[Spam] Polska uczciwosc

Data: 2010-01-21 17:11:29
Autor: Seba
[Spam] Polska uczciwosc
Dnia Thu, 21 Jan 2010 16:30:24 +0100, marider napisał(a):

Kolejny przyklad po amorze Ohlins na tyl do VTRa o ktorym pisalem pare watkow wyzej czyli kolejna historia z Allegro:

Rozmiem wk......e, ale czy transakcji dokonałeś poprzez aledrogo?

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-01-21 17:47:29
Autor: marider
[Spam] Polska uczciwosc
Seba pisze:
[...]

Wlasnie nie ale czy to cos zmienia? Chyba mam jakiegos cholernego pecha do zakupow online ostatnio bo amortyzator Scotts ktory tez kupilem i dzis przyszedl za pobraniem 800zl rowniez jest zepsuty a mial dzialac OK... Normalnie patrze na niego i oczom uwierzyc nie moge - srube mocujaca ktos odkrecal srubokretem jak przecinakiem, pomijajac to ze ma uszkodzone mocowanie z lewej strony wiec pewnie z tej strony oberwal motocykl. To mozna sobie wyobrazic co z niego zostalo skoro montuje sie ten amortyzator centralnie na glowce ramy gdzie podobno nie ma mozliwosci uszkodzenia nawet przy ostrym dzwonie.

Co za ludzie...

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Data: 2010-01-21 18:00:24
Autor: Seba
[Spam] Polska uczciwosc
Dnia Thu, 21 Jan 2010 17:47:29 +0100, marider napisał(a):

Wlasnie nie ale czy to cos zmienia?

Zawsze to jedna możliwość więcej - w sensie odzyskania funduszy.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-01-22 08:28:03
Autor: Pryzmat
[Spam] Polska uczciwosc
Seba wrote:
Dnia Thu, 21 Jan 2010 17:47:29 +0100, marider napisał(a):

Wlasnie nie ale czy to cos zmienia?
Zawsze to jedna możliwość więcej - w sensie odzyskania funduszy.

I tylko mozliwoscia pozostaje
Ubezpieczenie dla kupujacego to fikcja
Mi odmowili wyplaty mimo odpowiednich dokumentow z Policji ze do transakcji nie doszlo
Bo tak

--
Pryzmat (Jacek)
foto i moto

Data: 2010-01-22 08:40:05
Autor: Tytus
[Spam] Polska uczciwosc
Siemka
 "Pryzmat"
***Mi odmowili wyplaty mimo odpowiednich dokumentow z Policji ze do transakcji nie doszlo
 Bo tak

To kolejna zasada niepisanego zbioru "zasad" allegro...
Regulamin jest stosowany "intuicyjnie"...czyli wg widzimisie.

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-01-22 10:30:09
Autor: gildor
[Spam] Polska uczciwosc
Pryzmat pisze:
Seba wrote:
[...]

no jak nie doszło do transakcji i tak twierdzi policja, to czemu mieliby wypłacić?

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-02-01 07:57:02
Autor: Pryzmat
[Spam] Polska uczciwosc
gildor wrote:
Pryzmat pisze:
Seba wrote:
[...]

Tak sobie ciuchtko mysle ze skoro zostaly spelnione wszystkie warunki do wyplaty odzszkodowania przewidziane w regulaminie programu ochrony kupujacych to powinni wyplacic.
Jak bardzo chcesz to kiedys ci pokaze dokumentacje.

Data: 2010-01-21 18:42:20
Autor: Michał Gut
[Spam] Polska uczciwosc
duzo zmienia

masz program ochrony kupujacych a tak musisz sadownie to odzuyskac

mam nadzieje ze mailowo tez cokolwiek uystalales zeby byl dowod na to?

co masz na papierze lub w mialach?

Data: 2010-01-21 22:05:36
Autor: (pj)
[Spam] Polska uczciwosc
W dniu 2010-01-21 17:47, marider pisze:
Seba pisze:
pare watkow wyzej czyli kolejna historia z Allegro:

Rozmiem wk......e, ale czy transakcji dokonałeś poprzez aledrogo?

Wlasnie nie ale czy to cos zmienia?

Zmienia. Narzekasz na uczciwosc innych, a sam kupujesz wbrew regulaminowi portalu. Sames sobie winien - Szeryfie...

--
pozdr
pj

Data: 2010-01-22 03:52:11
Autor: marider
[Spam] Polska uczciwosc
Seba pisze:
[...]

Fakt, moglem to kliknac i gosc by jeszcze zaplacil prowizje od sprzedazy a chcialem mu pojsc dodatkowo na reke. Dla mnie osobiscie uczciwosc sie nie zmienia przy sprzedazy na aukcji czy poza nia, ale ja, to ja - byc moze gatunek juz na wymarciu. Na marnych 800zl swiat sie konczy wiec w najgorszym wypadku strate $ przetrawie, jakolwiek mam nauczke na przyszlosc zeby nie wierzyc Polaczkowi nawet jak gosc bedzie klekal przed krzyzem i sie zegnal woda swiecona ze prawde mowi. Tutaj nieuczciwcow jest od cholery i jeszcze wiecej, za granica sie z tym nie spotkalem bo nawet jak kupowalem cos o czym sprzedajacy pisal ze ma jakas ryse, to ja mialo a nie bylo krzywe i wygiete w banan a sprzedajacy nadal uparcie twierdzil ze jest "cacko". Zupelnie inna mentalnosc niz polska kombinatoryka stosowana i cwaniactwo na kazdym kroku typu "kto kogo". M.in. dlatego mnie nie dziwi dlaczego w Pl jest syf jak byl od lat x i bedzie nadal niezaleznie co za debile siedza w rzadzie. Jakie spoleczenstwo, taki kraj :( . Pytanie czy to sie kiedys zmieni na lepsze?

