Polska w fatalnym stanie

Data: 2012-03-29 10:52:51
Autor: boukun
Polska w fatalnym stanie
Sytuacja Polski jest zła. Luka technologiczna rośnie, a szanse dogonienia - maleją. Stan państwa - nieodpowiedzialnego, nieefektywnego, nie dbającego o tworzenie procedur w kluczowych sprawach, a równocześnie bezdusznie sformalizowanego - jest fatalny. Ale Polaków to nie obchodzi. Chyba że dotknie nas osobiście! - zauważa prof. Jadwiga Staniszkis w felietonie dla Wirtualnej Polski.

Wciąż nurtują mnie powody względnej stabilności rozkładu poparcia na scenie politycznej. Zwracałam uwagę na jeden kluczowy mechanizm: Polacy, skupieni na przetrwaniu własnym i ich rodzin, nie oczekują zbyt wiele od państwa i nie wymagają w związku z tym wyższych standardów w sferze kompetencji i jakości rządzenia.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1027139,title,Polska-w-fatalnym-stanie-Ale-Polakow-to-nie-obchodzi,wid,14370762,wiadomosc.html

Źle sformuławane tezy a przede wszystkim niekompletne...

Władza, skupiona jest na przetrwaniu własnym i ich rodzin..., a po nich nawet ogień...

boukun

Polska w fatalnym stanie