Polska zwyziezyla z Irlandia 3:2

Data: 2009-03-28 20:33:12
Autor: boukun
Polska zwyziezyla z Irlandia 3:2

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gqltb2$8qk$1nemesis.news.neostrada.pl...
w ilosci strzelonych bramek. Czas na ciebie Leo. Na twoje miejsce mamy Polaka, znanego i doswiadczonego szkoleniowca pilkarskiego, ktoremu kryzysy i trudy nie straszne, ktory kazda nie tylko chwile w pracy ale i caly czas wolny poswieci na treningi i szkolenia, pana Donalda Tuska
Juz za (kolejne) 4 lata Polska bedzie mistrzem swiata!
Ole!

rym

A tak się zastanawiałem, o co wam chodzi z tą Irlandią, a to jakiś mecz leciał? Jak to dobrze, że ja nie oglądam telewizji, oszczędziłem sobie nerwów...

boukun

Polska zwyziezyla z Irlandia 3:2