Polska uczciwosc

Data: 2010-01-23 13:21:27
Autor: Gaweł
Polska uczciwosc
On 21 Sty, 11:30, marider <marider@CUT_go2.pl> wrote:
A moze i nie spam tylko ciag dalszy calej prawda o Polakach.

Krotko mam juz dosc - chyba w ogole przestane cokolwiek kupowac w tym
kraju. Kolejny przyklad po amorze Ohlins na tyl do VTRa o ktorym pisalem
pare watkow wyzej czyli kolejna historia z Allegro:

http://moto.allegro.pl/item885451495_yamaha_r1_04_06r_przednie_zawies...

Pomyslalem ze sobie kupie, moze wsadze zamiast zlotych amorow do
nastepnej R1 (o ile takowa bedzie) ktore mi sie nie podobaja zupelnie.
Dzwonie wiec do goscia - nie zadne tam maile czy smsy- pytam o detale
czy aby wszystko w porzadku, czy nie ciekna, nie sa krzywe, nie maja
garbow czy zalaman.. Mysle male zarysowania na lagach w niczym nie
przeszkadzaja bo i tak sa pod polka.

Oczywiscie gosc odpowiada ze wszystko cacy i jak nowka. 770zl przelalem
na konto z gory a dzis przyszly... Noz sie w kieszeni otwiera jak tylko
je odpakowalem - krzywe, ciekna (zdjecia tak porobione byly ze gowno
widac), cala gora jest skrzywiona i zalamana. Dzwonie i mowie ze odsylam
bo kolejny "rarytas" czyli gowno z Allegro a gosc ze kasy juz nie ma i
zebym je wsadzil sobie w moto i zobaczyl ze sa na 100% proste. Noz
kurwa, nie jestem dzieckiem i za dlugo siedze w motocyklach zeby nie
odrozniac czegos co jest ewidentnie krzywe i niezgodne z opisem. Masakra
jakas i na kazdym kroku historie takie ze chyba sie wyniose z tego
padolu za granice gdzie sie zyje NORMALNIE i ludzie sa normalni a nie
sami kanciarze, zlodzieje i chamy. Wstyd mi normalnie ze w tym kraju sie
urodzilem ;/

Wiec mam pytanie do ogolu czytajacych (moze ciut frustrujace) - czy sa
jeszcze w ogole uczciwi Polacy?! Czy po kazdeym zakupie czegokolwiek
trzeba odwiedzac najblizszy komisariat i straszyc sadami zeby odzsyakc $
a odeslac zlom z powrotem?

Pzdr
PS: wspolczuje tez kupujacym tu w Polsce motocykle czy samochody - naprawde.
--
marider
Wsciekla R1 + dodatkihttp://tinyurl.com/yvjtdk

a wszyscy Niemcy to faszyści, Francuzi to tchórze i żabojady, Włosi
dużo gadają nic nie robią, Amerykanie to banda pastuchów ze spluwami,
Ruscy to alkoholicy, Polacy to złodzieje, Czarni śmierdzą, Żółci są
żółci, Żydzi jedzą macę z krwi niemowląt.
Weź się ogarnij ty typowy arogancki, narzekający, wszystkowiedzący,
najlepszy na świecie Polaku.

Polska uczciwosc