Polska wstrzymała oddech. Jest NAGRANIE momentu eksplozji w Smoleńsku!

Data: 2017-10-15 17:00:04
Autor: maniek
Polska wstrzymała oddech. Jest NAGRANIE momentu eksplozji w Smoleńsku!
Polska wstrzymała oddech. Jest NAGRANIE momentu eksplozji w Smoleńsku!

Moment eksplozji został zidentyfikowany, znaleźliśmy go w zapisie jednego z rejestratorów - poinformował dziś minister obrony narodowej Antoni Macierewicz, zapytany przez dziennikarzy o aktualne ustalenia w sprawie katastrofy smoleńskiej.

https://wsedno24.pl/index.php/2017/10/15/polska-wstrzymala-oddech-nagranie-momentu-eksplozji-smolensku/

Widać że samolot wyleciał z Bombką na pokładzie. No to już nie wypadek ale seryjne samobójstwo jak w przypadku Leppera i innych niewygodnych dla PO posłów.

Data: 2017-10-16 04:11:57
Autor: japanizer
On Monday, October 16, 2017 at 12:00:15 AM UTC+9, maniek wrote:
[...]

Czy chodzi o moment, gdy generał w kabinie wybuchnął w zdenerwowaniu: "śmiało, zmieścisz się!"?

Data: 2017-10-16 13:39:29
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

A nie będzie perfidniej "uwierzyć" że Macierewicz zaraz _udowodni_ swoje
twierdzenie a potem się (znowu) "bardzo rozczarować" i _długo_ to
rozczarowanie pamiętać i rozpamiętywać? Jak się facet chce (politycznie) powiesić nie skąp mu sznura *SKNERO* ;-)

Data: 2017-10-16 21:38:32
Autor: Presidente de San Escobar
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

Jak się facet chce (politycznie) powiesić nie skąp mu sznura *SKNERO* ;-)

Nie powiesi się, Trefne Doldowe Podwójniaki wierzą mu bezgranicznie :DDDD
To ich GURU :DDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-16 08:59:25
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "maniek" <maniek@nobody.pl> napisał w wiadomości news:orvt5j$1dnq$1gioia.aioe.org...
[...]

Kto podłożył bombkę? Wiadomo, że w Polsce. Kto w takim razie był na pokładzie samolotu dzień wcześniej, wieczorem?  Kto nie zrezygnował z grzybobrania tłumacząc się koniecznością opieki na "chorą" matką? Odpowiedź jest prosta jak sznurek wisielca. Właściciel kota.  Kto pojechał pociagiem mimo, że był ważną personą? Kto po "zamachu" zamiast do "zabitego" prezydenta rwał do Warszawy strasząc wszystkich, że "ruskie nas wymordują"? Odpowiedź jest tak samo prosta.

CL

Data: 2017-10-16 12:09:23
Autor: Presidente de San Escobar
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> napisał(-a):

> [...]

Kto podłożył bombkę? Wiadomo, że w Polsce. Kto w takim razie był na pokładzie samolotu dzień wcześniej, wieczorem?  Kto nie zrezygnował z grzybobrania tłumacząc się koniecznością opieki na "chorą" matką? Odpowiedź jest prosta jak sznurek wisielca. Właściciel kota.  Kto pojechał pociagiem mimo, że był ważną personą? Kto po "zamachu" zamiast do "zabitego" prezydenta rwał do Warszawy strasząc wszystkich, że "ruskie nas wymordują"? Odpowiedź jest tak samo prosta.

maniek, co ty na to?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-16 12:08:48
Autor: Presidente de San Escobar
maniek <maniek@nobody.pl> napisał(-a):

Polska wstrzymała oddech. Jest NAGRANIE momentu eksplozji w Smoleńsku!

To była eksplozja w waszych Trefnych Doldowych Podwójniakowych pustych główkach
:DDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-16 12:31:00
Autor: Trefniś
W dniu .10.2017 o 12:08 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

[...]

Wij się wiju, snuj się chW^snuju.
Rozluźnij poślady, będzie mniej bolało.

--
Trefniś

Data: 2017-10-16 21:37:48
Autor: Presidente de San Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> To była eksplozja w waszych Trefnych Doldowych Podwójniakowych pustych  > główkach
> :DDDDDDDDDd

Wij się wiju, snuj się chW^snuju.
Rozluźnij poślady, będzie mniej bolało.

Nie bierz tak tego do siebie, słuchaj się władcy twojego umysłu, on ma dla
ciebie nowe przesłania :DDDDDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Polska wstrzymała oddech. Jest NAGRANIE momentu eksplozji w Smoleńsku!