[crosspost] Polski Przemysł Samochodowy, vs Czeski Przemysł Samochodowy

Data: 2015-11-12 14:06:26
Autor: J.F.
[crosspost] Polski Przemysł Samochodowy, vs Czeski Przemysł Samochodowy
Użytkownik "Koziołek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:564279a7$0$689$65785112@news.neostrada.pl...
A takie moje przemyślenia, podparte fotografią ;)
Przepraszam za crossposta, ale wkurwiony jestem.
"Skoda. Wszędzie qrwa ta Skoda. Turdefrans, topowe seriale. A Poloneza, Syreny i innych Efeso brak.
Screen z odcinka piątego sezonu Homeland. Samochód Złych Ludzi z CIA to...Skoda"
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/t31.0-8/12241114_969012733164809_1014815814724596839_o.jpg

No coz, zdaje sie, ze teraz w filmie wystepuje to auto, ktore nie dosc ze dealer udostepni za darmo, to jeszcze dolozy cos do budzetu filmu.
Widac VW promuje skode najbardziej :-)

A nasz wspanialy przemysl motoryzacyjny, to kto ma dokladac i co promowac ?

"07 zglos sie" sobie poogladaj :-)

J.

Data: 2015-11-12 14:22:47
Autor: Koziołek
J.F. napisał:
"07 zglos sie" sobie poogladaj :-)

:)
"Dobra, jedziemy dalej fiaciorem na łowy":
https://www.youtube.com/watch?v=fVRBwnRDnsY

Pozdr.,

Koziołek

[crosspost] Polski Przemysł Samochodowy, vs Czeski Przemysł Samochodowy