Polska walczy z epidemią koronawirusa

Data: 2020-11-07 01:27:07
Autor: u2
Polska walczy z epidemią koronawirusa
oczywiście niektórzy mają zagrożenie w 4 literach:)

https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/524688-raport-polska-walczy-z-ii-fala-covid-19-stan-na-listopad

RAPORT. Polska walczy z epidemią koronawirusa. Rekordowa liczba zgonów! Zmarło 445 chorych. 27 086 nowych przypadków Covid-19

     Społeczeństwo
     opublikowano: 2 listopada
     aktualizacja: wczoraj

Zdjęcie ilustracyjne / autor: PAP/EPA
Zdjęcie ilustracyjne / autor: PAP/EPA
Reklama

     Podziel się

229

Mamy 27 086 nowych i potwierdzonych przypadków zakażenia koronawirusem - poinformowało w piątek Ministerstwo Zdrowia. Resort podał, że z powodu COVID-19 zmarło 58 chorych, natomiast z powodu współistnienia COVID-19 z innymi schorzeniami 387 osób. Z powodu koronawirusa w szpitalach przebywa 19 479 zakażonych, a 1 703 jest pod respiratorami. W kraju jest 9 928 wolnych łóżek dla pacjentów z Covid-19 oraz 530 respiratorów.
Reklama

CZYTAJ TAKŻE:

-- RAPORT. Koronawirus w Polsce - MARZEC-CZERWIEC

-- RAPORT. Koronawirus w Polsce. LIPIEC

-- RAPORT. Koronawirus w Polsce. SIERPIEŃ
REKLAMA

-- RAPORT. Koronawirus w Polsce. WRZESIEŃ

-- RAPORT. Koronawirus w Polsce. PAŹDZIERNIK

-- WSZYSTKO O KORONAWIRUSIE
Piątek, 5 listopada 2020

W ciągu doby wykonano ponad 82,95 tys. testów na koronawirusa

Ostatniej doby wykonano ponad 82,95 tys. testów na obecność koronawirusa; lekarze rodzinni wystawili prawie 35,4 tys. zleceń na badanie - podało w piątek Ministerstwo Zdrowia. Łącznie przebadano dotąd ponad 4 mln 919 tys. osób.

Resort zdrowia w piątek przekazał informację o 27 tys. 86 nowych zakażeniach koronawirusem. Tym samym bilans przypadków wykrytych od początku epidemii wzrósł do 493 tys. 765.

Resort poinformował, że łącznie pobrano dotąd 5 mln 113 tys. 336 próbek od 4 mln 919 tys. 545 osób. Lekarze rodzinni, odkąd uzyskali taką możliwość, zlecili pacjentom 792 tys. 5 testów w kierunku wykrycia wirusa SARS-CoV-2, z czego 35 tys. 356 w ciągu ostatniej doby.

MZ: 27 086 nowych zakażeń koronawirusem; zmarło 445 osób - najwięcej od początku epidemii

     Mamy 27 086 nowych i potwierdzonych przypadków zakażenia #koronawirus z województw: śląskiego (3942), mazowieckiego (2951), małopolskiego (2815), dolnośląskiego (2512), wielkopolskiego (2063), kujawsko-pomorskiego (1952), podkarpackiego (1707), łódzkiego (1593), lubelskiego (1542), pomorskiego (1451), świętokrzyskiego (1013), zachodniopomorskiego (903), warmińsko-mazurskiego (826), opolskiego (739), podlaskiego (580), lubuskiego (497). Z powodu COVID-19 zmarło 58 osób, natomiast z powodu współistnienia COVID-19 z innymi schorzeniami zmarło 387 osób. Liczba zakażonych koronawirusem: 493 765/7287 (wszystkie pozytywne przypadki/w tym osoby zmarłe).

-- poinformowało MZ.

[...]

Data: 2020-11-07 06:41:03
Autor: mordolkejek.zygzakowaty
użytkownik u2 napisał:
oczywiście niektórzy mają zagrożenie w 4 literach:)

https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/524688-raport-polska-walczy-z-ii-fala-covid-19-stan-na-listopad

Chj z kowidem, grypa zniknęła!

cyt.
ble ble ble ... Public Health England pokazują, że globalna liczba zachorowań na grypę w 2020 roku spadła o 98 procent, w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku

Data: 2020-11-07 15:49:53
Autor: u2
W dniu 07.11.2020 o 15:41, Gruber pisze:
użytkownik u2 napisał:
[...]

możliwe, że obostrzenia spowodowały, że zwykła grypa nie ma szans

Data: 2020-11-07 15:58:06
Autor: boukun
W dniu 07.11.2020 o 15:49, u2 pisze:

[...]

