Polska wypłaciła USA 40 mln USD odszko dowań

Data: 2011-03-18 15:11:11
Autor: jadrys
Polska wypłaciła USA 40 mln USD odszko dowań
W dniu 2011-03-18 02:52, boukun pisze:

Bandyci z USA rżną nas i rżną. A PiS chciał nas dodatkowo okraść na rzecz USA i nic nie mówili o takich wypłatach dla USA przez władze PRL... Teraz się możemy już nie dziwić, dlaczego w PRlu nas gnębili i żyło się ciężko, skoro za plecami naszymi na lewo i prawo szły ciężkie nasze pieniądze lub towar wysokiej jakości, przez nas wyprodukowany...

A dzisiaj nie lepiej, płacimy na jakieś wojny napastne, oddajemy nasz majątek narodowy za darmo, jak nie kolesiom to klerowi i tak w kółko Macieju rżną nas i okradają...

Tfu!

boukun

Nie trzeba było łazić po ulicach i drzeć mordy - "Precz z komuną, Niech żyje Solidarność, Niech żyje Wałęsa"! Pretensje miej tylko do siebie.

Data: 2011-03-18 14:17:56
Autor: obserwator
Polska wyp³aci³a USA 40 mln USD odszkodowañ
jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a): Nie trzeba by³o ³aziæ po ulicach i drzeæ mordy - "Precz z komun±, Niech ¿yje Solidarno¶æ, Niech ¿yje Wa³êsa"! Pretensje miej tylko do siebie.

ty ewidentnie stales po stronie ZOMO, wiec pretensji do siebie nie masz:)

Data: 2011-03-18 21:09:40
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ilvp5u$7h3$1news.onet.pl...
[...]

Durny jesteś, pretensję mogę mieć jedynie do całego polskiego narodu, że dali się wziąć za mordę przez Geremka i Jaruzelskiego i teraz ich popierają...

boukun

Data: 2011-03-18 21:52:36
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-18 21:09, boukun pisze:

[...]

Może i durny, ale ja nie latałem po ulicach ze słowami "niech żyje Wałęsa"...

Data: 2011-03-18 22:14:41
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:im0gqq$q2h$3news.onet.pl...
[...]

Ja też nie, ja świniom w tym czasie wieszałem krawaty ZSMP i podżynałem gardło...

boukun

Data: 2011-03-18 22:25:40
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-18 22:14, boukun pisze:

[...]

Zaczynasz mnie przerażać.

Data: 2011-03-19 09:46:48
Autor: cirrus
[...]

Ale wcześniej modliłeś się do Stalina.

--
stevep

Data: 2011-03-20 19:39:32
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-19 09:46, cirrus pisze:
[...]

Nic podobnego. Stalina zawsze uważałem i uważam za wyjątkową kanalię, nie aż taką jak Reagana ale zawsze kanalię.

Data: 2011-03-21 16:44:55
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:im5hj7$92d$1news.onet.pl...
[...]

I dlatego nieustannie powtarzasz formułki ze stalinowskiej propagandy?

--
stevep

Data: 2011-03-21 16:47:13
Autor: u2
Polska wyp³aci³a USA 40 mln USD odszkodowañ
W dniu 2011-03-21 16:44, cirrus pisze:
Nic podobnego. Stalina zawsze uwa¿a³em i uwa¿am za wyj±tkow± kanaliê,
nie a¿ tak± jak Reagana ale zawsze kanaliê.

I dlatego nieustannie powtarzasz formu³ki ze stalinowskiej propagandy?

Bo to kacapski agent.

Data: 2011-03-21 18:51:10
Autor: jadrys
[...]

Jeszcze raz ci powtarzam - nigdy nie cytuję nikogo. Mam swój rozum i nie uważam niektóry ludzi powszechnie uznawanych za autorytety za mądrzejszych od siebie, więc po co miałbym ich cytować?

Polska wypłaciła USA 40 mln USD odszko dowań