Polska wciąż w śreniowieczu

Data: 2014-04-24 17:18:39
Autor: MarkWoydak
Polska wciąż w śreniowieczu
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ljatva$1c3$1mx1.internetia.pl...
Wręcz nieprawdopodobne... Nie pisałem tego w święta, dla "świętego" spokoju, ale... jak jechałem przez miasto i widziałem tych ludzi, masowo dreptających do kościołów, z koszyczkami w rękach, często młodych, pięknych, chłopaków, mężczyzn, dziewczyny, ładnie ubranych, zadbanych ludzi, wydawać by się mogło, że inteligentnych z twarzy..., wykształceni... Ale jednak nie, są to ludzie prymitywni, zacofani, żyjący zabobonami... Aż trudno sobie wyobrazić, że mamy XXI wiek w Polsce, a ludzie wciąż praktykują zwyczaje rodem ze średniowiecza i noszą koszyczki z żywnością do kościołów, w celu rzekomego poświęcenia pokarmów...

Ja bym się wstydził dzisiaj, sam z siebie robić... wiadomo kogo...

Tak samo jest z tą histerią dotyczącą jakiejś tam "kanonizacji" zmarłego papieża JPII i robienia sobie z ludzkiej śmierci cudów...

Świat oszalał, a Polacy szczególnie...

boukun

To co dla ciebie zwisa jest wazne dla innych. Nie potrafisz tego uszanowac?

MW

Data: 2014-04-24 19:06:11
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:ljbbbk$np5$2news.albasani.net...
[...]

Może nie tyle ważne, co tak są wytrenowani...

boukun

Data: 2014-04-24 19:32:35
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ljbh9j$1dl$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie wszyscy ale wielu tak. Wiekszość robi to z przekonania i póki nie będą zaglądac mi do garderoby czy sypialni mogą sobie trenowac co chcą. Moim zdaniem groźniejsze bo graniczące z obłędem są miesięcznice w wykonaniu nawiedzonego motłochu wytrenowanego przez prezesa PiS.

MW

Data: 2014-04-24 19:58:27
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:ljbi1h$5s5$1news.albasani.net...
[...]

Wytresowani, powinienem był napisać...
Przekonań tu nikt żadnych nie ma. Nie ma czegoś takiego, jak przekonanie o cudach niewidach....

boukun

Polska wciąż w śreniowieczu