Polska wyprzedziła wszystkie największe państwa UE pod względem liczby szczepień

Data: 2021-01-29 13:53:29
Autor: Zexon
Polska wyprzedziła wszystkie największe państwa UE pod względem liczby szczepień
BRYTYJSKI PORTAL NAUKOWY: POLSKA LEPSZA OD NAJWIĘKSZYCH KRAJÓW UE W LICZBIE SZCZEPIEŃ NA 100 MIESZKAŃCÓW

Polska wyprzedziła wszystkie największe państwa Unii Europejskiej pod względem liczby szczepień w przeliczeniu na 100 mieszkańców - wynika ze statystyk, zmieszczonych na portalu Our World in Data z siedzibą na Uniwersytecie Oksfordzkim. Dane uwzględniają szczepienia wykonane do 28 stycznia

W Polsce, według Our World in Data, obecnie wykonuje się 2,9 szczepień na 100 mieszkańców. Tyle samo jest w Hiszpanii. Natomiast największe kraje UE tę statystykę mają niższą - Niemcy 2,65, Francja 1,82, Włochy - 2,83.

W całej UE najwięcej szczepień na 100 mieszkańców wykonuje się na Malcie - 5,33. Druga w tym zestawieniu jest Dania - 3,82, a trzecia Słowenia - 3,41. Polska jest na dziewiątej pozycji.

W statystyce Our World in Data uwzględniono podawanie pierwszej dawki szczepionki.

https://wydarzenia.interia.pl/raporty/raport-koronawirus-chiny/aktualnosci/news-brytyjski-portal-naukowy-polska-lepsza-od-najwiekszych-krajo,nId,5017750

Data: 2021-01-30 03:46:15
Autor: Zenek Kapelinder
piątek, 29 stycznia 2021 o 21:53:30 UTC+1 Zexon napisał(a):
[...]
Kłamią. Wczoraj jakiś facet z opozycji twierdził że że szczepieniami i wszystkim innym wskaźnikami jesteśmy w czarnej dupie.

Data: 2021-01-31 03:40:13
Autor: Alojzy Gąska
4kogu...@gmail.com napisał(a):

Kłamią. Wczoraj jakiś facet z opozycji twierdził że że szczepieniami i wszystkim innym wskaźnikami jesteśmy w czarnej dupie.

Jest źle, bo PL nie powinna być na miejscu 1 tylko zerowym!

Wot kurwa łopozycja z totalnym Budkom i totalnym Grześem.

Data: 2021-01-30 15:59:44
Autor: Budzik
Polska wyprzedziła wszystkie największe państwa UE pod względem liczby szczepień
Użytkownik Zexon Zexon@hotmail.com ...

[...]

No i dobrze ze to sie rozkreca.
Nadal jednak kuleje informacja bo nadal mnostwo ludzi po prostu nie chce sie szczepić.

Dziwi mnie tylko kwestia kolejnosci - grupa 0 to około 1,1mln osób.
Zaszczepiono juz ponad milion osób wiec moznaby podejrzewac ze cała grupa 0 jest wyszczepiona.
Teraz szczepi sie juz grupe 1 a ja znam mnostwo ludzi z grupy 0 które czekaja na swoja szczepionke. Dziwne.

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

Data: 2021-01-30 08:09:39
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 30 stycznia 2021 o 16:59:46 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zexon Ze...@hotmail.com ...
> BRYTYJSKI PORTAL NAUKOWY: POLSKA LEPSZA OD NAJWIĘKSZYCH KRAJÓW UE > W LICZBIE SZCZEPIEŃ NA 100 MIESZKAŃCÓW > > Polska wyprzedziła wszystkie największe państwa Unii Europejskiej > pod względem liczby szczepień w przeliczeniu na 100 mieszkańców - > wynika ze statystyk, zmieszczonych na portalu Our World in Data z > siedzibą na Uniwersytecie Oksfordzkim. Dane uwzględniają > szczepienia wykonane do 28 stycznia > > W Polsce, według Our World in Data, obecnie wykonuje się 2,9 > szczepień na 100 mieszkańców. Tyle samo jest w Hiszpanii.. > Natomiast największe kraje UE tę statystykę mają niższą - Niemcy > 2,65, Francja 1,82, Włochy - 2,83. > > W całej UE najwięcej szczepień na 100 mieszkańców wykonuje się na > Malcie - 5,33. Druga w tym zestawieniu jest Dania - 3,82, a > trzecia Słowenia - 3,41. Polska jest na dziewiątej pozycji. > > W statystyce Our World in Data uwzględniono podawanie pierwszej > dawki szczepionki. > > https://wydarzenia.interia.pl/raporty/raport-koronawirus-chiny/aktu > alnosci/news-brytyjski-portal-naukowy-polska-lepsza-od-najwiekszych > -krajo,nId,5017750
No i dobrze ze to sie rozkreca. Nadal jednak kuleje informacja bo nadal mnostwo ludzi po prostu nie chce sie szczepić. Dziwi mnie tylko kwestia kolejnosci - grupa 0 to około 1,1mln osób. Zaszczepiono juz ponad milion osób wiec moznaby podejrzewac ze cała grupa 0 jest wyszczepiona. Teraz szczepi sie juz grupe 1 a ja znam mnostwo ludzi z grupy 0 które czekaja na swoja szczepionke. Dziwne. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Obdarowany mówi dziękuję, a w duchu myśli - jeleń!" Richard Fish
W domu starców po godzinach pracujesz że znasz mnóstwo staruszków? Przeciętny Polak zna 21 osób nie licząc najbliższej rodziny. Znowu pierdolisz jak potłuczony z mnóstwem. Dowartościować się chcesz czy co?

