Polska zhańbiona

Data: 2011-01-28 15:49:41
Autor: Marek Czaplicki
Polska zhańbiona
Dwaj posłowie PiS - Karol Karski i Łukasz Zbonikowski - zostali skazani na Cyprze na 11,5 tys. euro grzywny za zniszczenie po pijanemu wózków golfowych. Dlaczego polski rząd Donalda Tuska nic nie zrobił?
http://wyborcza.pl/1,75968,9016897,Polska_zhanbiona.html#ixzz1CLEgBc7H

rząd powinien powołać Międzynarodwą Autoelektryczną Komisję do zbadania
stanu elektrolitów w głowach. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-28 15:03:33
Autor: obserwator
Polska zhańbiona
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

rząd powinien powołać Międzynarodwą Autoelektryczną Komisję do zbadania

kolejne nabijanie sie z Polakow w wydaniu cyngla gownianej gazety -Pawła
Wrońskiego, ktory wydali z siebie tekst godny sowieckiego politruka.

nadonka, nagonka i jeszcze raz nagonka i osmieszanie wszelkimi metodami Polski. Dziennikarstwo powazne, nie polega na urzadzaniu nagonek, tylko na rzetelnym informowaniu spoleczenstwa o tym co sie wydarzylo.

Konsekwencja naglosnienia kompromitujacych zachowan osob publicznych, powinny
byc sankcje sluzbowe, a nie urzadzanie sobie nagonek i przy okazji
nasmiewanie sie z Polski. Ale coz zrobic, skoro wymozdzonych czaplinskich sie namnozylo, jak robactwa w
Polsce.

Data: 2011-01-28 10:07:43
Autor: Bruner
Polska zhańbiona

" obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:ihuls5$f24$1inews.gazeta.pl...
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Dziennikarstwo powazne, nie polega na urzadzaniu nagonek, tylko na rzetelnym
informowaniu spoleczenstwa o tym co sie wydarzylo.

no to czego pierdolisz glupoty o jakis sztucznych mglach i zamachach, masz dowody

Data: 2011-01-28 15:10:21
Autor: obserwator
Polska zhańbiona
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):
no to czego pierdolisz glupoty o jakis sztucznych mglach i zamachach, masz dowody

a ty dlaczego pierdolisz, ze to nie zamach, masz dowody?

Data: 2011-01-28 10:16:01
Autor: Bruner
Polska zhańbiona

" obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:ihum8t$g7u$1inews.gazeta.pl...
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):

no to czego pierdolisz glupoty o jakis sztucznych mglach i zamachach, masz
dowody

niestety wszystkie dowody wskazuja tylko na debilizm jednego na pokladzie

Data: 2011-01-28 15:20:40
Autor: obserwator
Polska zhańbiona
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):

niestety wszystkie dowody wskazuja tylko na debilizm jednego na pokladzie

niestety wszytkie dowody wskazuja na to, ze twoi tawariszczi zamordowali
Polakow pod Smolenskiem.

Data: 2011-01-28 10:43:01
Autor: Bruner
Polska zhańbiona

"obserwator " <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:ihums8>
niestety wszytkie dowody wskazuja na to, ze twoi tawariszczi zamordowali
Polakow pod Smolenskiem.

na szczescie idioci co tylko to potrafia powiedziec stanowia margines

i co oczekujesz ze sianiem dezinformacji wygracie wybory

Data: 2011-01-28 18:29:30
Autor: Azor jest kapusiem
Polska zhańbiona
Użytkownik "Bruner"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ihum42$nmt$1@news.onet.pl...

[...]

Zobacz tutej:
http://miniurl.pl/wyborcza_mgla
Świąd odbytu - podrażnienie lub świąd odbytu i otaczającej skóry jest
również częstym objawem hemoroidów. Część chorych skarży się także na
nieznaczne nietrzymanie stolca lub wilgotność odbytu. Objawy te mogą
wiązać się z następującymi powikłaniami choroby hemoroidalnej.

Do niedawna mówił, iż premier  Tusk spiskował z Putinem.  Do momentu
ogłoszenia raportu rząd nie miał
prawa ujawniać tego co dzieje się w sprawie katastrofy.
No tak, bo debile zazwyczaj są zdrowi psychicznie, he, he, he! Nie
kompromituj się trans, tylko starym zwyczajem zdejmuj portki, załóż
stringi, mimiówkę, szpilki i na miasto. Tylko uważaj, żeby ci jądra ze
stringów nie wypadły. he, he, he! Dobre!

