Polska wypłaciła USA 40 mln USD odszkodowań

Data: 2011-03-18 14:32:08
Autor: Marek Czaplicki
Polska wypłaciła USA 40 mln USD odszkodowań
boukun pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu piątek 18 marzec 2011 02:52:
Bandyci z USA rżną nas i rżną. A PiS chciał nas dodatkowo okraść na rzecz
USA i nic nie mówili o takich wypłatach dla USA przez władze PRL... Teraz
się możemy już nie dziwić, dlaczego w PRlu nas gnębili i żyło się ciężko,
skoro za plecami naszymi na lewo i prawo szły ciężkie nasze pieniądze lub
towar wysokiej jakości, przez nas wyprodukowany...

A dzisiaj nie lepiej, płacimy na jakieś wojny napastne, oddajemy nasz
majątek narodowy za darmo, jak nie kolesiom to klerowi i tak w kółko
Macieju rżną nas i okradają...

nie rozumiem jednego. jak można w jednym poście pisać coś a potem całkowicie temu zaprzeczać. pieniądze przekazane Amerykanom miały być zadośćuczynieniem roszczeń obywateli amerykańskich za znacjonalizowany majątek; znacjonalizowany przez komunę. http://www.msz.gov.pl/files/docs/komunikaty/20110317US/USA_11_polski.pdf
układ  międzyrządowy przywidywał, że USA odblokuje wszelki polski majątek na terenie USA (Art. VI). gdzie tu mowa o złodziejstwie. w normalnym kraju własność prywatna jest święta i państwo ma za zadanie chronić ją. na ten cel pobiera podatki. cała sprawa była znana już dawno. były artykuły w prasie, a to że pan Stuart Eizenstat wystąpił ze swoim oświadczeniem zmusiło niejako nasz MSZ do reakcji. --
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-18 13:39:26
Autor: obserwator
boukun pisze:
> [...]
> skoro za plecami naszymi na lewo i prawo szły ciężkie nasze pieniądze lub
> towar wysokiej jakości, przez nas wyprodukowany...
ą...
 ja tez nie rozumiem, jak mozna w jednym poscie wychwalac czasy PRL, a potem
pisac, ze zylo sie ciezko.

Chcesz byc nowym Walesa?

Data: 2011-03-18 14:45:08
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu piątek 18 marzec 2011 14:39:

boukun pisze:
> [...]
ą...
 ja tez nie rozumiem, jak mozna w jednym poscie wychwalac czasy PRL, a

to chyba nie do mnie. ale wnioski prawidłowe. :-)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-18 13:52:10
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

> potem pisac, ze zylo sie ciezko.

to chyba nie do mnie. ale wnioski prawidłowe. :-)

nie, nie do ciebie, ale tak samo jak ty nie rozumiem tych intelektualnych volt
bekona i MH.

Data: 2011-03-18 21:08:17
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ilvnae$p3h$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:
> [...]
ą...

ja tez nie rozumiem, jak mozna w jednym poscie wychwalac czasy PRL, a potem

PRL to był długi okres i praktycznie trwa do dziś. Może powiesz mi, kiedy Polska według ciebie stała się wolna i w jakich okolicznościach?

Wychwalanie pewnego okresu PRL nie ma nic wspólnego z tym, że żyło się luksusowo...

boukun

Data: 2011-03-20 18:33:34
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu piątek 18 marzec 2011 21:08:

Wychwalanie pewnego okresu PRL nie ma nic wspólnego z tym, że żyło się
luksusowo...

to żyj tak dalej, kto Ci broni. :)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-20 18:44:26
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:im5dq4$rue$3inews.gazeta.pl...
boukun pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu piątek 18 marzec 2011 21:08:

Wychwalanie pewnego okresu PRL nie ma nic wspólnego z tym, że żyło się
luksusowo...

to żyj tak dalej, kto Ci broni. :)

System, dobre życie w Polsce się skończyło wraz ze stanem wojennym... W pojedynkę systemu nie zmienię...

boukun

Data: 2011-03-20 18:53:03
Autor: Voodoo People

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:im5et8$d14$1mx1.internetia.pl...

[...]

Przeciez ty az tak nie masz nasrane we lbie, po co wiec piszesz te wszystkie bzdury?

Data: 2011-03-20 19:05:30
Autor: boukun

Użytkownik "Voodoo People" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:im5eu4$7tk$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tak to widzi ktoś, kto ma nasrane we łbie...

boukun

Data: 2011-03-18 21:06:43
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ilvmss$mud$1inews.gazeta.pl...
[...]

tak czy owak, bandytyzm. Nacjonalizacja majątku była usankcjonowana w Polsce prawnie. Dotyczyła majątku w Polsce i mieszkańców Polski. To, że USA w odwecie zablokowali bezprawnie wszelki majątek na terenie USA, było szantażem i rewoltą, zemstą za wewnętrzną sprawę polską, czyli wmieszali się w wewnętrzne sprawy polskie z terrorem.
Mowa jest ponadto o tym, że teraz chcieli drugi raz wyłudzić od nas, polskiego narodu w sumie 65 mld dolasrów, wiedząc doskonale, że już imk się raz udało te pieniądze od rządu PRL wyłudzić... A najbardziej bolesne jest to, że rząd Kaczyńskiego i Belki, chcieli pójść na ustępstwa i szantażystom te pieniądze wypłacić...

boukun

Polska wypłaciła USA 40 mln USD odszkodowań