Polska w ruinie

Data: 2017-05-18 10:12:41
Autor: u2
Polska w ruinie
piździak wyśnił swój sen:))))))))))

http://niezalezna.pl/98908-polska-w-ruinie

Prawo i Sprawiedliwość konsekwentnie niszczy Polską gospodarkę. Jak się okazuje, wzrost PKB w pierwszym kwartale 2017 r. w stosunku do roku wcześniejszego wyniósł 4 proc. Co więcej, bezrobocie jest na najniższym od 27 lat poziomie 7,7 proc. Jakby tego było mało, PiS postanowił trzymać się swoich zapowiedzi programowych, zakładających obniżenie wieku emerytalnego i utrzymania programu Rodzina 500+. Wszystko to musi do furii doprowadzać biznesmenów, którzy robili złote interesy na państwie kierowanym przez koalicję PO-PSL. Zdecydowana większość żyła z państwowych, często niebotycznie przepłacanych, zleceń, które tak naprawdę wykonywał ostatecznie jakiś statystyczny Kowalski za minimalną stawkę godzinową. Dziś zaczyna być inaczej, chociaż zapewne jesteśmy na początku drogi, z której bardzo chciałaby zawrócić nas opozycja. Politycy PO, Nowoczesnej i PSL straszą nas kryzysem finansów i zrujnowanym budżetem. Znowu słyszymy ostrzeżenia, że zabraknie na 500+, chociaż zabraknąć miało już w 2016 r. Ponadto grozi nam się drugą Grecją i ogromnym zadłużeniem. Trudno powiedzieć, gdzie leży prawda, ale w tym wypadku ja i tak wolę z PiS zgubić, niż z PO znaleźć.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-18 10:46:21
Autor: Kviat
Polska w ruinie
W dniu 2017-05-18 o 10:12, u2 pisze:

Zdecydowana większość żyła z
państwowych, często niebotycznie przepłacanych, zleceń, które tak
naprawdę wykonywał ostatecznie jakiś statystyczny Kowalski za minimalną
stawkę godzinową. Dziś zaczyna być inaczej,

Serio? :)
Zlecenia dla Rydzyka nie są niebotycznie przepłacane?
A za lekcje religii i kapelanów przyzakładowych to kto _dziś_ płaci?
I zapewne statystyczny Misiewicz pracuje za minimalną stawkę godzinową...

Dziś zaczyna być inaczej... rozbawiłeś mnie do łez :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-18 10:28:02
Autor: V.L. Pinkley
Polska w ruinie
użytkownik Kviat napisał:

Serio? :)
Zlecenia dla Rydzyka nie są niebotycznie przepłacane?

Owszem była wpadka, ale tylko jedna.

A za lekcje religii i kapelanów przyzakładowych to kto _dziś_ płaci?

Kto płaci na muzea, teatry Jandów, kto dopłacał do portali Sierakoskiego?
Kto opłacił odprawę Kiliana? Pytania się mnożą.

Data: 2017-05-18 20:02:37
Autor: Lepudruk
Polska w ruinie
Użytkownik "V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał w
wiadomości news:935201b4-ef85-451b-ad64-fe15d4728eebgooglegroups.com...
użytkownik Kviat napisał:

Serio? :)
Zlecenia dla Rydzyka nie są niebotycznie przepłacane?

Owszem była wpadka, ale tylko jedna.

--

Buuuhahahahahhahahahahahahahahaaaa! Biedulka z tego "ojca narodu". Ledwie
wiąże koniec z końcem. Bieda u niego aż kapie! Chciłabym mieć taką jedną

--
Lepudruk

Data: 2017-05-18 12:04:18
Autor: V.L. Pinkley
Polska w ruinie
użytkownik Lepudruk napisał:

Buuuhahahahahhahahahahahahahahaaaa! Biedulka z tego "ojca narodu". Ledwie
wiąże koniec z końcem. Bieda u niego aż kapie! Chciłabym mieć taką jedną
wpadke na 26 mln zł. Tylko tą jedną! Wstydu nie masz UB-ecka kanalio!

Nie to miałem na myśli, to jest oki wg. pełoskiego prawa i należało się
 Rydzykowi jak psu micha, startował wg. standardów europejskich
i dostał.

Geotermia działa i jest rozwijana, a pełoska elektrownia atomowa była jak miś.

Data: 2017-05-18 21:14:11
Autor: prezydent San Escobar
Polska w ruinie
"V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał(-a):

Geotermia działa i jest rozwijana, a pełoska elektrownia atomowa była jak miś.

"Nie ma kasy, wszystko ładujemy w geotermię w Toruniu" :DDD
Tak mi się przypomniało :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-18 20:50:19
Autor: Kviat
Polska w ruinie
W dniu 2017-05-18 o 19:28, V.L. Pinkley pisze:
użytkownik Kviat napisał:

Serio? :)
Zlecenia dla Rydzyka nie są niebotycznie przepłacane?

Owszem była wpadka, ale tylko jedna.

LOL :)
Zadziwiają mnie ludzie, którzy wypierają rzeczywistość.

A za lekcje religii i kapelanów przyzakładowych to kto _dziś_ płaci?

Kto płaci na muzea, teatry Jandów, kto dopłacał do portali Sierakoskiego?
Kto opłacił odprawę Kiliana? Pytania się mnożą.

A potrafisz odróżnić religiancką propagandę i pranie mózgu od sztuki teatralnej?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-18 21:06:44
Autor: prezydent San Escobar
Polska w ruinie

użytkownik Kviat napisał:

> Serio? :)
> Zlecenia dla Rydzyka nie są niebotycznie przepłacane?

Owszem była wpadka, ale tylko jedna.

:DDD Dowcip dnia :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-18 21:03:17
Autor: u2
Polska w ruinie
W dniu 18.05.2017 o 10:46, Kviat pisze:
A za lekcje religii i kapelanów przyzakładowych to kto _dziś_ płaci?
I zapewne statystyczny Misiewicz pracuje za minimalną stawkę godzinową...

stary, toż koń-kordat podpisały twoje komuszki kwachu i myller:))))))))))

Data: 2017-05-19 14:18:21
Autor: Tadek
Polska konkordat.
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:591deffd$0$15200$65785112news.neostrada.pl...

 toż koń-kordat podpisały twoje komuszki kwachu i myller:))))))))))

prof. PAN  o katolikach :

"Katolikow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
takze doktryny żydowskiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Katolikami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antykatolik',
tworza mowe nienawisci".

kłamiesz,
komuchy nie uchwaliły konkordatu.
nawiedzona Suchocka załatwiła to
i 2/3 posłów uchwaliło to.

Data: 2017-05-18 12:41:14
Autor: prezydent San Escobar
Polska w ruinie
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

Ciotka, nie udawaj Greka :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-18 16:07:08
Autor: Lepudruk
Polska w ruinie

Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:jguqhctbifd09u9km90qvl8ub71ucpkjod4ax.com...

Chyba ciota! ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-05-18 21:05:11
Autor: u2
Polska w ruinie
W dniu 18.05.2017 o 16:07, Lepudruk pisze:
Ciotka, nie udawaj Greka :DDD

Chyba ciota! ;-)))

no co ty piździak znowu sam ze sobą gadasz ?:)))))))))))))))))))

Data: 2017-05-18 21:04:33
Autor: u2
Polska w ruinie
W dniu 18.05.2017 o 12:41, prezydent San Escobar pisze:
Ciotka, nie udawaj Greka :DDD

no co ty piździak, przeca potwierdzam twoją tezę, że Polska w ruinie:)))))))))))