Polska w potrzebie!!!

Data: 2011-06-19 08:18:16
Autor: cytryna
Polska w potrzebie!!!

Hemoroida pseudo bombel odbytniczy - nikt cię nie pyta o zdanie. Wystarczy ze uwierasz wielu ludzi dotkniętych tą przypadłością. Nie bryzgaj szambem, wystarczy to którym pryska w mediach wódz przekrętu zwany reratym cudakiem.

Data: 2011-06-19 08:32:48
Autor: Leprechuan
Polska w potrzebie!!!

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:55fa.00000270.4dfd94a8newsgate.onet.pl...
[...]

Oooo,  uderz w stół nożyce zadzwonią!  Nikt czyli ty. Mam w kiszce stolcowej twoje gadki. Jesteś marnym śmieciem ze sfory takich jak ty Hansów, Antenek, Muto, HaMMer i innego plugastwa! Takich jak wy należy dla dobra społeczeństwa odizolować!

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI&playnext=1&list=PLDDA6BB7B6F6EFA9E

BomBel

Data: 2011-06-19 07:57:44
Autor: leprecham