Polska zasobnym krajem ?

Data: 2009-12-13 11:14:15
Autor: cyc
Polska zasobnym krajem ?
Tak twierdzi jeden z tych o ktorych napisalem w innym watu " Oddajcie mi moje 21 postulatow" , mianowicie Borusewicz - marszalek senatu .
Nie da mu sie zaprzeczyc , Polska , glownie w swojej "establischmentnej " czesci jest krajem zasobym , szkoda tylko , ze  w oszustow , kretaczy i obludnikow .
Poza ta czescia raczej nalezymy do swiatowej biedoty z wylaczeniem borusewiczow i innych jemu podobnych tuzow "intelektu" w tym doktorow z Torunia , wladzy i finansjery .
Dlaczego mowil nasz marszalek o naszym znanym na caly swiat bogactwie ? a no mowil bo uznal , ze czas najwyzszy aby Polska zaczela wspierac swiatowa polonie i to nie tylko ta na ... uwaga !... wschodzie ,  (jajcarz ten marszalek , nie ma co )  ale rowniez ta amerykanska , czy  szwedzka !.
No to doczekalismy w koncu "sprawiedliwosci" .
Drzewiej bywalo , ze Polacy wyjezdzali z Polski za chlebem dla siebie i dla swojej rodziny , ktora wspomagali przysylajac z Ameryki dla krewnych dolary .. Dzisiaj ,kiedy po rewolucji solidarnosciowej stanelismy mocno na nogach  i stalismy sie swiatowym mocarstwem w tym gospodarczym ale rowniez w zakresie produkcji ksiezy i misjonarzy , przyszedl czas abysmy splacili dlug poloni i wspomagali ja w Ameryce bo bieda tam u nich az piszczy .

cyc

Data: 2009-12-13 16:55:09
Autor: bolek
Polska zasobnym krajem ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hg2epv$brr$1news.onet.pl...
, przyszedl czas abysmy splacili dlug poloni i
wspomagali ja w Ameryce bo bieda tam u nich az piszczy .

cyc

Oni sobie to sami potrącą przysyłając do nas na garnuszek
USArmy.

bolek

Polska zasobnym krajem ?