. To te kurwy dla ktrych kiedy
wywalczye koryta s ze.

A tak konkretnie to ktre?

MW

Jak dla mnie to nie ma  mniejszego i wikszego  za.

Data: 2015-02-22 18:50:41
Autor: MarkWoydak

[...]

Odpowiedz na pytanie.

MW

Data: 2015-02-25 10:57:17
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-22 o 18:50, MarkWoydak pisze:

[...]

Czyli WSZYSCY to jedno wielkie zo..

Data: 2015-02-25 17:44:51
Autor: MarkWoydak
Polska to takie miecie bez godnoci

Uytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisa w wiadomoci news:mck69r$9fv$1speranza.aioe.org...
[...]

A ty?

MW

Data: 2015-02-26 14:35:47
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-25 o 17:44, MarkWoydak pisze:

Odpowiedz na pytanie.

MW

Czyli WSZYSCY to jedno wielkie zo..

A ty?

MW

Ja nie kandyduj. A poza tym nawet bym nigdy nie pomyla eby kogo okrada z jego emerytury, czy zaprzedawa kraj za par patnych odczytw dla siebie, czy za karton dolcw dla kolesi. Widzisz, to mnie odrnia od tego za.

Data: 2015-02-22 12:23:31
Autor: boukun
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mcc1s5$sp2$1speranza.aioe.org...
[...]

I ja o nich, tylko ja dla nikogo nic nie wywalczyem. Jak zbrodniarz Jaruzelski si ukada ze swoj agentur, ja byem przez jego reim wypdzony na banicj, tak jak miliony zniewolonych i spacyfikowanych Polakw...

boukun

Data: 2015-02-22 13:07:03
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-22 o 12:23, boukun pisze:

[...]

Trzymaj si faktw. Tylko one co znacz.

Data: 2015-02-22 14:56:55
Autor: andal
On Sun, 22 Feb 2015 13:07:03 +0100, Patriota wrote:

W dniu 2015-02-22 o 12:23, boukun pisze:

Nie pierdol że to Polska jest zła. To te kurwy dla których kiedyś
wywalczyłeś koryta są złe.

I ja o nich, tylko ja dla nikogo nic nie wywalczyłem. Jak zbrodniarz
Jaruzelski się układał ze swoją agenturą, ja byłem przez jego reżim
wypędzony na banicję, tak jak miliony zniewolonych i spacyfikowanych
Polaków...

boukun

Trzymaj się faktów. Tylko one coś znaczą.

nie moze

jest na banicji umyslowej

Data: 2015-02-22 14:55:37
Autor: andal
On Sun, 22 Feb 2015 08:52:59 +0100, Patriota wrote:

[...]

chujowo walczyl odsuneli go od koryta

zdechnie kalmuk z glodu

Data: 2015-02-22 18:46:55
Autor: boukun
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mccql9$m8p$5speranza.aioe.org...
[...]

Szukasz już analu zwolenników wśród zwolenników zbrodniarza Jaruzela, nisko żydziaku upadłeś...

boukun

Data: 2015-02-25 10:57:40
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-22 o 18:46, boukun pisze:

Szukasz już analu zwolenników wśród zwolenników zbrodniarza Jaruzela, nisko żydziaku upadłeś...

boukun

Widać nawet takich woli niż osobników którzy za parę $, lub nawet nie, są gotowi sprzedać wrogowi swój kraj.  Tak z ciekawości, brałeś jakieś wynagrodzenie za swoja "robotę" u Solidarnych?

Data: 2015-02-25 12:59:42
Autor: boukun
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mck6ai$9fv$2speranza.aioe.org...
[...]

Tak zrobił właśnie twój zbrodniarz Jaruzelski...
Mnie i naród bydlak spacyfikował i rozgonił po świecie...

boukun

Data: 2015-02-26 03:56:44
Autor: andal
On Wed, 25 Feb 2015 12:59:42 +0100, boukun wrote:

[...]

mongoly do tego narodu nie naleza

Data: 2015-02-26 09:57:26
Autor: boukun
"andal" <andal@as.before.com> schrieb im Newsbeitrag news:mcm5hs$7vq$5speranza.aioe.org...
[...]

Dlatego wyjebałeś na stałe analu z mojej ojczyzny...

boukun

Data: 2015-02-26 16:50:20
Autor: andal
On Thu, 26 Feb 2015 09:57:26 +0100, boukun wrote:

[...]

idz spac wczesnie

moze ci sie przysni zsrr

Data: 2015-02-26 14:38:56
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-25 o 12:59, boukun pisze:
[...]