Przemysław Warzywny

--

"Prezydent wszedł do kabiny załogi i zapytał: "Panowie, kto jest
zwierzchnikiem sił zbrojnych?". "Pan, panie prezydencie" - padło w

Data: 2011-01-28 16:08:55
Autor: Marek Czaplicki
Polska zhańbiona
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w piątek, 28 stycznia 2011 16:03 :

[...]

gdzie Ty w wyroku Cypryjskiego sądu widzisz "naśmiewanie się z Polski"?
przecież sąd poważnie pochylił się nad sprawą posłów. gdyby zbył je
machnięciem ramion to by dopiero była afera. można by przypuszczać, że
posłowie po takiej reakcji sądu przerzuciliby się na wózki widłowe czy
coś. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-28 15:13:50
Autor: obserwator
Polska zhańbiona
[...]

ewidentnie nie rozumiesz tekstow ktore czytasz, nasmiewanie sie z Polski jest
w tytule oraz tresci tekstu napisanego przez FUNKCJONASRIUSZA, a nie
dziennikarza pracujacego w zydowskiej gazecie dla Polakow.

Czytales kiedykolwiek gazete normalna w jakims kraju zachodnim? Czy tylko
czytasz tylko putinowska gazete Komsomolskaja Gazieta i cieszysz sie jak ci
pluja w gebe?

Data: 2011-01-28 16:15:26
Autor: u2
Polska zhańbiona
W dniu 2011-01-28 16:13,  obserwator pisze:
Czytales kiedykolwiek gazete normalna w jakims kraju zachodnim? Czy tylko
czytasz tylko putinowska gazete Komsomolskaja Gazieta i cieszysz sie jak ci
pluja w gebe?

Czaplik udaje Polaka. W rzeczywistości to zwykły gnojek.

Data: 2011-01-28 16:17:26
Autor: Marek Czaplicki
Polska zhańbiona
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w piątek, 28 stycznia 2011 16:13 :

Czytales kiedykolwiek gazete normalna w jakims kraju zachodnim? Czy tylko
czytasz tylko putinowska gazete Komsomolskaja Gazieta i cieszysz sie jak
ci pluja w gebe?

o w krajach zachodnich to podobno są takie zwyczaje, że deputowany czy inny
parlamentarzysta po takim a nie innym zachowaniu w publicznym miejscu
spaliłby się ze wstydu chyba. ale kuda nam w centralnej Europie do
zachodnich standardów. my proste ludzie jesteśmy i idziemy na lep wrażych
sił. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-28 15:22:42
Autor: obserwator
Polska zhańbiona
[...]

no wlasnie tak jest w krajach zachodnich i ty moze prosty czlowiek jestes, ale ty nie jestes przede wszytskim Polakiem, tylko wymozdzonym mieszkaniem Polski.

Data: 2011-01-28 16:25:28
Autor: Marek Czaplicki
Polska zhańbiona
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w piątek, 28 stycznia 2011 16:22 :

[...]

wolę być "wymóżdżonym" dla niektórych niż "zaślepionym" dla większości. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-28 15:28:33
Autor: obserwator
Polska zhańbiona
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
wolę być "wymóżdżonym" dla niektórych niż "zaślepionym" dla większości. :-)

 jestes jednym i drugim, wiec nie rozumiem z czego taki zadowolony jestes?

Data: 2011-01-28 16:35:38
Autor: Marek Czaplicki
Polska zhańbiona
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w piątek, 28 stycznia 2011 16:28 :

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

wolę być "wymóżdżonym" dla niektórych niż "zaślepionym" dla większości.
:-)

 jestes jednym i drugim, wiec nie rozumiem z czego taki zadowolony jestes?

zadowolony, bo z mówienia o dziennikarzu który zdobyl się na jakichś
racjonalny komentarz podsumowania "działalności" posłów przerzuciliśmy się
na mówienie o mnie. ale do rzeczy. masz pretensje do dziennikarzy że
komentują wyroki sądów dotyczących polityków i mówisz, że w "zachodnich,
normalnych gazetach" nie mogłoby się to zdarzyć. a czy w zachodnich
parlamentach mogłaby sie zdarzyć sytuacja że polityk przychodzi, czy
przebywa w parlamencie w ewidentnym stanie spożycia i i "coś tam, coś tam"
gada o tym że sporzył pół litra syropu czy innego lekarstwa na plataninę
myślową? i jeszcze radził dziennikarzom-reporterom żeby nosili przy sobie
alkomaty?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-28 15:54:49
Autor: obserwator
Polska zhańbiona
[...]

przede wszytkim po pierwsze;

* to nie jest dziennikarz, tylko cygiel w stylu sowieckim + dezinformator
antypolski.

