Polska wciąż w śreniowieczu

Data: 2014-04-24 13:36:31
Autor: boukun
Polska wciąż w śreniowieczu
Wręcz nieprawdopodobne... Nie pisałem tego w święta, dla "świętego" spokoju, ale... jak jechałem przez miasto i widziałem tych ludzi, masowo dreptających do kościołów, z koszyczkami w rękach, często młodych, pięknych, chłopaków, mężczyzn, dziewczyny, ładnie ubranych, zadbanych ludzi, wydawać by się mogło, że inteligentnych z twarzy..., wykształceni... Ale jednak nie, są to ludzie prymitywni, zacofani, żyjący zabobonami... Aż trudno sobie wyobrazić, że mamy XXI wiek w Polsce, a ludzie wciąż praktykują zwyczaje rodem ze średniowiecza i noszą koszyczki z żywnością do kościołów, w celu rzekomego poświęcenia pokarmów...

Ja bym się wstydził dzisiaj, sam z siebie robić... wiadomo kogo...

Tak samo jest z tą histerią dotyczącą jakiejś tam "kanonizacji" zmarłego papieża JPII i robienia sobie z ludzkiej śmierci cudów...

Świat oszalał, a Polacy szczególnie...

boukun

Data: 2014-04-24 13:35:13
Autor: Budzik
Polska wciąż w śreniowieczu
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Ja bym się wstydził dzisiaj, sam z siebie robić... wiadomo kogo...

ROTFL

Data: 2014-04-24 14:41:10
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 13:36:

[...]

Mam pytanie. Czy to nie niejaki boukun nie chwalił się na grupie życzeniami od prezesa USOPAL-a na święta właśnie? :-)
--
Pozdrawiam, Marek

Data: 2014-04-24 15:04:22
Autor: boukun
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ljb0p7$iki$2node2.news.atman.pl...
[...]

No wiesz, ja nikomu zabronić składania życzeń nie mogę...

boukun

Data: 2014-04-24 15:10:02
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 15:04:

Mam pytanie. Czy to nie niejaki boukun nie chwalił się na grupie życzeniami
od prezesa USOPAL-a na święta właśnie? :-)
Pozdrawiam, Marek

No wiesz, ja nikomu zabronić składania życzeń nie mogę...

Oczywiście. Ale jest takie coś że, a) chwalisz się tym, b) czy składająca  Ci życzenia osoba do końca wie w jakim do d.... dla Ciebie momencie Ci je składa? :-)
--
Pozdrawiam, Marek

Data: 2014-04-24 19:02:40
Autor: boukun
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ljb2fa$kbu$1node2.news.atman.pl...
[...]

:-)
-- Pozdrawiam, Marek

a) Chwalę się., bo to największy {Polak jest p. Kobylański, nie jakiś tam JPII, co pomógł Polskę sprzedać...
b) Nie wiem, czy ta osoba wie, jaki mam stosunek do wierzeń, którymi on się zajmuje... Sądzę, że wie...

boukun

Data: 2014-04-24 19:21:23
Autor: xantiros
W dniu 2014-04-24 19:02, boukun pisze:

a) Chwalę się., bo to największy {Polak jest p. Kobylański, nie jakiś
tam JPII, co pomógł Polskę sprzedać...

Masz w domu portret Hitlera na honorowym miejscu ? On tylu żydków wybił, chyba najwięcej, musisz go czcić za to.

Data: 2014-04-24 19:50:26
Autor: boukun
Użytkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisał w wiadomości news:ljbh6j$t5n$4node1.news.atman.pl...
[...]

Jednego właśnie ty czcisz i cała Poska jest nakręcana....

boukun

Data: 2014-04-24 20:43:07
Autor: xantiros
W dniu 2014-04-24 19:50, boukun pisze:
[...]

Ale on nikogo nie zabił, i dlatego ma cię huj strzelić :D

Data: 2014-04-24 21:21:11
Autor: boukun
Użytkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisał w wiadomości news:ljblvr$330$2node1.news.atman.pl...
[...]