Nie dostałąś nic, żadnej doli za swoja służalczość złej sprawie!!! Stąd to ta frustracja i zganianie winy solidarnych na Jaruzelskiego. Jaruzelski takim jak ty to nawet z litości by kopniaka, w tą przecweloną przez jankesa za friko, dupę, nie dał.

Data: 2015-02-26 18:24:33
Autor: boukun
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mcn7lc$idj$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie wymyślaj, dolę zbrodniarz Jaruzelski odpalił tylko swojej agenturze. Zrobił bydlak co chciał, był pierwszym prezydentem tego kurewskiego systemu i sprzedał nas syjonistom jak chciał. Miał władzę, miał wojsko i to wykorzystał...

boukun

Data: 2015-02-27 08:50:48
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-26 o 18:24, boukun pisze:

[...]

Co tu wymyślać, dawałeś jankesowi dupy za darmo i tyle.

Data: 2015-02-27 09:05:52
Autor: boukun
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mcp7kh$rmn$2speranza.aioe.org...
[...]

Nie myl mnie ze zbrodniarzem Jaruzelem...

boukun

Data: 2015-03-01 19:25:01
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-27 o 09:05, boukun pisze:

Co tu wymyślać, dawałeś jankesowi dupy za darmo i tyle.

Nie myl mnie ze zbrodniarzem Jaruzelem...

boukun

Jaruzelski nigdy nie sprzedał Polski jak ty to zrobiłeś ze swoja hałastrą. Oj przepraszam, ty akurat nie sprzedawałeś, ty oddałeś za friko.

Data: 2015-03-01 20:08:08
Autor: boukun
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mcvlh7$eb4$2node1.news.atman.pl...
[...]

He, he, z domu wariatów nadajesz? To kto najpierw napadł na Polaków, a potem zorganizował okrągły stół, ja czy zbrodniarz Jaruzelski?

boukun

Data: 2015-03-01 20:11:07
Autor: Wiesiaczek
W dniu 01.03.2015 o 20:08, boukun pisze:
[...]

Solidarność, a więc raczej Ty.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-03-02 14:48:17
Autor: Patriota
W dniu 2015-03-01 o 20:08, boukun pisze:
[...]

Kto kurwa napadł? Kto kurwa zajmował kopalnie, kto wyrzucał ludzi z sprawnych środków komunikacji miejskiej, czy okupował stocznie i tysiące innych zakładów pracy? Gdyby nie Jaruzelski to ty z tą dywersyjną bandą byśta Polaków wykończyli, psychicznie i fizycznie.

Data: 2015-03-02 16:19:41
Autor: boukun
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:md1pmk$vc1$1node2.news.atman.pl...
[...]

Mógł bandzior oddać ludowi włądzę, a nie sprzedawać nas Amerykanom. Są już oficjalne dokumenty na to, że USA wybrała tego zbrodniarza pierwszym prezydentem tego kurewskiego systemu, żeby czasem niekontrolowani Polacy nie objęli władzy w Polsce.... To się pokrywa z inspiracją agenta Germeka, dotyczącą wprowadzenia stranu wojennego... Jakim prawem kurwa tępy generał chciał huntą rządzić naszym zniewolonym krajem? Doprowadził bydlak do tego stanu jaki teraz jest... I wykończył nas fizycznie i psychicznie...

boukunj

Data: 2015-03-02 16:48:01
Autor: Wiesiaczek
W dniu 02.03.2015 o 16:19, boukun pisze:
[...]

W sumie to Ty jesteś szczęśliwym człowiekiem...
Masz jasno zdefiniowanego winowajcę i bez żadnych rozterek możesz wyładować swoje fobie na nieboszczyku :)

Data: 2015-03-02 17:45:38
Autor: boukun
"Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:md20nj$u0c$3node1.news.atman.pl...
[...]

Co to za różnica teraz, czy zbrodniarz jest żywy czy nieboszczyk? Zdanie jasne na ten temat miałem od dawna...

boukun

Data: 2015-03-01 21:40:35
Autor: andal
On Sun, 01 Mar 2015 19:25:01 +0100, Patriota wrote:

[...]

jaruzel, naszczac mu na mogile, mial taki zamiar wzywajac ruskich
ktorzy wowczas odmowili

dzis wzywa ich kalmuk boukun

jaruzel wyszkolony prze ruskich

boukun przez tych samych przesiedlony

Data: 2015-02-22 12:21:55
Autor: the_foe
[...]

