Polska wczoraj , Polska dzisiaj ...

Data: 2009-11-30 21:47:46
Autor: MH
Polska wczoraj , Polska dzisiaj ...
Polska wczoraj :

http://www.youtube.com/watch?v=1SuyxX4lQBo

Polska dzisiaj :

http://www.youtube.com/watch?v=etP3f-mNkD4

MH

P.S. Jak mi ktoś tu wyjedzie od "komuchów" , to znaczy , że nie zrozumiał treści..
AMEN !!

Data: 2009-11-30 21:52:50
Autor: Lorn
MH pisze:
Polska wczoraj :

http://www.youtube.com/watch?v=1SuyxX4lQBo

Polska dzisiaj :

http://www.youtube.com/watch?v=etP3f-mNkD4

Sorrka, ten muppet angielski to nie z tej frakcji, której to Kamiński przewodniczy? :>

Data: 2009-11-30 22:50:56
Autor: MH
MH pisze:
> Polska wczoraj :

Sorrka, ten muppet angielski to nie z tej frakcji, której to Kamiński przewodniczy? :>

Szczerze powiedziawszy , nie wiem którego  Kamińskiego masz na myśli..

Nie w tym rzecz.. Chciałem tylko zwrócić uwagę na patriotyzm jaki emanował z tzw. "pieśni komunistycznych" podczas okupacji sowieckiej..

Dzisiaj , w czasach okupacji "euro"-ekonomicznej słowo patriotyzm ,
przynależność narodowa (nie mylić z nacjonalizmem) zdewaluowało się do
niebiesko-gwiazdkowej SZMATY !!  Hmm , wiele na ten temat moznaby dyskutować. Różne mogą być opinie i punkty
postrzegania obecnej rzeczywistości.. Nie ma chyba wyjścia , musimy w tych
realiach jakoś egzystować.. Co było lepsze ?? Komunistyczny egzystencjalizm
połączony z pewnym zabezpieczeniem "jutra" , czy TOTALNA ignorancja głosu ludu ,
jakim jest REFERENDUM. Jedno nie przeszło , to robimy drugie , trzecie ... aż do
skutku !!  Nigela określasz muppetem ?? Uzasadnij !!  On w ostrej formie , aczkolwiek
kulturalnie i konsekwentnie pokazuje prawdę.. Jego adwersarze wypadają na jego
tle wyjątkowo blado !!  Czyżby gdzieś tu się pogubił lub nie mówił prawdy ??

Data: 2009-11-30 23:15:46
Autor: Lorn
MH pisze:
MH pisze:
[...]

Ok... Nie tnąc posta odpowiem. :> Jeśli coś pominę, przypomnij.
Słusznie zauważyłeś, W PRL`u jutro było znane, to samo każdego dnia. Czyli słuszna stagnacja, bieda, ale dla każdego równa. Pomijam partyjnych ujadaczy i ich zwolenników, którym wędzonkę wożono zimą sankami do domku. :> Zachciało nam się UE... Referendum, które Twoim zdaniem ma nikłe znaczenie, patrząc na Irlandię... Słusznie, ale kto głosuje za, nie wiedząc za czym głosuje? Olano Irlandię... Została jedna opcja, albo tak, albo sio z UE. :> Polecam poczytać i poznać historie Irlandii. :> Muppet... Inteligentniejsza wersja Leppera... :>

http://www.youtube.com/watch?v=etP3f-mNkD4

Data: 2009-12-01 00:01:48
Autor: MH
[...]

Nie !! , stagnacji nie było !!  No cóż , co rozumiesz pod pojęciem stagnacji ??
Brak szynki w sklepach , ocet i herbatkę ULUNG (notabene bardzo dobra) na
półkach ?? OK , co rozumiesz pod pojęciem stagnacji ?? Taak , ten system
nieposiadający elementu motywacyjnego MUSIAŁ być skazany na zagładę.. Hmm , mam swoje lata , pamiętam lata swojego dzieciństwa i 70-te lata "długich
włosów" ...
Pomijam partyjnych ujadaczy i ich zwolenników, którym wędzonkę wożono zimą sankami do domku.

