Polski Punkt Widzenia - program publicystyczny TV Trwam

Data: 2012-02-19 12:53:31
Autor: Obserwator
Polski Punkt Widzenia - program publicystyczny TV Trwam

Antoni Macierewicz nt. teczki "Bolka", lustracji i sprawy płk. Tobiasza (ktory
zatrul sie ostatnio helem);

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2R0KlxudoTc

Ps. Warto zwrocic uwage na zestaw klipow po prawej stronie od powyzszego
nagrania. Jak latwo zauwazyc, osoby wypowiadajace sie w programie TV Trwam, sa
rzadko widywane w telewizji postkomuszej. Warto zadac sobie pytanie: a dlaczego sa dyskryminowane w tych postkomuszych
masmediach?

Data: 2012-02-19 07:10:03
Autor: matador
Polski Punkt Widzenia - program publicystyczny TV Trwam
On 19 Lut, 13:53, " Obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:

Warto zadac sobie pytanie: a dlaczego sa dyskryminowane w tych postkomuszych
masmediach?

"Postkomuszyzm" - nie istnieje.
Realnie istnieje KOMUNIZM, który wcale nie "skończył się 4 czerwca
1989". On trwa, szczególnie na Woronicza. Trzeba mu wyrwać zęby i
odciąć głowę.

matador.

Data: 2012-02-19 16:25:56
Autor: Jadryś
W dniu 2012-02-19 16:10, matador pisze:

[...]

Jeszcze ci mało kapitalizmu??

Data: 2012-02-19 13:55:31
Autor: pluton
Polski Punkt Widzenia - program publicystyczny TV Trwam
Warto zadac sobie pytanie: a dlaczego sa dyskryminowane w tych
postkomuszych
masmediach?

No wlasnie! Ja codziennie sie zastanawiam, dlaczego mnie nikt nie zaprasza
do telewizji. Czuje sie dyskryminowany.

Chyba zaskarze telewizje do sadu: nie wolno nikogo dyskryminowac.

Nullification

Data: 2012-02-19 13:23:20
Autor: Obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
No wlasnie! Ja codziennie sie zastanawiam, dlaczego mnie nikt nie zaprasza
do telewizji. Czuje sie dyskryminowany.

zaprosza cie w inne miejsce....

Data: 2012-02-19 14:47:01
Autor: pluton
Polski Punkt Widzenia - program publicystyczny TV Trwam
> No wlasnie! Ja codziennie sie zastanawiam, dlaczego mnie nikt nie
> [...]

Last minute na Czukotke ? Nie, dziekuje...

Nullification

Data: 2012-02-19 18:53:52
Autor: Zyga
Dnia Sun, 19 Feb 2012 13:23:20 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
No wlasnie! Ja codziennie sie zastanawiam, dlaczego mnie nikt nie zaprasza
do telewizji. Czuje sie dyskryminowany.

zaprosza cie w inne miejsce....

Widać żes były komuch. Pewnie pracowałeś w MO albo SB.

Data: 2012-02-19 18:29:07
Autor: Obserwator
Zyga <zygmunt.partowiecki@vp.pl> napisał(a):
Widać żes były komuch. Pewnie pracowałeś w MO albo SB.

spadaj z tej grupy oszczerco, bo pozalujesz.

Data: 2012-02-19 18:52:16
Autor: Zyga
Dnia Sun, 19 Feb 2012 12:53:31 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

Trwam jest dla katolskiej ciemnoty. To chyba oczywiste, że nikt nie będzie
zapraszał ich do publicznej TV.

Polski Punkt Widzenia - program publicystyczny TV Trwam