* po drugie nie masz pojecia o racjonalnym komentarzu

* gowniana gazeta ilekrot nadarza sie okazja aby utytlac w gownie Polske, to
to robi rekami swoich cygli takich jak ten funkcjonariusz pracujacy dla tej
antypolskiej, zydowskiej gazety (nawiasem mowiac za okupacji tez tacy byli i
pracowali dla hitlerowcow). Natomiast jesli nie daj Boze jakis zboczony osobnik o korzeniach zydowskich ma
problemy bo sie schlal, nacpal i zgwalcil dziecko, a inny zamordowal takie
dziecko podczas orgii pedofilskiej, to potrafi takich dewiantow pieknie wybielac. Jak chlopaki umiescily gwiazde zydowska na transparentach przy logo tej
gazety, to sie podnioslo ajwaj na cala Polske jaki to straszny antysemityzm
jest wsrod Polakow. To terror jest, ale w wydaniu tej gownianej gazety ktora rzadzi sie w Polsce
jak szara ges, a matolki ktorym zrobiono wode z mozgu jeszcze sie ciesza, jak ich ta gazeta w gownie tarza.

W zachodnich parlamentach jesli by sie zdarzylo cos podobnego (a owszem zdarza
sie), to taki delikwent ma zakonczona kariere polityczna.

W Polsce natomiast panuje prawo *wybiorcze*, tzn jak nasi sie skurwia, to ich wyciagamy z gnoju, a jak nie nasi nabroja, to plujemay od razu na cala Polske.

I o to wlasnie chodzi, ze ta gowniana gazeta sama kreuje taka
niesprawiedliwosc  i wlasciwie rzadzi w Polsce.

Data: 2011-01-28 17:22:56
Autor: Marek Czaplicki
Polska zhańbiona
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w piątek, 28 stycznia 2011 16:54 :

W zachodnich parlamentach jesli by sie zdarzylo cos podobnego (a owszem
zdarza sie), to taki delikwent ma zakonczona kariere polityczna.

delikwent taki ma zakończoną karierę, bo tam nie za bardzo ludzie wierzą
komuś kto karierę polityczną buduje na insynuacjach i podejrzeniach
wzgledem inaczej myślących, że są agentami. mniejsza o to czego czy kogo,
grunt że od tego w Polsce przybywa słupka w sondażach. cały czas czytając
Ciebie odnosze wrażenie, że bardzo chcesz aby w Polsce ludzie zaczęli żyć
jak w "normalnych" krajach. masz rację dość długo Polska żyła w kręgu
azjatyckiego sposobu uprawiania polityki, gdzie jak nie można było kogoś
załatwić siłą argumentów to załatwiało się argumentem siły. tylko jest taka
mała rzecz. jak Tobie brakuje argumentów dotyczących sprawy, sięgasz po
argumenty odnoszące się do osoby. czy to cywilizowany sposób prowadzenia
dyskusji?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-28 16:51:26
Autor: obserwator
Polska zhańbiona
> [...]

komuś kto karierę polityczną buduje na insynuacjach i podejrzeniach
wzgledem inaczej myślących, że są agentami.

to sa fakty, a nie podejrzenia. Byli wspolpracownicy sluzb komunistycznych sa w rzadzie na wysokich stanowiskach. To mniej wiecej jest taka sytuacja,
jakby w Niemczech czy Norewgii (ktora nota bene bardzo sensownie i
zdecydowanie przeciela wizy z kolaborantami), po wojnie na stanowiskach
pozostawali hitlerowcy, czlonkowiw SS czy kapo z obozow koncentracyjanych.

[...]

tak, w sumie mi o to chodzi, abys zrozumial, ze wyprano ci mozg. Nie obrazaj sie, ale to jest prawda i ja to widze czytajac twoje posty.
Ponadto dokladnie w taki sam sposob jak tobie, prano mlodym ludziom mozgi za komuny. Generalnie nie uczy sie mlodych Polakow umiejetnosci logicznego myslenia.

Wyobraz sobie, ze kiedys rozmawialem z ortodoksyjnym Zydem i rozmowa zeszla na
sposob ksztalcenia dzieci zydowskich w ich szkolach.

Okazuje sie, ze w ksztalceniu dzieci zydowskich kladzie sie ogromny nacisk na
nauke logicznego rozumowania i dociekliwosc.

Nic wiec dziwnego, ze pozniej te dzieci sa doskonalymi lekarzami, naukowcami
czy prawnikami. Polacy natomiast nadal sa uczeni w/g stylu sowieckiego, ktory zainpalntowal w
Polsce PRL. Dzisiaj czlowiek ktory ukonczyl tylko gimnazium przed wojan, bez problemu
rozlozylby na lopatki dzisiejszego Polaka po wyzszych studiach.