I ty się obostrzasz?
--
boukun

Data: 2020-11-07 17:59:44
Autor: Budzik
Polska walczy z epidemią koronawirusa
Użytkownik  mordolkejek.zygzakowaty@gmail.com ...

cyt.
ble ble ble ... Public Health England pokazują, że globalna liczba
zachorowań na grypę w 2020 roku spadła o 98 procent, w porównaniu
z tym samym okresem ubiegłego roku
Hmm, w Polsce podobno o niecałe 50%.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko

Data: 2020-11-07 10:47:12
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 7 listopada 2020 o 18:59:46 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik mordolkejek...@gmail.com ...
> cyt. > ble ble ble ... Public Health England pokazują, że globalna liczba > zachorowań na grypę w 2020 roku spadła o 98 procent, w porównaniu > z tym samym okresem ubiegłego roku >
Hmm, w Polsce podobno o niecałe 50%. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Wiarą można manipulować. Tylko wiedza jest niebezpieczna." Frank Herbert
Podobno gdzieś niedawno widzieli Elvisa.

Data: 2020-11-08 09:59:59
Autor: Budzik
Polska walczy z epidemią koronawirusa
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

> [...]
> porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku >
Hmm, w Polsce podobno o niecałe 50%.
Podobno gdzieś niedawno widzieli Elvisa.

Napisałem podobno bo to info zasłyszane w radio.
Nie sprawdzałem, nie weryfikowałem.

Zweryfikowane dane podawałem ci ostatnio a propos bardzo duzego wzrostu liczby zgonów w Polsce - tez ci sie nie podobało :)))

--
Pozdrawia... Budzik
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

Data: 2020-11-08 13:15:55
Autor: Zenek Kapelinder
niedziela, 8 listopada 2020 o 11:00:01 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ...
> [...]
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece same siebie szanować umieją." Wojciech Bogusławski
Trudno żeby mi się podobało jak ktoś umiera. W dalszym ciągu uważam że prowadzona jest kreatywna księgowość żeby dorównać do średniej europejskiej.

Data: 2020-11-09 10:59:56
Autor: Budzik
[...]

Ale twoim zdaniem ta kreatywna ksiegowosc dotyczy zgonów covid czy zgonów ogolnie wszystkich w całym kraju?

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2020-11-09 10:59:57
Autor: Budzik
[...]

Jeszcze tylko dopowiem.
Ja nie sugerowałem ze maja ci sie zgony podobac.
Ja sugeruje ze tobie sie nie podoba zrodło danych (robisz to zreszta za kazdym razem kiedy przeczy ono twoim tezom)

Tylko nie wiem czy twierdzisz ze GUS jest niekompetentny, czy tez ze dziennikarz ktory pisze ze opierał sie na danych GUS tak naprawde tego nie zrobił...

A moze wszyscy opieraja sie (włacznie z GUS) na danych tego sławnego dziewietnastolatka który robi to co powinien rzad zestawiajac dane do analizy? :-D

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

Data: 2020-11-07 08:40:55
Autor: Runt
W dniu 2020-11-07 o 01:27, u2 pisze:
oczywiście niektórzy mają zagrożenie w 4 literach:)

Czyli konkretnie K T O ?

https://wyborcza.pl/7,75398,26093956,koronawirus-na-uslugach-pis.html ?

https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/polska-w-epidemii-szumowski-na-rajskiej-wyspie-aa-Tgkb-22v6-WprF.html   ?

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-11-07 10:16:06
Autor: u2
Polska walczy z epidemią koronawirusa?
W dniu 07.11.2020 o 08:40, Runt pisze:
Czyli konkretnie K T O ?

ty

Data: 2020-11-08 08:17:21
Autor: Runt
W dniu 2020-11-07 o 10:16, karaluch u2 pisze:
W dniu 07.11.2020 o 08:40, Runt pisze:
Czyli konkretnie K T O ?

ty

nie masz nic do POwiedzenia w temacie  to W O N !

Data: 2020-11-08 08:57:28
Autor: A. Filip
POlska walcząca epidemią koronawirusa?
Runt <runtime@anakumena.inn> pisze:
W dniu 2020-11-07 o 10:16, karaluch u2 pisze:
W dniu 07.11.2020 o 08:40, Runt pisze:
Czyli konkretnie K T O ?

ty

nie masz nic do POwiedzenia w temacie  to W O N !

A dlaczego nadałełeś mu niemieckie szlachectwo? [von u2] :-)

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-11-08 08:44:36
Autor: u2
W dniu 08.11.2020 o 08:17, sRunt pisze:
W dniu 2020-11-07 o 10:16, karaluch u2 pisze:
W dniu 07.11.2020 o 08:40, Runt pisze:
Czyli konkretnie K T O ?

ty

nie masz nic do POwiedzenia w temacie  to W O N !

panoszysz się jak rasowy ubek srunt:)))))))))))))

Data: 2020-11-08 09:06:54
Autor: u2
W dniu 08.11.2020 o 08:57, A. Filip pisze:
[...]

von to nie won, won znaczy po angielsku wygrany:)))))))))))

Data: 2020-11-08 09:43:19
Autor: Runt

https://pl.glosbe.com/pl/ru/won durniu! ;-)))

Data: 2020-11-08 09:43:09
Autor: Runt
W dniu 2020-11-08 o 08:57, pajac A. Filip pisze:
[...]

W = V pajacu?

ci tez nadaje! ;-)