Znajomości ma od chuja. Tutaj ciotkę witam wuja.

Data: 2021-01-30 17:09:08
Autor: Runt
uniwersalny !
sobota, 30 stycznia 2021 o 16:59:46 UTC+1 Budzik napisał(a):

Teraz szczepi sie juz grupe 1 a ja znam mnostwo ludzi z grupy 0 które
czekaja na swoja szczepionke. Dziwne.

W domu starców
zenusiu, nie każdy jak ty pracuje w domu starców dla zasłuzonych nazistów! ;-)))

po godzinach pracujesz
ty po godzinach obchodzisz pobliskie śmietniki podbierając kotom żarcie z tacek ;-)))

że znasz mnóstwo staruszków?
a ty zenusiu? ;-)))

Przeciętny Polak zna 21 osób
POważnie? ;-))))))

nie licząc najbliższej rodziny.
twoja rodzina to bezdomne koty  ;-))))

Znowu pierdolisz jak potłuczony
brawo zenusiu! to jest argument! ;-)))

z mnóstwem.
nu! ;-))))

Dowartościować się chcesz czy co?
zenusiu, ty wyłysiały kurdupel leczysz tu swój kompleks małego członka ;-p)))

Znajomości ma od chuja.
od tego psiego "chuja" któremu robisz loda? ;-)))

Tutaj ciotkę witam wuja.
zenusiu, jako psi syn jesteś uniwersalny!
Robisz loda psu hansa a hans w tym czasie posuwa cię od tylca! ;-)))

Have a nice dream.

--
Runt

Data: 2021-01-31 08:56:43
Autor: Budzik
Polska wyprzedziła wszystkie największe państwa UE pod względem liczby szczepień
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]
Staruszkowie w DPSach to nie jedyne osoby wchodzace w skład grupy 0.

Znajomości ma od chuja. Tutaj ciotkę witam wuja.

Ja cie Zenku nawet rozumiem. Kłamiesz regularnie wiec i innych swoja miara mierzysz.

--
Pozdrawia... Budzik
"TPSA - to ludzka rzecz okradać"

Data: 2021-01-31 01:28:59
Autor: Zenek Kapelinder
niedziela, 31 stycznia 2021 o 09:56:45 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ...
> [...]
-- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Uczę się od Ciebie kłamania, manipulowania. Mistrza nie przegonię ale trochę się podciągne.

Data: 2021-01-31 11:59:59
Autor: Budzik
[...]

Twoja wiedza o mojej prawdomownosci jest oparta własnie na tego typu insynuacjach.
Mowie ci ze znam wiele osób z grupy 0 które pomimo zgłoszenia jeszcze sa nie zaszczepione.
Dlaczego podwazasz moje twierdzenie?
Twoim zdaniem grupa 0 jest wyszczepiona w 100% (oczywiscie mowa o chetnych)?

W sumie moge ponownie zaproponować zakład. :)
20 nazwisk bedzie ok?
Stawka 100 tysiecy.
Idziemy do notariusza, spisujemy, sprawdzamy.
Co ty na to? Na ile tym razem wyceniasz swoja racje oparta na oszczerstwach? Znowu 10%?

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

Data: 2021-01-31 04:51:32
Autor: Zenek Kapelinder
niedziela, 31 stycznia 2021 o 13:00:00 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka, 4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy i kupic wózek dziecięcy. ;-)
Niech Ci będzie że znasz mnóstwo osób z grupy 0. Wierzyć w Twoje bredzenia nie muszę co nie znaczy że nie mogę ci przyznać racji żebyś się odpierdolil. Z drugiej strony jak w paczkach robisz to siłą rzeczy poznajesz dużo ludzi.

Data: 2021-01-31 14:59:58
Autor: Budzik
[...]

Ciesze sie ze w koncu odszczekałes swoje oskarzenia, a ze zrobiłes to najlepiej jak umiałes to nie mam pretensji ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
"Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

Data: 2021-01-31 07:25:23
Autor: Zenek Kapelinder
niedziela, 31 stycznia 2021 o 16:00:01 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
"Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety, ale zapomina o jej wieku." Anthony Eden
Chyba sobie jaja robisz twierdzac ze z czegoś się wycofuje. Tylko idiota nie zauważy ze nic takiego nie napisałem. Jak coś takiego jak moje "odszczekanie" zauważyłeś to znaczy że jak najszybciej powinieneś zacząć się leczyć na głowę.