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Data: 2010-01-21 22:53:39
Autor: scibor1
Polska uczciwosc
On 22 Sty, 03:52, marider <marider@CUT_go2.pl> wrote:

. Pytanie czy to sie kiedys
zmieni na lepsze?

zmieni sie
13 kwietnia 2036 jak oberwiemy Apophis'em :D

scibor
Helga VFR800Fi

Data: 2010-01-22 10:38:59
Autor: gildor
[Spam] Polska uczciwosc
marider pisze:
[...] Polaczkowi  [...]

jesteś malkontent i tyle. że wspomnę o zwierzeniach w tajnym klubie, pewnego właściciela Jeepa, który w niemieckim sklepie spożywczym, został oszukany na 15E przy kwocie 24E. i Ty mówisz, że tylko u nas są nieuczciwi. zagranicą więzienia pewnie puste stoją.
krf. posiedziałeś odrobine w USA i światopogląd Ci sie popieprzył.
widzisz, a mnie jeszcze nikt nie oszukał na allegro, a kupiłem nawet TV za sporą sumę. a jak miałem zastrzeżenia, to pozytywnie załatwione. może naucz się szukać okazji, a nie "okazji" i zacznij przeglądać komentarze i korzystać z allegro w sposób uczciwy dla samego allegro.
nie polska, drogi kolego, jest tu problemem, ale jak Ci się nie podoba, to wolna droga. zapewne bardziej uczciwy kraj czeka na Ciebie z otwartymi ramionami. baw się dobrze. przyślij nam kartkę.

Data: 2010-01-22 11:32:48
Autor: JK
[Spam] Polska uczciwosc
Użytkownik "marider" <marider@CUT_go2.pl> napisał w wiadomości
(pj) pisze:
jakolwiek mam nauczke na przyszlosc zeby nie wierzyc Polaczkowi nawet jak
gosc bedzie klekal przed krzyzem i sie zegnal woda swiecona ze prawde
mowi.

Sorry.
Jak rozumiem słowa "Polaczek" używasz tutaj w znaczeniu negatywnym.
Chciałbym zauważyć więc, ze Ty tez jesteś takim właśnie
Polaczkiem-cwaniaczkiem.
Serwisowi internetowemu należy się prowizja, choćby za to że Was
(sprzedającego i kupującego) skontaktował ze sobą.
A Ty (Wy) chcieliście na nim te pare złociszów zaoszczędzić. Co najmniej
nieelegancko. I jeszcze o tym rozpisywać.
Potraktuj tę wpadkę jako mandat.
I staraj się uczyć na błedach.

Pozdrawiam - JK

Data: 2010-01-22 16:43:04
Autor: (pj)
[Spam] Polska uczciwosc
W dniu 2010-01-22 11:32, JK pisze:

Serwisowi internetowemu naleÂży siĂŞ prowizja, choĂŚby za to Âże Was
(sprzedajÂącego i kupujÂącego) skontaktowaÂł ze sobÂą.
A Ty (Wy) chcieliÂście na nim te pare zÂłociszĂłw zaoszczĂŞdziĂŚ. Co najmniej
nieelegancko. I jeszcze o tym rozpisywaĂŚ.

Genau - jak mawiają ci, co także używają określenia "Polaczki"... albo raczej "Polnische Wirtschaft"...

--
pozdr
pj

Data: 2010-01-24 19:35:23
Autor: masti
[Spam] Polska uczciwosc
Dnia pięknego Fri, 22 Jan 2010 16:43:04 +0100, osobnik zwany (pj)
wystukał:

[...]

po obecnym kryzysie "Polnische Wirtschaft" ma juĹź inne znaczenie :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-02-10 14:53:55
Autor: KRZYZAK
[Spam] Polska uczciwosc
Dnia Fri, 22 Jan 2010 11:32:48 +0100, JK napisał(a):

Serwisowi internetowemu należy się prowizja, choćby za to że Was
(sprzedającego i kupującego) skontaktował ze sobą.

I ja pobral za samo wystawienie aukcji.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2010-01-22 12:31:43
Autor: Michał Gut
[Spam] Polska uczciwosc
przed krzyzem i sie zegnal woda swiecona ze prawde mowi. Tutaj nieuczciwcow jest od cholery i jeszcze wiecej, za granica sie z tym nie spotkalem bo nawet jak kupowalem cos o czym sprzedajacy pisal ze ma

albo miales fart albo byles zwyczajnie krotko i nie zdazyli cie zdymac
a moze zdymali tylko nie wiesz o tym:)

generalnie WSZEDZIE sa ludzie do rany przyloz, wszedzie sa zlodzieje, wszedzie sa oszusci. roznice sa dosc subtelne ale statystycznie rzecz biorac wszedzie znajdziesz łajze albo ona ciebie. nie generalizuj. polacy tak samo dymaja innych jak inni dymaja polakow czy innych. nie ma to znaczenia.

uszy do gory a tamtego za uszy przed pania asesor zaciagnij

sir

[Spam] Polska uczciwosc