Polska w budowie. Dziury to nasza specjalnosc.

Data: 2011-08-25 14:26:16
Autor: obserwator
Polska w budowie. Dziury to nasza specjalnosc.
Data: 2011-08-25 16:29:07
Autor: Leprechaun
Polska w budowie. Dziury to nasza specjalnosc.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j35m28$mbf$1inews.gazeta.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=Aynm4c844Jk&feature=player_embedded

Za czasów PiS nie budowało się nic oprócz 3 mln mieszkań! ;))))))))))))))))

BomBel

Data: 2011-08-26 00:57:50
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e565c33$0$2492$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Teraz nie dość, że się buduje mieszkań, to i cała reszta leży.
Zaraz to wszytko pierdolnie z wielkim hukiem.
AZ

Data: 2011-08-26 00:22:23
Autor: MH
Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):
Zaraz to wszytko pierdolnie z wielkim hukiem.
AZ
====================

Pierdolnęło 10-go kwietnia 2010 !!  Z przytupem !!

MH

Data: 2011-08-27 00:29:22
Autor: Kaczysta

Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j36ovv$8ft$1inews.gazeta.pl...
[...]

No to poczekaj te kilka miesięcy - wtedy dopiero zobaczysz, na czym polega pierdolnięice z dużym hukiem!
AZ

Data: 2011-08-27 07:25:55
Autor: =HeÂŽSk=
Polska w budowie. Dziury to nasza specjalnosc.
On Sat, 27 Aug 2011 00:29:22 +0200, "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl>
wrote:

> [...]
>
> MH
No to poczekaj te kilka miesięcy - wtedy dopiero zobaczysz, na czym polega pierdolnięice z dużym hukiem!

 wg oswiadczen prezesa PiS jesienna wygrana maja w kieszeni.  w koalicji z PSL czy SLD na pewno uratuja nasz kraj przed  ekonomiczna katastrofa. czeka nas obnizka cen, podatkow,
 podwyzka zarobkow i wogole raj. wszystkie mecze na euro2012
 wygramy bez wysilku. jak prezes powie, tak bedzie. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-27 07:25:54
Autor: =HeÂŽSk=
Polska w budowie. Dziury to nasza specjalnosc.
On Fri, 26 Aug 2011 00:57:50 +0200, "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl>
wrote:

Teraz nie dość, że się buduje mieszkań, to i cała reszta leży.
Zaraz to wszytko pierdolnie z wielkim hukiem.
AZ

 na szczescie jesienne wybory wygra PiS i uratuje kraj
 od niewatpliwej zaglady. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-27 07:25:56
Autor: =HeÂŽSk=
Polska w budowie. Dziury to nasza specjalnosc.
On Thu, 25 Aug 2011 16:29:07 +0200, "Leprechaun"
<brudypolityczne@pralnia.tw> wrote:

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=Aynm4c844Jk&feature=player_embedded

Za czasów PiS nie budowało się nic oprócz 3 mln mieszkań! ;))))))))))))))))

 od jesieni to sie zmieni. bedzie taniej. zarobki dorownaja UE.
 prezes tak powiedzial, a jak powiedzial to tak bedzie!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-26 00:56:29
Autor: Kaczysta
[...]

Zgadza się! Polska jest w budowie - według starych, wypróbowanych wzorców z PRL: burdel organizacyjny, kto może kradnie cement, piasek, fikcyjne faktury, fałszywe zapisy w dzienjikach budowy - a przy okazji cwaniacy wznoszą sobie tanim kosztem wille.
"Polska w budowie" to rzeczywiście niezwykle trafne hasło!
Potem obywatele zamieszkają w zbudowanej Polsce jak w dawnych blokach PRL: sypiące się tynki, cieknące rury, nieszczelne okna itp. "dogodności".
AZ

Data: 2011-08-27 07:25:54
Autor: =HeÂŽSk=
Polska w budowie. Dziury to nasza specjalnosc.
On Fri, 26 Aug 2011 00:56:29 +0200, "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl>
wrote:

[...]

 masz jakies dowody na poparcie tej tezy czy z autopsji?

"Polska w budowie" to rzeczywiście niezwykle trafne hasło!

 nie wiem czy trafne ale PiS omal szlag nie trafi!

Potem obywatele zamieszkają w zbudowanej Polsce jak w dawnych blokach PRL: sypiące się tynki, cieknące rury, nieszczelne okna itp. "dogodności".
AZ

 te obiecane przez prezesa 3 mln mieszkan ma tak wygladac?  z tego co piszesz widac wyraznie, ze nie masz zielonego
 pojecia o wspolczesnym budownictwie. przejedz sie gdzies
 na budowe i popatrz jak sie teraz buduje. twoja wyobraznia
 z czasow konopnickiej bedzie narazona na szok.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Polska w budowie. Dziury to nasza specjalnosc.