A przez kogo te cierpienia narodu polskiego i męki?

boukun

Data: 2014-04-24 21:25:02
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 21:21:

[...]

Oświeć nas i powiedz. :-)

--
Pozdrawiam, Marek

Data: 2014-04-24 21:27:42
Autor: boukun
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ljboef$5hr$2node1.news.atman.pl...
[...]

Przez nich wszystkich, co doprowadzili do targowicy przy okrągłym stole...

boukun

Data: 2014-04-24 21:42:09
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 21:27:

A przez kogo te cierpienia narodu polskiego i męki?

Oświeć nas i powiedz. :-)

Przez nich wszystkich, co doprowadzili do targowicy przy okrągłym stole...

Konkrety. :-)
--
Pozdrawiam, Marek

Data: 2014-04-24 22:06:28
Autor: boukun
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ljbpei$6r2$1node1.news.atman.pl...
[...]

No konkrety, konkrety..., okrągłostołowa banda, co co rządzą i ten, który to popierał i niejako inicjował. Tajemnica poliszynela mówi, że JPII wybrała CIA...

boukun

Data: 2014-04-24 22:13:32
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 22:06:

[...]

A teraz dla odmiany przejdź na czerwone piguły. :-)

--
Pozdrawiam, Marek

Data: 2014-04-24 22:07:04
Autor: boukun
Użytkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisał w wiadomości news:ljbpc8$6nv$4node1.news.atman.pl...
[...]

Już Czaplickiemu odpowiedziałem...

boukun

Data: 2014-04-24 22:27:30
Autor: xantiros
W dniu 2014-04-24 22:07, boukun pisze:
[...]

nie napisałeś, napisałeś "jedynego" więc się pytam kogo

Data: 2014-04-24 19:54:10
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 19:02:

[...]

Jak to sądzisz? Nie informujesz go, że życzenia na święta których nie obchodzisz są cokolwiek w próżnię trafiające. Ja kiedyś chciałem złożyć życzenia świąteczne Świadkowi o którym nie wiedziałem że jest, i on zachował się normalnie i powiedział, że nie obchodzi świąt. Więc nie chciał aby życzenia trafiały w próżnię. Ty postępujesz inaczej. Pasuje Ci że możesz się czymś pochwalić, ale podchodzisz do tej osoby, że zlewasz z jakiej okazji Ci dobrze życzy. No nie, przednie. :-)

--
Pozdrawiam, Marek

Data: 2014-04-24 19:56:50
Autor: boukun
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ljbj43$606$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie mam się na co obruszać, życzenia jak życzenia, nie ważne, z jakiej okazji....

boukun

Data: 2014-04-24 20:06:11
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 19:56:

[...]

Nie rozumiesz. Przecież nie chodzxi o Twoje podejście, ale o podejście p. Kobylańskiego. Czy Ty składałeś kiedyś życzenia katolikowi z okazji dnai urodzin Voltera? Sądzę, że nie. Tu jest analogiczna sytuacja. Ktoś z drugiego końca świata składa Ci życzenia z okazji którą Ty zlewasz.
--
Pozdrawiam, Marek

Data: 2014-04-24 15:01:31
Autor: xantiros
W dniu 2014-04-24 13:36, boukun pisze:
[...]

ja bym się bardziej wstydził popierania ruskich morderców

Data: 2014-04-24 15:08:07
Autor: boukun
Użytkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisał w wiadomości news:ljb1vb$de0$1node1.news.atman.pl...
[...]

Taka gadka to następny szczyt prymitywizmu... Aż ogromny wstyd... Taki sam wstyd, jak chodzić na wybory i przyklepywać prostytutki parlamentarne, które nawet nie ukrywają, że czerpią korzyści z nierządu.... Te właśnie podżegackie, syjonistyczne prostytutki, które Ukrainę chcą teraz okraść..., PO tym, jak rozkradli i zaorali Polskę... i nie mają już prawie na czym pasożytować...

boukun

Data: 2014-04-24 17:13:08
Autor: xantiros
W dniu 2014-04-24 15:08, boukun pisze:
[...]

