Polska wydała 84 mld złotych na Euro 2012. Wszystko straci?

Data: 2012-05-24 04:16:27
Autor: muto2100
Polska wydała 84 mld złotych na Euro 2012. Wszystko straci?
Data: 2012-05-24 14:15:23
Autor: WW
Polska wydała 84 mld złotych na Euro 2 012. Wszystko straci?
W dniu 2012-05-24 13:16, muto2100 pisze:
http://www.sfora.biz/Polska-wydala-84-mld-zlotych-na-Euro-2012-Wszystko-straci-a43742

Straci jeszcze więcej.
Remonty dróg i stadionów budowanych systemem stachanowski pochłoną krocie.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
   Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2012-05-24 14:43:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jpl8pj$s7b$1node2.news.atman.pl...
[...]

Powinni tak czynić jak PiS w czasie swoich rządów? Wybudować 19 km autostrad i pozostać na tym?

Data: 2012-05-24 10:32:57
Autor: Marek
On May 24, 2:43 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "WW" <wu...@vp.pl> napisał w wiadomo¶cinews:jpl8pj$s7b$1node2.news.atman.pl...

> Straci jeszcze więcej.
> Remonty dróg i stadionów budowanych systemem stachanowski pochłon± krocie.

Powinni tak czynić jak PiS w czasie swoich rz±dów? Wybudować 19 km autostrad i
pozostać na tym?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj±
karierę polityczn±".

Przygotowali te inwestycje, ale Tusk to spier...l.

Data: 2012-05-24 20:00:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Polska wydała 84 mld złotych na Euro 2012. Wszystko straci?

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:583e4c38-d9ac-456f-bc96-ae51caaee20ew13g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]

karierę polityczn±".

Przygotowali te inwestycje, ale Tusk to spier...l.

======================================

Nie roz¶mieszaj mnie, bo mam zajady. Co przygotowali? Dokładnie! Wylicz i przedstaw dowody!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-05-24 11:24:46
Autor: Marek
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomo¶cinews:583e4c38-d9ac-456f-bc96-ae51caaee20ew13g2000vbc.googlegroups.com....

=====================================>
Nie roz¶mieszaj mnie, bo mam zajady. Co przygotowali? Dokładnie! Wylicz i
przedstaw dowody!

To se posmaruj wazelina...

Data: 2012-05-24 21:26:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Polska wydała 84 mld złotych na Euro 2012. Wszystko straci?

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:e421cc21-ac66-44b6-8e5a-1c9fa34b428dz19g2000vbe.googlegroups.com...

Nie weksluj bidoku!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-05-24 16:25:43
Autor: WW
[...]

Dlaczego my zawsze, od bandy, do bandy?
A nie mogli wybudować nie 1200 km. a 1000 km., ale porządnie?

Data: 2012-05-24 16:59:13
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jplgdu$4ii$1node2.news.atman.pl...

[...]

A kto ci powiedział, że 1200 km dróg zostało nieporządnie wybudowanych?

Data: 2012-05-24 17:16:37
Autor: WW
Polska wydała 84 mld złotych na Euro 2 012. Wszystko straci?

A kto ci powiedział, że 1200 km dróg zostało nieporządnie wybudowanych?

Pozwolisz, ĹĽe wstrzymam siÄ™ z odpowiedzÄ… do wiosny - zgoda?

Data: 2012-05-24 18:12:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jpljde$7k3$2node2.news.atman.pl...

A kto ci powiedział, że 1200 km dróg zostało nieporządnie wybudowanych?

Pozwolisz, ĹĽe wstrzymam siÄ™ z odpowiedzÄ… do wiosny - zgoda?

Nie pozwolÄ™. Na jakiej podstawie twierdzisz, ĹĽe autostrady sÄ… wybudowane nieporzÄ…dnie?

Data: 2012-05-25 07:23:54
Autor: stevep
Dnia 24-05-2012 o 17:16:37 WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

Tia, srali muchi będzie wiosna.
--
stevep
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Polska wydała 84 mld złotych na Euro 2012. Wszystko straci?