Faktycznie , pomiń to.. Wystarczyło podjechać na wieś , parę flaszek z Pewexu za
40 centów/flachę i już !! No i co ?? Ocenisz mnie w tym momencie jako element
antyspołeczny i antysocjalistyczny ??
:> Zachciało nam się UE... Referendum, które Twoim zdaniem ma nikłe znaczenie, patrząc na Irlandię... Słusznie, ale kto głosuje za, nie wiedząc za czym głosuje?

Słusznie !!  Tudzież w "naszej ojczyźnie" większość narodu nie wie. Niestety..
Ja również nie jestem wyjątkiem , więc na wszelki wypadek nie głosuję ..

Olano Irlandię... Została jedna opcja, albo tak, albo sio z UE. :> Polecam poczytać i poznać historie Irlandii. :> Muppet... Inteligentniejsza wersja Leppera... :>

A w tym temacie , kategorycznie się z Tobą nie zgadzam.. Dlaczego ??
Farage używa argumentów racjonalnych.. Jeżeli z którymkolwiek z nich się nie
zgadzasz , możemy polemizować..  Mam nadzieję , że nie na zasadzie "pyskówy" ,
tylko ot tak poprostu , wymiany poglądów , własnych przekonań i argumentów.

Pozdrawiam ,

MH

Data: 2009-12-01 00:33:21
Autor: Lorn
MH pisze:
[...]

Stać było na odmienność? :>

[...]

Och... Miało się te długie włosiska do tego kręcone, a babeczki dotykając z głupim uśmieszkiem sądziły, że to trwała ;-P Może zaszaleję i się zapuszczę :>

[...]

Źle mnie zrozumiałeś... Oceniam, nicość jako całość. :>

[...]

Większość opowiedziała się za UE... Nam nie trzeba było tłumaczyć... Nam potrzeba było zmian.

[...]

Ze mną zawsze można polemizować na zasadzie dyskusji... Albo przy dobrym trunku... Nie biję i nie gryzę. :> Farage Jest jak Lepper, ale gdyby się od niego różnił podając dowody... Byłby inaczej postrzegany...

Pozdrawiam ,

Pozdrawiam.

Data: 2009-12-01 01:11:30
Autor: MH
[...]

No cóż , śledczym lub jakimś tam detektywem nie jestem .. Nie w tym rzecz..
Natomiast , .. obserwując naszą PIĘKNĄ , NOWĄ EUROPEJSKĄ rzeczywistość .. Piękne , bogate sklepy , bogatych rodaków z rozmachem szastającymi plastikowymi karteczkami , by zakupić córeczce stringi zamiast "tabliczki mnożenia" ...

Pokaż mi , w gdzie Farage się myli !!

MH

Data: 2009-12-01 01:15:22
Autor: Lorn
Polska wczoraj , Polska dzisiaj ...
MH pisze:

[cut]

Pokaż mi , w gdzie Farage się myli !!

Lepper też myślał, że się nie myli... Dowody niech mi przedstawi... Jeśli oskarża niech udowodni... Myli czy nie, robi cyrk, a za rolę błazna powinien dostać Oskara :>

Data: 2009-12-01 01:24:02
Autor: MH
Polska wczoraj , Polska dzisiaj ...
MH pisze:

[cut]

> Pokaż mi , w gdzie Farage się myli !!

Lepper też myślał, że się nie myli... Dowody niech mi przedstawi... Jeśli oskarża niech udowodni... Myli czy nie, robi cyrk, a za rolę błazna powinien dostać Oskara :>

Poniekąd zjechaliśmy z tematu...  Lepper , faktycznie stanowił w polączeniu z
Jarkaczem swoistego rodzju folklor polityczny.. Chyba w tym miejscu się zgadzamy
(??) . Natomiast !! Farage nie owija w bawełnę , taaak ... , wali z grubej róry ..
Nooo , ale powiedz mi w którym miejscu nie ma racji ??!!

MH

P.S. Pogadamy jutro.. Jest późno , idę do wyra !!

Data: 2009-12-01 01:29:51
Autor: MH
> [...]
Nooo , ale powiedz mi w którym miejscu nie ma racji ??!!

MH

P.S. Pogadamy jutro.. Jest późno , idę do wyra !!

OOOpss.. Przepraszam za błąd gramatyczny. Chodzi mi o tą "rórę". Ot , tak wyszła
ta "róra" z "rospędu". A miałem na myśli "RURĘ" ...

MH