Polskę dzielą podskakiwacze

Data: 2010-08-11 11:34:12
Autor: Klin
Polskę dzielą podskakiwacze

http://www.youtube.com/watch?v=9ayBc4OeCfA

„Krzyż podzielił Polaków” – to prawda. Podzielił ich na tych, którzy w zgodzie z sumieniem, w obronie godności i polskiego honoru postanowili upomnieć się przed Pałacem Prezydenckim o Prawdę i Pamięć. I na tych, którzy pytają, dlaczego pod Pałacem nie ma półksiężyców. Podzielił na tych, którzy modląc się pod Krzyżem wierzą, że pomagają Ojczyźnie. I na tych co podskakują i plują starszym w twarz. Podzielił na tych, którzy przez wiele dni z rzędu potrafią przy Krzyżu czuwać. I na tych, którzy przychodzą pod Krzyż pomiędzy jedną, a drugą kolejką wódki. Podzielił na Bohaterów. I na motłoch, o którym nikt nie będzie chciał pamiętać za kilka lat...

Jestem dumny z tego, że poznałem pod Krzyżem tyle wartościowych osób. Studentów, urzędników, przedsiębiorców. Jestem dumny z tego, że mogę ich nazywać moimi Przyjaciółmi. Jestem dumny z tego, że stałem właśnie po Tej stronie. Bo czyż mógłbym za kilkanaście lat powiedzieć moim dzieciom, że w 2010 roku - w roku, w którym zginął Prezydent Polski, razem z pijanymi kolegami poszedłem pod poświęcony Krzyż, aby walczyć z modlącymi się starszymi ludźmi? Że im ubliżałem, nie dawałem dojść do słowa, wyśmiewałem i poniżałem, plułem w twarz, prowokowałem, zaczepiałem, bawiłem się ich kosztem...

    http://raczek.salon24.pl/

Data: 2010-08-11 11:40:11
Autor: Krzysztof
Polskę dzielą podskakiwacze

Już tylko jeden dzieli Polskę, drugi wylądował.

K,

Data: 2010-08-11 17:00:59
Autor: u2
Polsk dziel podskakiwacze
W dniu 2010-08-11 11:34, Klin > pisze:
Bo czy mgbym za kilkanacie lat powiedzie moim dzieciom, e w 2010
roku - w roku, w ktrym zgin Prezydent Polski, razem z pijanymi
kolegami poszedem pod powicony Krzy, aby walczy z modlcymi si
starszymi ludmi? e im ubliaem, nie dawaem doj do sowa,
wymiewaem i poniaem, pluem w twarz, prowokowaem, zaczepiaem,
bawiem si ich kosztem.

I to jest prawdziwa twarz ezeldowcw. Strach pomyle co te przygupy
jeszcze wymyl, aby dorwa si wadzy :)

Polskę dzielą podskakiwacze