"Polska umiera po cichu. Musimy zmienić ten system, albo nie będzie co zbierać" - wywiad z Kukizem

Data: 2015-04-26 02:29:01
Autor: mrbluesky.pl
"Polska umiera po cichu. Musimy zmienić ten system, albo nie będzie co zbierać" - wywiad z Kukizem
http://wiadomosci.onet.pl/polska-umiera-po-cichu-musimy-zmienic-ten-system-albo-nie-bedzie-co-zbierac-wywiad-z/lp8x49

"Polska umiera po cichu. Musimy zmienić ten system, albo nie będzie co zbierać" - wywiad z Pawłem Kukizem

Data: 2015-04-26 02:55:04
Autor: szklanynocnik
"Polska umiera po cichu. Musimy zmienić ten system, albo nie będzie co zbierać" - wywiad z Kukizem
"Polska umiera po cichu. Musimy zmienić ten system, albo nie będzie co zbierać" - wywiad z Pawłem Kukizem

http://gap.uek.krakow.pl/images/dokumenty_sympozja/Wplywy_pryw.pdf

Skończyła się prywatyzacja, nima wpływów, nima na czym geszeftów robić, zaczęło się łupienie gojców:) W końcu rząd musi się wyżywić:) http://niewygodne.info.pl/gify/fiskalizm-tuska400.gif

A w kolejce jeszcze stoją srule co chcą aby im oddać mienie bezspadkowe,
niom trochu niefajnie:)

Data: 2015-04-26 02:59:49
Autor: szklanynocnik
"Polska umiera po cichu. Musimy zmienić ten system, albo nie będzie co zbierać" - wywiad z Kukizem
Aj, jeszcze trza skurwić gojców, tak dla przykładu:)
Ale to już w trakcie:)

Reszty dopełnia lewacka wredność bądź głupota "pań redaktorek" i "panów redaktorów". J.Urban zwie Polskę "pierdolonym państewkiem" i głosi otwarcie, że jego cel to "skurwienie narodu polskiego". Inni się tak jawnie nie reklamują, ale uprawiają ten sam proceder. Konkretnych efektów widać mnóstwo -- choćby erotyzm, patriotyzm czy bandytyzm. Przed II Wojną Światową patriotyzm był ołtarzem Polaków. Media krzewiły go ze wszech sił, a szczególną uwagę przywiązywano do wpajania miłości ojczyzny dzieciom (powieści historyczne,
szkoła itd.).

rozdz. 11 str 165
https://tadeuszczernik.files.wordpress.com/2011/06/waldemar_c582ysiak___stulecie_kc582amcow.pdf

Baj nieszczęśnicy:)

Data: 2015-04-26 13:46:38
Autor: Wiesiaczek
W dniu 26.04.2015 o 11:59, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Aj, jeszcze trza skurwić gojców, tak dla przykładu:) Ale to już w
trakcie:)

Reszty dopełnia lewacka wredność bądź głupota . J.Urban zwie Polskę "pierdolonym państewkiem" i
głosi otwarcie, że jego cel to "skurwienie narodu polskiego".

Ma rację, nie uważasz?
Tyle że działalność "pań redaktorek" i "panów redaktorów" nie jest w żadnym stopniu lewacka!
Tobie i innym już się pierdoli w głowach parwicowość z lewicowością.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-04-26 18:23:42
Autor: ruski szpieg
W dniu 26.04.2015 o 11:55, szklanynocnik@gmail.com pisze:

http://niewygodne.info.pl/gify/fiskalizm-tuska400.gif
To, że za Tuska żaden podatek nie zmalał to nie do końca prawda. PO bodajże na samym początku rządów dość mocno podniosła progi podatkowe. Teraz żeby wskoczyć na I próg (i zapłacić 30% podatku dochodowego) trzeba się wykazać dochodami w wysokości powyżej 85 tysięcy peelenów.
W 2006 to było około 40 tysięcy.

Data: 2015-04-26 18:53:04
Autor: Ikselka

http://wgospodarce.pl/opinie/17409-10-lat-porownanie-sily-nabywczej-pieniadza
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

Data: 2015-04-26 11:06:37
Autor: szklanynocnik
"Polska umiera po cichu. Musimy zmienić ten system, albo nie będzie co zbierać" - wywiad z Kukizem
Data: 2015-04-27 08:57:29
Autor: mrbluesky.pl
"Polska umiera po cichu. Musimy zmienić ten system, albo nie będzie co zbierać" - wywiad z Kukizem
Data: 2015-04-26 11:32:17
Autor: Mark Woydak

Użytkownik <mrbluesky.pl@gmail.com> napisał w wiadomości news:d7c0b6d3-fc51-4720-9e17-2a755ce366f7googlegroups.com...
[...]