A dobry wujek Putin chce ich przed tym ochronić i dlatego zajebał im krym, a teraz chce im zajebać Dombas tylko i wyłącznie dla korzyści Rosji mając w dupie Ukrainę.

Data: 2014-04-24 19:05:01
Autor: boukun
Użytkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisał w wiadomości news:ljb9m4$rai$3node2.news.atman.pl...
[...]

Nie im, nie im, bo ludzie na Krymie sami chcieli wolności, do czego każdy naród ma prawo. Polakom przyjdzie jeszcze poczekać i to długo...
W Donbasie ludzie też chcą wolności i niepodległości od sztucznego tworu, jakim od 20 lat jest Ukraina.... Referendum mogłoby to rozstrzygnąć...

boukun

Data: 2014-04-24 19:19:22
Autor: xantiros
W dniu 2014-04-24 19:05, boukun pisze:
[...]

Nigdy obcy kraj nie będzie dbał o to co jest nie jego, zawsze będzie to chciał dymać, po to Putinowi zeszmacona Ukraina.

Janukowycz pokazał jako piesek Putina pokazał jak okradał naród Ukraiński, to samo będzie jak Putin położy łapę na Ukrainie.

Data: 2014-04-24 19:53:40
Autor: boukun
Użytkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisał w wiadomości news:ljbh2q$t5n$3node1.news.atman.pl...
[...]

Z tym, że Ukrainę chcieli i dymali syjoniści z Polski i USA i chcieli ją rozszarpać jak rozszarpali Polskę.... I oni ją de facto ropzpierdolili, bo w Polsce już praktycznie nie mają na czym pasożytować...
Jakoś pod rządami Ukraińców od samego początku tzw. syjonistycznej "pomarańczowej rewolucji" Ukraina wymierała i niszczała, jak zaorana przez bandę okrągłostołową Polska...

boukun

Data: 2014-04-24 21:22:11
Autor: xantiros
W dniu 2014-04-24 19:53, boukun pisze:
[...]

Napiszę ci brzydko, PIERDOLISZ pan głupoty,Janukowycz nie jest syjonistą i też nie jest jego świta, pokazali ich pałace wybudowane za kasę narodu Ukrainy, tak samo Putin ma swój pałac zapewne wybudowany za pieniądze z prezydentury.

Data: 2014-04-25 06:57:20
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 19:05 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Ale my znamy twoją głupotę i bez referendum.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-24 17:18:39
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ljatva$1c3$1mx1.internetia.pl...
[...]

To co dla ciebie zwisa jest wazne dla innych. Nie potrafisz tego uszanowac?

MW

Data: 2014-04-24 19:06:11
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:ljbbbk$np5$2news.albasani.net...
[...]

Może nie tyle ważne, co tak są wytrenowani...

boukun

Data: 2014-04-24 19:32:35
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ljbh9j$1dl$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie wszyscy ale wielu tak. Wiekszość robi to z przekonania i póki nie będą zaglądac mi do garderoby czy sypialni mogą sobie trenowac co chcą. Moim zdaniem groźniejsze bo graniczące z obłędem są miesięcznice w wykonaniu nawiedzonego motłochu wytrenowanego przez prezesa PiS.

MW

Data: 2014-04-24 19:58:27
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:ljbi1h$5s5$1news.albasani.net...
[...]

Wytresowani, powinienem był napisać...
Przekonań tu nikt żadnych nie ma. Nie ma czegoś takiego, jak przekonanie o cudach niewidach....

boukun

Data: 2014-04-25 06:40:23
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 13:36 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Ależ ty nie musisz nic z siebie robić i bez tego jesteś idiotą.
--
stevep
-- -- -

Polska wciąż w śreniowieczu