Zarzucasz mi, ze jesli mi brakuje argumentow to siegam do argumentow ad personam. To nie tak, siegam do takich argumentow dopiero wowczas kiedy pierwszy zostane
zaatakowany, lub widze, ze mam do czynnienia z czlowiekiem ktory nie ma
absolutnie zamiaru dyskutowac, tylko probuje w glupkowaty sposob wekslowac
dyskusje obok tematu i udaje Greka (i to jeszcze glupiego).

Jesli widze ewidentnego hipokryte i falszywego typa przed soba, to pisze po
prostu o nim prawde i nie jest to wowczas argument ad personam.

Ponadto jestem w jakims sensie zwolennikiem ostrego stylu dyskusji wprost, bez
podtekstow. Uwielbiam sluchac np. Nigela Farage, Rona Paul i niektorych komentatorow
amerykanskich. Tam dopiero odchodza argumenty ad personam, ale nie takie chamskie jakie mozna
poczytac na tej grupie np. w wydaniu robertabiga aka cyc
bekona czy innego buraka prosowieckiego.

Z burakami prosowieckimi nie da sie po prostu dyskutowac inaczej, bo oni
notorycznie klamia i jesli im to udawadiasz, to oni ci ublizaja.

Zacznij obserwowac uwazniej dyskusje bez klapek na oczach.

Data: 2011-01-28 18:15:48
Autor: Marek Czaplicki
Polska zhańbiona
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w piątek, 28 stycznia 2011 17:51 :
[...]

napisz co rozumiałeś i z jakimi argumentami dyskutowałeś w ten sposób.

[...]

to jest Twój pierwszy post i od razu "cyngiel","gówniana gazeta","urządzanie
nagonek", "sankcje służbowe w stosunku do ujawniających kompromitujące
zachowania osób publicznych". naprawdę trzeba mieć bardzo dużo dobrej woli
po jednej stronie "sceny politycznej", żeby pisac o dziennikarzach którzy
ujawniają karygodne zachowania naszych wybrańców, że to oni zasługują na
karę bo o tym piszą. powołujesz się na to, że w "zachodnich"
społeczeństwach samo zachowanie się parlamentarzysty w sposób uwłaczający
jego mandatowi byłoby końcem jego kariery politycznej. powiem Ci dlaczego.
dlatego, że tam ludzie jakby przeczytali w gazetach o takim zachowaniu to
nie wnikaliby kto w jakiej gazecie i pod jakimi "podejrzeniami" znajdujący
się dziennikarz o tym napisał. tylko od razu postawiliby w pierwszych
lepszych wyborach na polityku owym "krzyżyk". chcesz aby w Polsce
było "normalnie" to zastosuj "normalne" myślenie do tego co zobaczysz w tv,
przeczytasz w prasie, a nie walcz argumentem "wszyscy nie piszący w naszych
gazetach dziennikarze to... dziennikarze polskojęzyczni"
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-01 12:59:47
Autor: zbig
Polska zhańbiona
Z dużym opóźnieniem , z powodu urlopu spędzanego, jak zwykle, u
aferzysty Sobiesiaka w Zieleńcu, zapoznałem się z pysznym felietonem
Wrońskiego i potem z tą dyskusją.
Stanowisko twoje, sposób argumentacji i zaprezentowany prymitywizm
umysłowy to swoista kwintesencja pisowskiego sposobu patrzenia na
świat. Dla obrony winnych zwykłej pijackiej burdy sięgacie po
najcięższe argumenty patriotyczno-bogoojczyźniane. Jesteście durniami
do potęgi entej. Dyskusja z wami uwłacza intelektowi normalnego
człowieka.

Data: 2011-01-28 16:14:18
Autor: u2
Polska zhańbiona
W dniu 2011-01-28 16:03,  obserwator pisze:
kolejne nabijanie sie z Polakow w wydaniu cyngla gownianej gazety -Pawła
Wrońskiego, ktory wydali z siebie tekst godny sowieckiego politruka.

Ktoś jeszcze teksty tego gnojka czyta ? :)

Data: 2011-01-28 15:27:15
Autor: obserwator
Polska zhańbiona
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> Wrońskiego, ktory wydali z siebie tekst godny sowieckiego politruka.

Ktoś jeszcze teksty tego gnojka czyta ? :)

jak widac bruner, boukun, czaplicki, cyc, jadrus i paru innych mieszkancow
Polski, majacych polskie obywatelstwo.

A swoja droga, ten funkcjonariusz, uwazajacy sie za dziennikarza (;)),
tak jakos bardzo podobny jest do swira wojewodzkiego:)

Data: 2011-01-28 16:03:57
Autor: bolek
Polska zhańbiona

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihul25$ckc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mogli sobie podarować te 11,5 tyś.
W zamian powinni tym przygłupom uskutecznić przykładowy wpierdol.
Ale znowu by się pdniósł rwetes, że to antysemityzm.

bolek

Polska zhańbiona