Data: 2021-01-31 17:59:58
Autor: Budzik
> [...]

idiota nie zauważy ze nic takiego nie napisałem. Jak coś takiego
jak moje "odszczekanie" zauważyłeś to znaczy że jak najszybciej

:)
Cały Zenek...
Jak coś to propozycja honorowego sprawdzenia jest nadal aktualna.

--
Pozdrawia... Budzik
Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

Data: 2021-01-31 11:22:25
Autor: Zenek Kapelinder
niedziela, 31 stycznia 2021 o 18:59:59 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ... >> > Niech Ci będzie że znasz mnóstwo osób z grupy 0. Wierzyć w >> > Twoje bredzenia nie muszę co nie znaczy że nie mogę ci przyznać >> > racji żebyś się odpierdolil. Z drugiej strony jak w paczkach >> > robisz to siłą rzeczy poznajesz dużo ludzi. >> Ciesze sie ze w koncu odszczekałes swoje oskarzenia, a ze >> zrobiłes to najlepiej jak umiałes to nie mam pretensji ;-DDD
> [...]
Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower." Marcin Szeffer: "Dziękuję. Wolę kaski na głowę."
Jesteś manipulatorem czyli nie masz zdolności do zawierania honorowych zakładów. Poza tym do zawarcia zakładu potrzeba więcej niż jedną osobę. Do tego jak znam życie wylgal byś się ochroną danych osobowych. Przez ochronę danych osobowych zakład byłby nieważny i niezgodny z prawem. Lecz się Budzik na nogi.

Data: 2021-01-31 20:59:58
Autor: Budzik
> [...]

danych osobowych. Przez ochronę danych osobowych zakład byłby
nieważny i niezgodny z prawem. Lecz się Budzik na nogi.
Wymowki ach wymowki... :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Demokracja prowadzi do dyktatury"

Data: 2021-02-01 15:47:44
Autor: Runt
Polska wyprzedziła wszystkie państwa pod względem liczby szczepień
W dniu 2021-01-31 o 15:59, Budzik pisze:
[...]

nie bądź naiwny. to nie koniec zenusiowego szczekania ;-))))

--
Runt

Data: 2021-02-01 16:59:56
Autor: Budzik
Polska wyprzedziła wszystkie państwa pod względem liczby szczepień
Użytkownik Runt runt@subekumena.prv ...

[...]

Ja jestem bardziej ironiczny.
Nie podejrzewam Zenka o takie poklady honorowości... ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

Data: 2021-01-31 22:30:41
Autor: _Master_
W dniu 2021-01-30 o 16:59, Budzik pisze:
Dziwi mnie tylko kwestia kolejnosci

ALARM UWAGA PRZEKAZ DNIA ;-)

Data: 2021-01-31 22:59:58
Autor: Budzik
Polska wyprzedziła wszystkie największe państwa UE pod względem liczby szczepień
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Dziwi mnie tylko kwestia kolejnosci

ALARM UWAGA PRZEKAZ DNIA ;-)

Projekcja?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

Data: 2021-02-01 15:47:28
Autor: Runt
W dniu 2021-01-31 o 22:30, pajac _Master_ pisze:>> W dniu 2021-01-30 o 16:59, Budzik pisze:
Dziwi mnie tylko kwestia kolejnosci

ALARM UWAGA PRZEKAZ DNIA ;-)

co ty chłopino ćpasz? ;-)))

--
Runt

Data: 2021-01-31 09:12:01
Autor: Runt
Polska wyprzedziła wszystkie największe p aństwa UE pod względem liczby zakaĹźeń
W dniu 2021-01-29 o 21:53, Zexon pisze:

https://wydarzenia.interia.pl/raporty/raport-koronawirus-chiny/aktualnosci/news-brytyjski-portal-naukowy-polska-lepsza-od-najwiekszych-krajo,nId,5017750

https://coronavirus.data.gov.uk/

UK - ludność ok 67 mln
PL - ok 38 mln

Kombinuj ;-)

--
Runt

Data: 2021-01-31 16:33:35
Autor: Sylvio Balconetti
Am 31.01.21 um 09:12 schrieb Runt:
[...]

Jesli chodzi o koronanieboszczykow PL tez nie jest zla.
30 miejsce 983 na milion mieszkancow. Belgia, Slowenia, UK, Czechy, Wlochy, Bulgaria, Wegry, Hiszpania, Chorwacja, Portugalia, Francja, Szwecja i Litwa z UE sa niestety lepsze. Nizej sa Rumunia, Luksemburg, Austria, Slowacja, Holandia, Niemcy (685), Irlandia, Lotwa, Malta, Grecja, Dania, Estonia. A Bawaria 790.

https://www.worldometers.info/coronavirus/
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/yyobd2ju

Kiedy śnieg pada, Czarnecki do kabrioleta wsiada (przysłowie filipińskie).

Data: 2021-01-31 10:29:21
Autor: boukun
W dniu 29.01.2021 o 21:53, Zexon pisze:
[...]

Takie pieniądze za wodę w rzekomych szczepionkach, kurwa, to tylko Polacy mogą się tak dać nabić w butelkę.

https://youtu.be/EGasNolB2zg

Polska wyprzedziła wszystkie największe państwa UE pod względem liczby szczepień