Rzadzacy to nie Polska. Polska to my, poczeni wsplnymi dobrami kultury: materialnymi i niematerialnymi, histori a przede wszytkim jzykiem. Powtarzasz jak nakrcony propagandowe debilizmu z okresu Gomuki. Teraz mantrowane przez PIS.
Rzadzacy to nasi przedstawiciele, pracownicy. Nalezy im sie szacunek za dobzre wykonana prac i obelgi za fuszerki.

--
@foe_pl

Data: 2015-02-22 07:28:45
Autor: kogutek444
Polska to takie miecie bez godnoci
W dniu niedziela, 22 lutego 2015 12:21:55 UTC+1 uytkownik the_foe napisa:
> [...]

Rzadzacy to nasi przedstawiciele, pracownicy. Nalezy im sie szacunek za dobzre wykonana prac i obelgi za fuszerki.

Pisudski dnie to okreli Cytat Polacy to wspaniay nard, tylko ludzie chuja warci"

Data: 2015-02-22 17:08:01
Autor: ruski szpieg
W dniu 22.02.2015 o 16:28, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Ruch narodowy przed IIWS by u nas bardzo ywy. Jeste pewien, en nie powiedzia tego ironicznie?

Data: 2015-02-22 18:04:16
Autor: the_foe
W dniu 2015-02-22 o 16:28, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

"Nard wspaniay, tylko ludzie kurwy"

--
@foe_pl

Data: 2015-02-22 12:41:32
Autor: boukun
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mccfe7$221$1mx1.internetia.pl...
[...]

Niby tak, tylko dlaczego reim, de bul stale mwi w imieniu Polski?
Wanie za to dostaj obelgi, na szacunek sobie aden nie zasuyli bandziory...

boukun

boukun

Data: 2015-02-22 13:09:42
Autor: the_foe
W dniu 2015-02-22 o 12:41, boukun pisze:
[...]

bo maj do tego mandat

Wanie za to dostaj obelgi, na szacunek sobie aden nie zasuyli
bandziory...

Twoja opinia, Twoje prawo i ja to szanuje.

--
@foe_pl

Data: 2015-02-22 14:59:22
Autor: andal
Polska to takie miecie bez godnoci
On Sun, 22 Feb 2015 13:09:42 +0100, the_foe wrote:

Niby tak, tylko dlaczego reżim, de bul stale mówią w imieniu Polski?

bo mają do tego mandat

kalmuk nie zna tego pojecia

on wie co to knut albo nahaj

Data: 2015-02-22 18:49:51
Autor: boukun
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mccqsa$m8p$7speranza.aioe.org...
[...]

No proszę, anal już liżę polskim żydziakom zadki, a tak się syjonista krygował...

boukun

Data: 2015-02-22 18:49:01
Autor: boukun
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mcci7r$chs$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nigdy w yciu bandziory nie maj do tego mandatu! Nigdy! Nigdy nie otrzymaj mandatu postpowa wbrew polskiej racji stanu...

boukun

Data: 2015-02-22 13:07:11
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-22 o 12:21, the_foe pisze:

Rzadzacy to nasi przedstawiciele, pracownicy. Nalezy im sie szacunek za dobzre wykonana prac i obelgi za fuszerki.

No wanie, gdy zachowuj si jak tani alfons w burdelu spod to nie udawajmy e nic zego si nie dzieje.

Data: 2015-02-22 14:06:17
Autor: Wiesiaczek
W dniu 22.02.2015 o 12:21, the_foe pisze:
[...]

  Nalezy im sie szacunek za
dobzre wykonana pracę i obelgi za fuszerki.

Ok, dawaj te przykłady dobrze wykonanej pracy!
Tylko bez wykrętów!

Data: 2015-02-22 15:15:50
Autor: the_foe
W dniu 2015-02-22 o 14:06, Wiesiaczek pisze:
  Nalezy im sie szacunek za
dobzre wykonana pracę i obelgi za fuszerki.

Ok, dawaj te przykłady dobrze wykonanej pracy!
Tylko bez wykrętów!

....i obelgi za fuszerki. Nie przesadzam jaki to jest stosunek proporcji, moze być 0:100%

--
@foe_pl

Data: 2015-02-22 16:04:13
Autor: Wiesiaczek
W dniu 22.02.2015 o 15:15, the_foe pisze:
[...]

Nie pierdol... miało być bez wykrętów!

Data: 2015-02-22 16:25:00
Autor: the_foe
W dniu 2015-02-22 o 16:04, Wiesiaczek pisze:
[...]

nie moja wina, ze nie rozumiesz języka polskiego.

--
@foe_pl

Polska to takie miecie bez godnoci