Polska to takie śmiecie bez godności

Data: 2015-02-22 12:21:55
Autor: the_foe
Polska to takie śmiecie bez godności
W dniu 2015-02-21 o 18:02, boukun pisze:
No bo jak nazwać te nasze kurewskie, szmaciene władze, które jeszcze w
2012 roku z Janukowyczem zorganizowali Euro 2012, a już rok poźniej
rozpierdolili Ukrainę na Majdanie i doprowadzili tam do wojny...,
podżegając samozwańcze władze banderowców... Tfu, w jakim podłym kraju
przyszło nam żyć...  To takie kurwy symaty bez honoru rządzą tym naszym
zniewolonym i upodlonym krajem...

boukun

Rzadzacy to nie Polska. Polska to my, połączeni wspólnymi dobrami kultury: materialnymi i niematerialnymi, historią a przede wszytkim językiem. Powtarzasz jak nakręcony propagandowe debilizmu z okresu Gomułki. Teraz mantrowane przez PIS.
Rzadzacy to nasi przedstawiciele, pracownicy. Nalezy im sie szacunek za dobzre wykonana pracę i obelgi za fuszerki.

--
@foe_pl

Data: 2015-02-22 07:28:45
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 22 lutego 2015 12:21:55 UTC+1 użytkownik the_foe napisał:
> [...]

Rzadzacy to nasi przedstawiciele, pracownicy. Nalezy im sie szacunek za dobzre wykonana pracę i obelgi za fuszerki.

Piłsudski łądnie to określił Cytat Polacy to wspaniały naród, tylko ludzie chuja warci"

Data: 2015-02-22 17:08:01
Autor: ruski szpieg
W dniu 22.02.2015 o 16:28, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Ruch narodowy przed IIWS był u nas bardzo żywy. Jesteś pewien, żen nie powiedział tego ironicznie?

Data: 2015-02-22 18:04:16
Autor: the_foe
W dniu 2015-02-22 o 16:28, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

"Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy"

--
@foe_pl

Data: 2015-02-22 12:41:32
Autor: boukun
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mccfe7$221$1mx1.internetia.pl...
[...]

Niby tak, tylko dlaczego reżim, de bul stale mówią w imieniu Polski?
Właśnie za to dostają obelgi, na szacunek sobie żaden nie zasłużyli bandziory...

boukun

boukun

Data: 2015-02-22 13:09:42
Autor: the_foe
W dniu 2015-02-22 o 12:41, boukun pisze:
[...]

bo mają do tego mandat

Właśnie za to dostają obelgi, na szacunek sobie żaden nie zasłużyli
bandziory...

Twoja opinia, Twoje prawo i ja to szanuje.

--
@foe_pl

Data: 2015-02-22 14:59:22
Autor: andal
On Sun, 22 Feb 2015 13:09:42 +0100, the_foe wrote:

Niby tak, tylko dlaczego reżim, de bul stale mówią w imieniu Polski?

bo mają do tego mandat

kalmuk nie zna tego pojecia

on wie co to knut albo nahaj

Data: 2015-02-22 18:49:51
Autor: boukun
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mccqsa$m8p$7speranza.aioe.org...
[...]

No proszę, anal już liżę polskim żydziakom zadki, a tak się syjonista krygował...

boukun

Data: 2015-02-22 18:49:01
Autor: boukun
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mcci7r$chs$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nigdy w życiu bandziory nie mają do tego mandatu! Nigdy! Nigdy nie otrzymają mandatu postępować wbrew polskiej racji stanu...

boukun

Data: 2015-02-22 13:07:11
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-22 o 12:21, the_foe pisze:

Rzadzacy to nasi przedstawiciele, pracownicy. Nalezy im sie szacunek za dobzre wykonana pracę i obelgi za fuszerki.

No właśnie, gdy zachowują się jak tani alfons w burdelu spod to nie udawajmy że nic złego się nie dzieje.

Data: 2015-02-22 14:06:17
Autor: Wiesiaczek
W dniu 22.02.2015 o 12:21, the_foe pisze:
W dniu 2015-02-21 o 18:02, boukun pisze:
No bo jak nazwać te nasze kurewskie, szmaciene władze, które jeszcze w
2012 roku z Janukowyczem zorganizowali Euro 2012, a juĹź rok poĹşniej
rozpierdolili Ukrainę na Majdanie i doprowadzili tam do wojny...,
podżegając samozwańcze władze banderowców... Tfu, w jakim podłym kraju
przyszło nam Ĺźyć...  To takie kurwy symaty bez honoru rządzą tym naszym
zniewolonym i upodlonym krajem...

  Nalezy im sie szacunek za
dobzre wykonana pracę i obelgi za fuszerki.

Ok, dawaj te przykłady dobrze wykonanej pracy!
Tylko bez wykrętów!

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-02-22 15:15:50
Autor: the_foe
W dniu 2015-02-22 o 14:06, Wiesiaczek pisze:
  Nalezy im sie szacunek za
dobzre wykonana pracę i obelgi za fuszerki.

Ok, dawaj te przykłady dobrze wykonanej pracy!
Tylko bez wykrętów!

....i obelgi za fuszerki. Nie przesadzam jaki to jest stosunek proporcji, moze być 0:100%

--
@foe_pl

Data: 2015-02-22 16:04:13
Autor: Wiesiaczek
W dniu 22.02.2015 o 15:15, the_foe pisze:
[...]

Nie pierdol... miało być bez wykrętów!

Data: 2015-02-22 16:25:00
Autor: the_foe
W dniu 2015-02-22 o 16:04, Wiesiaczek pisze:
[...]

nie moja wina, ze nie rozumiesz języka polskiego.

--
@foe_pl

Polska to takie śmiecie bez godności