Polska złota jesień

Data: 2015-10-19 00:18:08
Autor: rmikke
Polska złota jesień
W dniu niedziela, 18 października 2015 18:32:44 UTC+2 użytkownik mbut napisał:
Jak zrobiło się trochę zimniej i już nie ma rowerzystów w TPK, również przerzedziło się na scieżce nad morzem. Wychodzę z założenia, że dopóki nie ma mrozu to można jeździć zwłaszcza w lesie, jest cicho i spokojnie, żywej duszy nie ma, tylko od czasu do czasu spotykam biegaczy. Należy hartować swój organizm i nie narzekać na zimno.

Jak jest mróz, też można :D

Data: 2015-10-19 13:36:57
Autor: mbut
Polska złota jesień
W dniu 19.10.2015 o 09:18, rmikke pisze:
[...]

Oczywiście można, ja tak jeździłem, ale człowiek się starzeje i czasami się nie chce.

Data: 2015-10-19 05:42:29
Autor: rmikke
Polska złota jesień
W dniu poniedziałek, 19 października 2015 13:37:01 UTC+2 użytkownik mbut napisał:

> Jak jest mróz, też można :D

Oczywiście można, ja tak jeździłem, ale człowiek się starzeje i czasami się nie chce.

Fajnie się czasem młodo poczuć :D

Polska złota jesień