"Polskę zbaw" w "Szkle kontaktowym".

Data: 2011-12-23 06:20:24
Autor: stevep
"Polskę zbaw" w "Szkle kontaktowym".
# Sylwestrowe wydanie kultowego już programu "Szkło kontaktowe", który od  lat prowadzi Grzegorz Miecugow, będzie prawdziwą gratką dla widzów  programu. Tym razem, zamiast satyrycznej rozmowy o politykach, zobaczymy  ich w roli głównej!

  W specjalnym, sylwestrowym wydaniu programu "Szkło kontaktowe", które  tego dnia będzie się nazywać "Szkło niekontaktowe", zobaczymy czołowe  postacie polskiej polityki m.in. Jarosława Kaczyńskiego i Lecha Wałesę, w  rolę których wcielą się najlepsi komicy z programu "Szymon Majewski Show".  To niespodzianka od twórców programu, którzy kończący się rok postanowili  zakończyć jeszcze większą dawką humoru niż zazwyczaj. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hj7mf

--
stevep

Data: 2011-12-22 21:46:06
Autor: HaMMeR
On 23 Gru, 06:20, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
[...]

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

I to jest wlasnie miara wartosci tego medialnego zlewu!
Komicy wciela sie w polityczne osobistosci i beda odgrywac spektakl
'milosci w/g PO'
Nie moze byc to nic ciekawego, bowiem
takie spektakle mamy na codzien, gdzie tym razem politycy w tym caly
rzad
 'wcielaja' sie w role komikow i robia to wrecz znakomicie.
Wiec niech sie straganiarz propagandowy SZ.Majewski schowa, ze swoim
stadem cyrkowym!

Data: 2011-12-23 10:43:29
Autor: Grzegorz Z.
HaMMeR napisał:

[...]

Zmusza cię ktoś do oglądania?

Zabrania cały wieczór przemodlić wraz z Terlikowskim na różańcu?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-23 15:24:07
Autor: Obserwator
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
Zmusza cię ktoś do oglądania?

Zabrania cały wieczór przemodlić wraz z Terlikowskim na różańcu?

ale ten program jest niesamowicie intelektualnie ubogi, nawet dla ateisty:)

Jak cos takiego mozna puszczac w mediach??

Komicy musza byc INTELIGENTNI i to bardzo.

Data: 2011-12-24 17:38:22
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

[...]

Zaraz zaraz, ja nie oglądam telewizji w ogóle, czasem jak "coś się dzieje"
to włączę TVP3 ale sporadycznie. Od 4 lat nie subskrybuję kablówki lub
telewizji płatnej. Czy to oznacza że nie jestem ateistą i jestem bogaty
intelektualnie?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-24 18:07:53
Autor: raff

Nie, ze jestes pojebanym wyjatkiem.

R.

Data: 2011-12-24 18:11:51
Autor: Grzegorz Z.

Obserwator napisał:

[...]

A skąd to przekonanie że wyjątkiem? W TVN podali?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-24 19:39:31
Autor: raff

Obserwator napisał:

[...]

Idz tam, pluton cie na kakało zapraszal.

R.

Data: 2011-12-24 19:56:55
Autor: Grzegorz Z.

Obserwator napisał:

[...]

Nie weksluj.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-23 16:22:06
Autor: stevep
Dnia 23-12-2011 o 10:43:29 Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

HaMMeR napisał:

[...]

Albo umów się z Dupikowskim i razem wyjcie do księżyca.

--
stevep

Data: 2011-12-23 11:25:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:509d9a63-cf0e-4050-8a0a-8d17e2b69309z25g2000vbs.googlegroups.com...
[...]

A ty chciałbyś zobaczyć w tym czasie transmisję z przed Pałacu Namiestnikowskiego, jak wuc słucha garstki oszołomów wykrzykujących "ojczyznę wolną racz nam przywrócić Jarosławie zbawco"?

Data: 2011-12-23 07:02:01
Autor: HaMMeR

====================================================>
A ty chciałbyś zobaczyć w tym czasie transmisję z przed Pałacu
Namiestnikowskiego, jak wuc słucha garstki oszołomów wykrzykujących
"ojczyznę wolną racz nam przywrócić Jarosławie zbawco"?

Masz racje  bezwartosciowa mutacjo, w jednym sie nie pomyliles:
To jest Palac NAMIESTNIKOWSKI.. niv bardziej nie uzasadnia tej nazwy
jak  'zawartosc tego palacu'!:)

Data: 2011-12-23 18:31:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:c4d2ba59-a9f1-4a39-90bf-9ebf547fab08d10g2000vbk.googlegroups.com...
[...]

===================================

O tempora, o mores!
Nie wiedziałem, że nieznajomość historii własnej ojczyzny jest tak powszechna w śród pisiaków!

Data: 2011-12-23 18:14:17
Autor: Obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a): O tempora, o mores!
Nie wiedziałem, że nieznajomość historii własnej ojczyzny jest tak powszechna w śród pisiaków!

*******************************

u pisiakow znajomosc historii jest wlasnie bardzo dobra, w przeciwienstwie do wyborcow PO, SLD czy PSL.
Ci ostatni uznaja tylko historie napisana przez komunistow po II wojnie
swiatowej. Matka Michnika byla autorka podrecznikow do historii dla Polakow.
Teraz jej syn te historie kontynuuje...

Data: 2011-12-24 04:35:32
Autor: stevep
Dnia 23-12-2011 o 19:14:17  Obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

To pisiaków wersety prezia nie ważniejsze od historii?

--
stevep

Data: 2011-12-24 04:34:34
Autor: stevep

====================================================>>
[...]

Ty tak od siebie prymitywie?

--
stevep

Data: 2011-12-23 07:05:56
Autor: HaMMeR
> [...]

Namiestnikowskiego, jak wuc słucha garstki oszołomów wykrzykujących
"ojczyznę wolną racz nam przywrócić Jarosławie zbawco"?

To nie wazne kto slucha, wazne ze ojczyzna wolna od lajz i
sprzedawczykow
jest Polakom potrzebna, natomiast masz racje, nic tak nie uzasadnia
nazwy
Palacu NAMIESTNIKOWSKIEGO, jak jego obecna 'zawartosc'..:)))

Data: 2011-12-24 04:24:49
Autor: stevep
Dnia 23-12-2011 o 16:05:56 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

nazwy
Palacu NAMIESTNIKOWSKIEGO, jak jego obecna 'zawartosc'..:)))

Spierdalaj głąbie.
--
stevep

"Polskę zbaw" w "Szkle kontaktowym".