Polska wikipedja stała się szambem

Data: 2010-09-25 21:32:57
Autor: Ewa Karpacka
Polska wikipedja stała się szambem
Ostatnio wystartowała wielka akcja homoseksualistów dopisywania, komu się da
bycie homoseksualistą ma to stworzyć wrażenie, że większość wybitnych ludzi
to homoseksualiści.

Jeden z przykładów:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Micha%C5%82_Waszy%C5%84ski

Data: 2010-09-26 08:54:13
Autor: Panslavista

"Ewa Karpacka" <Ekarp@onet.pl> wrote in message news:i7meta$1fm$1news.eternal-september.org...
[...]

Bo parchy to najczęściej zboki.

Data: 2010-09-26 09:00:25
Autor: .heÂŽsk.
Polska wikipedja stała się szambem
On Sat, 25 Sep 2010 21:32:57 -0600, "Ewa Karpacka" <Ekarp@onet.pl>
wrote:

[...]

 wybitny? 1-wszy raz slysze, ze taki ktos byl.
 powiedz no mi "ewo", jaki jest prawdziwy powod  zamieszczenia tej "szokujacej" wiadomosci?
 dlaczego ukrywasz swoj ip? boisz sie czegos?

Data: 2010-09-26 15:49:07
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Czy aby masz...
wrote:

> [...]

 powiedz no mi "ewo", jaki jest prawdziwy powod  zamieszczenia tej "szokujacej" wiadomosci?
 dlaczego ukrywasz swoj ip? boisz sie czegos?

Czy aby masz dobrze w głowie?
Wytłumacz jaki był powód zamieszczenia przez ciebie tego wpisu?
Oczywiście prawdziwy powód.

--

Polska wikipedja stała się szambem