Polska zawi¶ć.

Data: 2011-06-26 18:10:47
Autor: cirrus
Polska zawi¶ć.
# Znany polski architekt Edmund Obiała budował stadiony na całym ¶wiecie. W wywiadzie dla PAP Life dzieli się swymi spostrzeżeniami na temat wysokich kosztów budowy Stadionu Narodowego: "To w końcu nie jest żadne cudo techniki, żeby tyle kosztowało" - mówi. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfn2l
--
stevep

Data: 2011-06-26 16:38:46
Autor: obserwator
Polski rozsadek i bezkompromisowosc.
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
[...]

takich ludzi wlasnie dyskredytujecie, bo kompromituja wasza nieuczciwosc i
oszustwa ktorych sie dopuszczacie.

Stadiony i inne inewstycje kosztuja tak duzo, bo jestescie zachlannymi
lapowkarzami. Podloczyliscie sie do kasy ktora plynie z UE i nie oderwiecie
sie od koryta, dopoki zrodlo waszych lewych dochodow nie wyschnie, tak jak w
Grecji.

Data: 2011-06-26 18:38:04
Autor: MH
 obserwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a): > # Znany polski architekt Edmund Obiała budował stadiony na całym ¶wiecie. W > wywiadzie dla PAP Life dzieli się swymi spostrzeżeniami na temat wysokich > kosztów budowy Stadionu Narodowego: "To w końcu nie jest żadne cudo > techniki, żeby tyle kosztowało" - mówi. #
> Ze strony:
> http://tiny.pl/hfn2l

takich ludzi wlasnie dyskredytujecie, bo kompromituja wasza nieuczciwosc i
oszustwa ktorych sie dopuszczacie.

================================

Jak zwykle pierdzielisz głupoty i przy okazji zmieniasz tytuł w±tka , który
akurat jest bardzo adekwatny do tre¶ci wypowiedzianych przez owego architekta.
Facet pierdzieli bzdury jak Andzia we mgle...  Wembley kosztował ok 70% drożej
i niech facet bzdur nie pieprzy , że narodowy jest najdroższym na ¶wiecie.
Co prawda Wembley jest większy , ale w przeliczeniu na widza , też wychodzi
drożej..  To przykład pierwszy z brzegu , ale jestem pewien , że s± na ¶wiecie
jeszcze droższe obiekty tego typu..

MH

Data: 2011-06-26 19:08:17
Autor: obserwator
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

[...]

 a kim ty jestes, ze wiesz lepiej od architekta Edmund Obiała, ktory brał
udział m.innymi w pracach przy nowym stadionie Wembley?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Edmund_Obia%C5%82a

Data: 2011-06-26 19:21:28
Autor: MH
 obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > > Jak zwykle pierdzielisz głupoty i przy okazji zmieniasz tytuł w±tka , który
> [...]

 a kim ty jestes, ze wiesz lepiej od architekta Edmund Obiała, ktory brał
udział m.innymi w pracach przy nowym stadionie Wembley?

===========================

Nie trzeba być architektem , by wiedzieć że 760mln GBP > 2 mld PLN !!

http://pl.wikipedia.org/wiki/Stadion_Wembley

MH

Data: 2011-06-26 19:36:00
Autor: obserwator
Polski rozsadek i bezkompromisowosc.
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

Nie trzeba być architektem , by wiedzieć że 760mln GBP > 2 mld PLN !!

http://pl.wikipedia.org/wiki/Stadion_Wembley

przecztaj wypowiedz tego architekta,to zrozumiesz dlaczego uwaza, ze koszt Stadionu Narodowego jest bardzo wysoki:

Edmund Obiała: - Muszę niestety stwierdzić, że zarówno w liczbach bezwzględnych jak i po przeliczeniu na dolary, budujemy rekordzistę - najdroższy stadion ¶wiata. A jeżeli brać pod uwagę dodatkowo koszt pracy robotników (w Polsce jest przecież znacznie niższy niż w krajach wysoko rozwiniętych), to Stadion Narodowy będzie rekordzist± jeszcze bardzo długo.

Jest pan tym zdziwiony?

Tak, bo to w końcu nie jest to żadne cudo techniki, żeby tyle kosztowało. Biorę pod uwagę koszt projektowania i realizacji tego typu obiektów na ¶wiecie. W Polsce często przytacza się w celu usprawiedliwienia tak wysokich kosztów, przykład Wembley czy Emirates Stadium. Dane bierze się wówczas z Wikipedii, ale wiele osób zapomina, że na koszt tych stadionów wpływa także koszt wykupu gruntów (np. w przypadku Wembley to 126 mln funtów) oraz inwestycji towarzysz±cych. No, ale dla poprawienia statystyki w wydaniu PL 2012, wszystkie chwyty s± dozwolone.

Data: 2011-06-26 22:16:32
Autor: Anatol
Polski rozsadek i bezkompromisowosc.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iu81n0$nkh$1inews.gazeta.pl...

[...]

(760-126) x 4,50 PLN > 2 mld PLN

Ponadto w cenie jest znacznie wyższy w Polsce VAT (wówczas UK - 17,5%), który i tak wraca do budżetu wiec nie pownien być liczony jako koszt.

Stadion w Warszawie ma ponadto opcję w pełni krytego dachu (także na czas polskiej zimy) oraz większ± zakryt± powierzchnię użytkow±.

Anatol

Data: 2011-06-27 04:46:36
Autor: cirrus
Polski rozsadek i bezkompromisowosc.
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iu7nam$jhg$1inews.gazeta.pl...
[...]

A kto to sa wy towarzyszu kretynie?

--
stevep

Data: 2011-06-26 20:10:39
Autor: jadrys
Polska zawiść.
W dniu 2011-06-26 18:10, cirrus pisze:
# Znany polski architekt Edmund Obiała budował stadiony na całym świecie. W wywiadzie dla PAP Life dzieli się swymi spostrzeżeniami na temat wysokich kosztów budowy Stadionu Narodowego: "To w końcu nie jest żadne cudo techniki, żeby tyle kosztowało" - mówi. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfn2l

Nie zna ten pan najwyraĹşniej dzisiejszej uwarunkowaĹ„ Polski. Teraz kto nie smaruje ten nie jedzie. A to wszystko  idzie w koszty.

Data: 2011-06-27 04:47:38
Autor: cirrus
Polska zawiść.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu7smd$8ut$1news.onet.pl...
[...]

A ty smarujesz i jedziesz?

--
stevep

Data: 2011-06-27 07:35:30
Autor: jadrys
Polska zawiść.
W dniu 2011-06-27 04:47, cirrus pisze:
[...]

Nawet Adam M. musi smarować imbecylom twojego pokroju żeby cyrk trwał nadal.

Data: 2011-06-27 10:00:29
Autor: cirrus
Polska zawiść.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu95af$n8m$2news.onet.pl...
[...]