Polska za kilka lat w grupie G-20

Data: 2017-03-18 17:44:49
Autor: A. Filip
Polska za kilka lat w grupie G-20
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
http://naszeblogi.pl/45894-prezydent-i-premier-polska-za-kilka-lat-w-grupie-g-20

1. Prezydent Andrzej Duda podczas ostatniego spotkania z
przedstawicielami polskich firm innowacyjnych w ramach programu
,,Start-upy w Pałacu- edycja B2B" stwierdził ,,ja bym chciał, żeby taka
kwestia jak miejsce Polski w grupie G-20 była niedyskutowalna, była po
prostu faktem, z którym się nie dyskutuje".
[...]

Kogo wykopią z G-20 żeby zrobić miejsce RP3 albo jaka będzie nowa nazwa?
[G-25?]

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Polska za kilka lat w grupie G-20