Polska złota jesień

Data: 2015-10-18 18:32:41
Autor: mbut
Polska złota jesień
Jak zrobiło się trochę zimniej i już nie ma rowerzystów w TPK, również przerzedziło się na scieżce nad morzem. Wychodzę z założenia, że dopóki nie ma mrozu to można jeździć zwłaszcza w lesie, jest cicho i spokojnie, żywej duszy nie ma, tylko od czasu do czasu spotykam biegaczy. Należy hartować swój organizm i nie narzekać na zimno.
Obecnie są piękne kolorowe widoki. Widocznie większość rowerzystów to są niedzielni rowerzyści, mogą przecież przeziębić się. Ja osobiście odwiedzam TPK co dziennie a czasami wracam ul Reja nad bulwar, na którym są pustki. To Polska złota jesień, foto do ręki i na polowanie.
Ten artykuł dotyczy Gdańska
Pozdrawiam

Data: 2015-10-18 18:06:38
Autor: Piotr Rogoza
Polska z³ota jesieñ
Dnia Sun, 18 Oct 2015 18:32:41 +0200, mbut napisał(a):

[...]
Ja czekam aż przestanie padać bo za szaro jak dla mnie. Może się kiedyś spotkamy w TPK bo ja tam biegam i czasem jeżdżę. A ludzi fakt, coraz mniej.
Wczoraj częściowo zaliczyłem Harpagan TR200 więc jestem nasycony rowerem. --
piecia aka dracorp

Data: 2015-10-18 20:50:57
Autor: twistedme
Polska złota jesień
W dniu 2015-10-18 o 20:06, Piotr Rogoza pisze:
[...]

Ja w Wielkopolsce - szaro, mgliście i mokro. Za to temperatura ok 7-8 stopni i co dla mnie najważniejsze NIE WIEJE :). W lesie już w ogóle, także zimowe długie spodnie (z przodu polar chyba), komin, bo gardło mam wrażliwe, pełne rękawiczki i jest przyjemnie.

Wczoraj i dzisiaj udało mi się zrobić po 25km po lasach i rzeczywiście pustki, nie ma nawet grzybiarzy.

Data: 2015-10-19 08:16:48
Autor: mbut
Polska złota jesień
W dniu 18.10.2015 o 20:06, Piotr Rogoza pisze:
[...]

to gratuluję, co to znaczy "częściowo zaliczyłem Harpagan"?

Data: 2015-10-19 17:53:57
Autor: Piotr Rogoza
Polska z³ota jesieñ
Dnia Mon, 19 Oct 2015 08:16:48 +0200, mbut napisał(a):

to gratuluję, co to znaczy "częściowo zaliczyłem Harpagan"?
Wybrałem się na trasę TR200 i z 20 punktów zaliczyłem 13. Z 200km przejechałem 170. Aczkolwiek znając mnie pewnie bym zrobił więcej bo ja zawsze błądzę. Jednak trochę mnie przytkało a potem zabrakło czasu. Ale trasa rowerowa łatwiejsza od pieszej.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-10-19 00:18:08
Autor: rmikke
Polska z³ota jesieñ
W dniu niedziela, 18 pa¼dziernika 2015 18:32:44 UTC+2 u¿ytkownik mbut napisa³:
Jak zrobi³o siê trochê zimniej i ju¿ nie ma rowerzystów w TPK, równie¿ przerzedzi³o siê na scie¿ce nad morzem. Wychodzê z za³o¿enia, ¿e dopóki nie ma mrozu to mo¿na je¼dziæ zw³aszcza w lesie, jest cicho i spokojnie, ¿ywej duszy nie ma, tylko od czasu do czasu spotykam biegaczy. Nale¿y hartowaæ swój organizm i nie narzekaæ na zimno.

Jak jest mróz, te¿ mo¿na :D

Data: 2015-10-19 13:36:57
Autor: mbut
Polska złota jesień
W dniu 19.10.2015 o 09:18, rmikke pisze:
[...]

Oczywi¶cie mo¿na, ja tak je¼dzi³em, ale cz³owiek siê starzeje i czasami siê nie chce.

Data: 2015-10-19 05:42:29
Autor: rmikke
Polska z³ota jesieñ
W dniu poniedzia³ek, 19 pa¼dziernika 2015 13:37:01 UTC+2 u¿ytkownik mbut napisa³:

Fajnie siê czasem m³odo poczuæ :D

Polska złota jesień