Proponuję by muzykant Kukiz wziął się za układanie klocków Lego. Może się na tym zna.

MW

Data: 2015-04-26 18:41:48
Autor: Joschi
<mrbluesky.pl@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:d7c0b6d3-fc51-4720-9e17-2a755ce366f7googlegroups.com...
[...]

Kto jak kto, ale ten antyrosyjski deb od JOWów dla bogatych syjonistów do niczego się nie nadaje...

Data: 2015-04-26 10:33:02
Autor: mrbluesky.pl
"Polska umiera po cichu. Musimy zmienić ten system, albo nie będzie co zbierać" - wywiad z Kukizem
Nie obawiaj sie -ta nacja kazdemu POtrafi znalezc zastosowanie...zreszta ciekawe jaka ordynacja wyborcza jest w Izraelu, moim zdaniem trzebaby ja u nas skopiowac jesi JOWy nie wypala... ;)

Data: 2015-04-30 02:34:09
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu niedziela, 26 kwietnia 2015 19:33:03 UTC+2 użytkownik mrblue...@gmail.com napisał:
Nie obawiaj sie -ta nacja kazdemu POtrafi znalezc zastosowanie...zreszta ciekawe jaka ordynacja wyborcza jest w Izraelu, moim zdaniem trzebaby ja u nas skopiowac jesi JOWy nie wypala... ;)

No i znalazła:
Wojewódzki zachwala Kukiza a nawet daje mu się "zjeść w kaszy" ostro przy tym krytykując Dude i nie ruszając ani słowem Komorowskiego -stad wniosek ze medialnie Kukiz ma być elementem odebrania elektoratu Dudzie, wtedy tym pewniej wygra Komorowski:
http://kuba.tvn.pl/odcinki-online/natalia-siwiec-i-pawel-kukiz,50528,o.html

Data: 2015-04-30 11:36:06
Autor: zdumiony
W dniu 2015-04-30 o 11:34, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

Będą dwie tury, liczę że Kukiz poprze Dudę

Data: 2015-04-30 03:02:40
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 30 kwietnia 2015 11:36:07 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:
> [...]
> http://kuba.tvn.pl/odcinki-online/natalia-siwiec-i-pawel-kukiz,50528,o.html

Będą dwie tury, liczę że Kukiz poprze Dudę

Duda musiałby przysiac ze wprowadzi JOWy -co jest totalnie sprzeczne z założeniami ludzi za nim stojących -i wcale nie mysle o Kaczynskim, Duda to czlowiewk "nowej prawicy", umocowanej w instytucjach, wg mnie pachnie na kilometr pewna organizacja ludzi swieckich w KrK zwana po polsku "Bozym Porządkiem/Ładem" co po lacinie zaczyna się słowem Opus... ;)

Data: 2015-04-30 12:05:55
Autor: zdumiony
W dniu 2015-04-30 o 12:02, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

Żeby wprowadzić Jowy, trzeba by anulować konstytucję, i w referendum przyjąć nową

Data: 2015-04-30 03:17:34
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 30 kwietnia 2015 12:05:56 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:
> [...]

Żeby wprowadzić Jowy, trzeba by anulować konstytucję, i w referendum przyjąć nową

Konstytucja i tak jest do gruntownego przepracowania. W końcu nie zapominaj kto ja podpisywal jako prezydent...

Data: 2015-04-30 11:37:19
Autor: zdumiony
[...]

Wojewódzkiemu nie ufam, gdyby były JOWy to bym na niego nie głosował.

Data: 2015-04-30 02:57:14
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 30 kwietnia 2015 11:37:19 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:
> [...]
> http://kuba.tvn.pl/odcinki-online/natalia-siwiec-i-pawel-kukiz,50528,o.html

Wojewódzkiemu nie ufam, gdyby były JOWy to bym na niego nie głosował.

Wojewodzki to tylko tuba medialna jego zwierzchnikow -zaprasza kogo mu kaza i robi to co wyrezyseruja jego mocodawcy -wiec po tym jak wygladal wywiad z Kukizem można dociec po co mocodawcom Wojewodziaka był ten a nie inny przebieg owego "wywiadu". Kukiza po prostu wykozystano, tak samo jak we wcześniejszych wywiadach u Jaruzelskiej i tego drugiego dziennikarza z proweniencją bodajże z Trybuny Ludu...ot pewne kregi dawnych sil lewicy (lub WSI?) pierwsze się spostrzegly ze na Kukizie mogą zrobić większy biznes polityczny niż na Ogorkowej, promując go swoimi ludzmi w mediach.. To było jak danie sygnalu dolom lewicowym lub ludziom tych ukladow: wspierajcie Kukiza i wpisujcie się do jego ruchu społecznego, tworzcie te struktury -potem je wykozystamy w naszych celach. Widac ze środowiska stojące za mediami Wojewódzkiego to albo te same sily (przypominam ze Komorowskiego Wojewodzki w programie nie tknal ani słowem a wiadomo kto stoi za Prezydentem) albo jeszcze i inni chcą się dostać w laski tego ruchu lub w nim stworzyć własne zaplecze na przyszlosc...brrrr...Kukiziaku niestety zabrali się za ciebie... lub jeszcze gorzej...

