Polska to takie śmiecie bez godności

Data: 2015-02-21 19:19:23
Autor: husar
Polska to takie śmiecie bez godności

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:mcaf0l$v9r$1mx1.internetia.pl...
No bo jak nazwać te nasze kurewskie, szmaciene władze, które jeszcze w 2012 roku z Janukowyczem zorganizowali Euro 2012, a już rok poźniej rozpierdolili Ukrainę na Majdanie i doprowadzili tam do wojny..., podżegając samozwańcze władze banderowców... Tfu, w jakim podłym kraju przyszło nam żyć...  To takie kurwy symaty bez honoru rządzą tym naszym zniewolonym i upodlonym krajem...

boukun

Polska to juz zydo zachod. Ta filozofia smierci skutecznie wprowadzana od 70 lat
juz sie tu u nas przyjela na dobre. Nie jestesmy juz slowianami a germancami
o zydowskiej mentalnosci. Szkoda ze nasi ojcowoe na to pozwolili

Data: 2015-02-21 16:51:49
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 22 lutego 2015 01:18:59 UTC+1 użytkownik husar napisał:
> [...]

juz sie tu u nas przyjela na dobre. Nie jestesmy juz slowianami a germancami
o zydowskiej mentalnosci. Szkoda ze nasi ojcowoe na to pozwolili

Polacy którzy teraz w Polsce mieszkają nigdy nie byli Słowianami. Słowianie tutaj Żyli. Ale to cwane gapy i się na południe przeniesli.. Doszli do morza Śródziemnego i tam się osiedlili. Jak opuszczali to zostawili kaleki i przygłupów żeby marszu nie opóźniali. Jak ktoś się uważa się teraz za Słowianina i nie przyjechał z południa Europy to znaczy że jest potomkiem wiejskiego przygłupa. To ja już wolę być rosjaninio-żydo-niemco-szwedo-i chuj wie jeszcze jakiej nacji mieszańcem.

Data: 2015-02-22 07:42:17
Autor: ruski szpieg
W dniu 22.02.2015 o 01:51, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Dawkins lepszej teorii ewolucyjnej by nie wymyślił:):)
Teraz ci skłonny jestem uwierzyć, że Boga nie ma:)

Data: 2015-02-22 14:10:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
kogutek444@gmail.com wrote:

> [...]

że jest potomkiem wiejskiego przygłupa. To ja już wolę być
rosjaninio-żydo-niemco-szwedo-i chuj wie jeszcze jakiej nacji mieszańcem.

Dupa nie z południa. Jeśli juĹź Polanie są skądś, to od wikingĂłw. Mieszko miał na imię Dago i miał druĹźynę wikingĂłw. Jego syn Bolesław w sagach znany jest jako Burisleifr, potężny konung Windlandii. Nie mĂłwiąc juĹź o jego rodzonej siostrze księżniczce Sigrid StorrĂĽdzie (Wyniosłej) znanej teĹź jako Świętosława i Gunhilda, ktĂłra była małżonką kolejno dwĂłch krĂłlĂłw Eryka Zwycięskiego oraz Swena Widłobrodego i jako wojująca rodzimowierczyni odrzuciła zaloty chrześcijanina, krĂłla Norwegii Olafa Tryggvasona. Ten ostatni miał i tak  sporo szczęścia, bo poniewaĹź gdyĹź Sigrid spaliła Ĺźywcem innego z zalotnikĂłw - konunga Vestfoldii Haralda Grenske, aby przestrzec innych "mało waĹźnych" krĂłlĂłw przed proponowaniem jej małżeństwa. Sigrid była matką trzech krĂłlĂłw - Olofa I SkĂśtkonunga, Haralda II Svenssona i Kanuta Wielkiego.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-02-26 19:39:44
Autor: Wiosenny Oprysk
W dniu 2015-02-22 o 01:51, kogutek444@gmail.com pisze:

Polacy którzy teraz w Polsce mieszkają nigdy nie byli Słowianami.

Czy małpy znoszom jajka? Jak niby z małpy zrobił się kogut?

Polska to takie śmiecie bez godności