Polskę dzielą podskakiwacze

Data: 2010-08-11 17:00:59
Autor: u2
Polskę dzielą podskakiwacze
W dniu 2010-08-11 11:34, Klin > pisze:
Bo czyż mógłbym za kilkanaście lat powiedzieć moim dzieciom, że w 2010
roku - w roku, w którym zginął Prezydent Polski, razem z pijanymi
kolegami poszedłem pod poświęcony Krzyż, aby walczyć z modlącymi się
starszymi ludźmi? Że im ubliżałem, nie dawałem dojść do słowa,
wyśmiewałem i poniżałem, plułem w twarz, prowokowałem, zaczepiałem,
bawiłem się ich kosztem.

I to jest prawdziwa twarz ezeldowców. Strach pomyśleć co te przygłupy
jeszcze wymyślą, aby dorwać się władzy :)

Polskę dzielą podskakiwacze