Data: 2015-04-30 11:59:12
Autor: zdumiony
W dniu 2015-04-30 o 11:57, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

<teoria_spiskowa ON>
Może celowo Wojewódzki tak dobrze potraktował Kukiza, aby ich kojarzono i spadło do niego zaufanie?
<teoria_spiskowa OFF>

Data: 2015-04-30 03:08:37
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 30 kwietnia 2015 11:59:12 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:
> [...]

<teoria_spiskowa ON>
Może celowo Wojewódzki tak dobrze potraktował Kukiza, aby ich kojarzono i spadło do niego zaufanie?

To jest znacznie mniej prawdopodobne jak to co napisałem powyżej. Medialne Nazwiska to jak lampka dla psa pawlowa czyli motłochu sterowanego medialnie: "POpieraj tego kogo wam wskazujemy". Wczesniej wytrzebiono takim mozgi z samodzielnego myslenia -teraz tylko wrzuca im się do glow co chce gora.
Koniec Kropka...zadnej wyszukanej spiskowej sytuacji....szara zeczywistosc szarych eminencji robiących na nas kase i prawo ustanawiających POd siebie w antydemokratycznym -jak to sam Kukiz wspomniał- systemie...

Data: 2015-04-30 12:11:47
Autor: zdumiony
W dniu 2015-04-30 o 12:08, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

Naszych sterowników stać tylko na jednopiętrowe manipulacje? A może tych pięter jest z pięć?

Data: 2015-04-30 03:20:59
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 30 kwietnia 2015 12:11:47 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:
> [...]

Naszych sterowników stać tylko na jednopiętrowe manipulacje? A może tych pięter jest z pięć?

Do sterowania oglupialym pseudoynteligenckim motłochem (bo dla takich wzorem jest Wojewodzki)? Wierz mi -w POlityce (zresztą nie tylko) najskuteczniejsze sa proste srodki jak cep. A ze "góry" będą probowac na Kukizie i jego ruchu ugrac wielopietrowe sprawy to pewne. ;)

Data: 2015-04-30 12:00:24
Autor: zdumiony
"Polska umiera po cichu. Musimy zmienić ten system, albo nie będzie co zbierać" - wywiad z Kukizem
W dniu 2015-04-30 o 11:57, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
Wojewodzki to
facet , bez potrzeby religijności, dobrze zarabia, wygląda mi na cynika, może jest satanistą?

Data: 2015-04-30 03:16:38
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 30 kwietnia 2015 12:00:24 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:
W dniu 2015-04-30 o 11:57, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
> Wojewodzki to
facet , bez potrzeby religijności, dobrze zarabia, wygląda mi na cynika, może jest satanistą?

Wojewodzki? Wyglada jak Yntelygencik na uwiezi kasiorki/mocodawców -taki co to po robocie poczucie zeszmacenia zabija uzywkami lub seksem... Ale może się jeszcze facet pozbiera i cos z sobą sensownego zrobi. Przy Kukizie probowal obudzić w sobie cos lepsiejszego. Stad tak ucichl gdy go Kukiz ofuknal, może poczul ze sprawa Kukiza to walka o dużo lepsza sprawę niż to co robi na codzien?

Data: 2015-04-30 12:19:25
Autor: zdumiony

Litza i Wojewódzkiego : https://www.youtube.com/watch?v=vSL_XQpFA_4

Data: 2015-04-30 03:38:03
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 30 kwietnia 2015 12:19:26 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:
> [...]
> Wojewodzki? Wyglada jak Yntelygencik na uwiezi kasiorki/mocodawców -taki co to po robocie poczucie zeszmacenia zabija uzywkami lub seksem... Ale może się jeszcze facet pozbiera i cos z sobą sensownego zrobi. Przy Kukizie probowal obudzić w sobie cos lepsiejszego. Stad tak ucichl gdy go Kukiz ofuknal, może poczul ze sprawa Kukiza to walka o dużo lepsza sprawę niż to co robi na codzien?

No i...? Pogratulowali sobie bycia na liscie polskich kryptożydow a potem Wojewodzki probowal z zaangażowania Litza się ponabijać i go splycic.. A ze Autentykow się nie da splycic...

"Polska umiera po cichu. Musimy zmienić ten system, albo nie będzie co zbierać" - wywiad z Kukizem