Polska zwiększa import węgla o 60%, głównie z Rosji

Data: 2018-03-16 01:15:47
Autor: japanizer
Polska zwiększa import węgla o 60%, głównie z Rosji
Pisiorstwo w ramach powrotu do Mauli Rosji zwiększa import polskiego skarbu narodowego:

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/gornictwo-wegiel-kopalnie,110,0,2400878.html

  Polska musiała sięgn±ć po węgiel importowany. Zgodnie z danymi Eurostatu, w   ubiegłym roku zagranic± kupili¶my 13,3 mln ton węgla. To jak wskazuje dziennik,   o 60 proc. więcej niż przed rokiem. Zdecydowana większo¶ć surowca, bo 8,7 mln   ton pochodziło z Rosji.

Innymi słowy, pisiorstwo samymi tylko zakupami węgla wsparło Putina kilkoma miliardami zł.

Data: 2018-03-16 02:24:32
Autor: jacekbialy80
Polska zwiększa import węgla o 60%, głównie z Rosji
Ja bym w ogóle pozamykał kopalnie i sprowadzał węgiel zza granicy, albo przedstawił energetykę na inne Ľródła (atom?). Raz ze względu na duże koszty wydobycia, dwa to zachowanie złóż na trudniejsze niż dzi¶ czasy.
Na przykład w latach 50-60 Norwegowie kupowali nasz węgiel za grosze i topili jego nadwyżki we fiordzie w postaci sztucznego złoża. Potem odkryli na morzu gaz i przestali od nas węgiel kupować, więc tamten mogliby nam odsprzedać po przystępnej cenie.

JB

Data: 2018-03-16 08:09:45
Autor: Bytomir Szydera vel D±s
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Innymi słowy, pisiorstwo samymi tylko zakupami węgla wsparło Putina kilkoma miliardami zł.

Jak peło kopalnie pozamykała, to co pisiorstwo ma zrobić?
Podobno ten wyngiel od ruskich jest bardziej kaloryczny czy có¶.

Data: 2018-03-16 09:12:05
Autor: japanizer
On Saturday, March 17, 2018 at 12:09:47 AM UTC+9, Bytomir Szydera vel D±s wrote:
> [...]

Jak peło kopalnie pozamykała, to co pisiorstwo ma zrobić?
Podobno ten wyngiel od ruskich jest bardziej kaloryczny czy có¶..

2.5 roku nie rz±dzi peło.

A co pisiorstwo ma zrobić - proste, nie uzależniać nas energetycznie coraz bardziej od Rosji. Wiem wiem, to wbrew linii twardogłowych komunistów z PiS.

Data: 2018-03-16 12:05:31
Autor: jacekbialy80
Polska zwiększa import węgla o 60%, głównie z Rosji
Gdyby PO w ogóle nie rz±dziło, to PiS nie musiałby dzisiaj wywalać  miliardów na rodzenie bachorów. Ale skoro obiecał to musi, co i tak lepiej się opłaci od waszego złodziejstwa.

JB

Data: 2018-03-16 12:01:11
Autor: jacekbialy80
Polska zwiększa import węgla o 60%, głównie z Rosji
No wła¶nie.. Gdyby nie PO, PiS pozamykały kopalnie w bardziej cywilizowany sposób, a tak musiał i¶ć w obietnice przez tych złodziei.

JB

Data: 2018-03-17 11:13:36
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 16:09 Bytomir Szydera vel D±s <franek.zyto@gmail.com>  pisze:

[...]

Kupę.

--
stevep

Polska zwiększa import węgla o 60%, głównie z Rosji