PolskęZbaw II

Data: 2015-06-20 15:06:45
Autor: Marek Woydak
PolskęZbaw II
http://tnij.org/4k5z53l

"Chciałbym podziękować przede wszystkim prezesowi Jarosławowi Kaczyńskiemu. Za ogromne zaufanie, którym mnie obdarzył, że dał szansę człowiekowi młodemu, który nie był od początku ugrupowania z nim związany. Bardzo dziękuję za ten patronat".

Sala skanduje: "Jarosław! Jarosław!"

Rzygać się chce.

MW

Data: 2015-06-20 07:56:45
Autor: szklanynocnik
PolskęZbaw II
użytkownik Marek Woydak napisał:
[...]

 Jak jedni i drudzy wg. ciebie są z układu magdalenkowego,
powinno być ci obojętne kto jest u koryta. Jak GW i Ty kwiczycie, dobry to znak:)

Rzygać się chce.

śmiało

Data: 2015-06-20 17:44:42
Autor: Marek Woydak
PolskęZbaw II

--

Nie wiem co to za "układ" więc nie wypowiem się w tym temacie. Nie wiem czy GW "kwiczy", ja na pewno nie nie. Chyba, że to przypadłość dana tobie przy korycie.

Rzygać się chce.

śmiało

--

Nadstaw kieszeń ;-)))

MW

Data: 2015-06-20 12:40:41
Autor: szklanynocnik
PolskęZbaw II
użytkownik Marek Woydak napisał:

Nie wiem co to za "układ" więc

Sam pisałeś: wrócę do PL jak w przedsiębiorstwie X prezesem
przestanie być jakiś komuch.

Z jednej strony chcesz wyautować komucha z jakiegoś
przedsiębiorstwa, a z drugiej czapkujesz za Komoroskim
którym sterują komuchy. Kręcisz Pan i gubisz się w zeznaniach.

Data: 2015-06-20 22:34:48
Autor: Marek Woydak
PolskęZbaw II
[...]

Tak, w zakladzie w którym kiedyś pracowałem wciąż rządzi komuch i jego sitwa. "Sprywatyzowali się" na majatku wspólnie z innymi PZPR-owskimi draniami. Mam nadzieję, że w końcu tego sukinsyna ktoś pogoni, jego kolesie skończą na wysypiskach. Twierdzisz, że KomoroWskim sterują komuchy. Może tak może nie. Nie wiem. Nie widzę tego sterownia. Wolę jednak Komorowskiego niz obłudnych Dudę czy Kaczyńskiego.
Przyjrzyj się ich twarzyczkom kiedy patrzą na innych z pogardą. Chamy dorwały się do władzy.

MW

Data: 2015-06-20 13:34:53
Autor: Bronisław Musisz
PolskęZbaw II
Marek Woydak pisze:

Stul pysk ty mała nędzna, parszywa niemiecka dziwko!!!

--
- Wyniki sondaży przyjmuję ze spokojem.
   Już raz wygrałem, wygram i drugi raz.

Data: 2015-06-20 22:32:53
Autor: Marek Woydak
PolskęZbaw II
W O N   S Z C Z U R Z E !!!

MW

Data: 2015-06-20 22:32:55
Autor: Marek Woydak
PolskęZbaw II
W O N   S Z C Z U R Z E !!!

MW

Data: 2015-06-20 15:30:54
Autor: u2
PolskęZbaw II
W dniu 2015-06-20 o 15:06, pajdak pisze:
Rzygać się chce.

no właśnie pajdak rzygasz jak zwykle:))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-06-20 16:25:40