Polski XMB w PS3 juz od czwartku !!!

Data: 2009-11-11 11:27:08
Autor: Katanka
Polski XMB w PS3 juz od czwartku !!!
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95335,7242879,Polskie_XMB_juz_za_tydzien.html

Genialnie :) SCEP - dobra robota !!!

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl

Data: 2009-11-11 12:14:39
Autor: Quong
Polski XMB w PS3 juz od czwartku !!!
Katanka pisze:
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95335,7242879,Polskie_XMB_juz_za_tydzien.html Genialnie :) SCEP - dobra robota !!!

A Ty co tutaj robisz :>? Przecież odszedłe¶ z grupy dyskusyjnej long time ago ;>?

Data: 2009-11-11 13:53:12
Autor: KAM_
Quong pisze:
Katanka pisze:
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95335,7242879,Polskie_XMB_juz_za_tydzien.html Genialnie :) SCEP - dobra robota !!!

A Ty co tutaj robisz :>? Przecież odszedłe¶ z grupy dyskusyjnej long time ago ;>?

Czy może mi kto¶ wytłumaczyć, czy od wtr±cania angielskich zwrotów w wypowiedzi po polsku jako¶ członek ro¶nie, czy może co¶ innego?

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-11-11 14:12:32
Autor: Quong
KAM_ pisze:
Quong pisze:
Katanka pisze:
[...]

Nie wiem, mnie nic przy takich wtr±caniach nie ro¶nie ale wydaje mi się, że lepiej czytać dobrze wtr±con± angielszczyznę niż ogl±dać reklamę z McDonald's :)

Data: 2009-11-11 17:02:31
Autor: Piotr Gnyp
Polski XMB w PS3 juz od czwartku !!!
..::On Wed, 11 Nov 2009 14:12:32 +0100, in <hdedbj$mf2$1@inews.gazeta.pl>
..::Quong <muglorz@gazeta.pl> wrote:
Nie wiem, mnie nic przy takich wtrącaniach nie rośnie ale wydaje mi się, że lepiej czytać dobrze wtrąconą angielszczyznę niż oglądać reklamę z McDonald's :)

Niektóre reklamy McDonalds były fajne :P

--
Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl
"'Better to rule in hell, than serve in heaven.' Eh, little brother-killer?"

Data: 2009-11-11 17:15:36
Autor: Moltisanti
Polski XMB w PS3 juz od czwartku !!!

UĹĽytkownik "Piotr Gnyp":

Niektóre reklamy McDonalds były fajne :P

Zadne reklamy McD nie sa fajne, pranie mozgow
perfekcyjnymi zabiegami marketingowymi na skale
swiatowa od najmlodszych lat malym ledwno chodzacym
dzieciom jest chyba tak samo popieprzone jak ich
rodzice ciagnacy na niedzielny obiad z happy mealem :)

M.

Data: 2009-11-14 02:53:48
Autor: Piotr Gnyp
Polski XMB w PS3 juz od czwartku !!!
..::On Wed, 11 Nov 2009 17:15:36 +0100, in <hdenvj$23d$1@inews.gazeta.pl>
..::Moltisanti <pff@pff.ko> wrote:
Zadne reklamy McD nie sa fajne, pranie mozgow

O mamo, zawiało rdykalizmem. Ja tam w McD jeść lubię i nie buduję z tego
ĹĽadnej ideologii ;>

--
Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl
Ahi hay Lilithu

Data: 2009-11-14 05:30:10
Autor: Moltisanti
[...]

zwyczajne fakty a nie ideologia, Ty jestes stary pryk a mowa o dzieciach,
jezeli znasz zasady panujace w gastro w korporacjach czyli tzw.
od jajka z "czikenem" do momentu wlozenia do ust czegokolwiek, to masz swiadomosc
i po sprawie, jedynie pozostaje zyczyc smacznego :)

Moltisanti

Data: 2009-11-14 08:04:06
Autor: sialala
On Nov 14, 1:53 am, Piotr Gnyp <tor...@NOSPAM.discordia.pl> wrote:
.::On Wed, 11 Nov 2009 17:15:36 +0100, in <hdenvj$23...@inews.gazeta.pl>

.::Moltisanti <p...@pff.ko> wrote:
> Zadne reklamy McD nie sa fajne, pranie mozgow

O mamo, zawiało rdykalizmem. Ja tam w McD je¶ć lubię i nie buduję z tego
żadnej ideologii ;>

a ja jakis dziwny jestem, bo McD odwiedzam jedynie zeby skorzystac z
toalety jak zadnego ToyToya nie ma w poblizu ;-)

Data: 2009-11-11 18:05:42
Autor: kiszony
Dnia 2009-11-11 14:12, Quong napisał (a):
KAM_ pisze:
Quong pisze:
Katanka pisze:
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95335,7242879,Polskie_XMB_juz_za_tydzien.html Genialnie :) SCEP - dobra robota !!!

A Ty co tutaj robisz :>? Przecież odszedłeś z grupy dyskusyjnej long time ago ;>?

Czy może mi ktoś wytłumaczyć, czy od wtrącania angielskich zwrotów w wypowiedzi po polsku jakoś członek rośnie, czy może coś innego?

Nie wiem, mnie nic przy takich wtrącaniach nie rośnie ale wydaje mi się, że lepiej czytać dobrze wtrąconą angielszczyznę niż oglądać reklamę z McDonald's :)

Dlaczego akurat McDonald's?

--
kiszony

Data: 2009-11-11 19:51:17
Autor: Artur Bross
KAM_ pisze:
Quong pisze:
Katanka pisze:
[...]

Bo glodnemu, bula na mysli...

Data: 2009-11-11 19:53:32
Autor: KAM_
kiszony pisze:

[...]

Hołlyy łóód kripsyyy cziken!

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-11-11 20:03:20
Autor: Quong
KAM_ pisze:
kiszony pisze:

[...]

Co nie zmienia faktu, że kole¶ nazwy zwykłej kanapki nie potrafi poprawnie wypowiedzieć, bo w uszach dĽwięczy jakby mówił zupełnie co¶ innego.

Data: 2009-11-11 19:56:32
Autor: Quong
KAM_ pisze:
Quong pisze:
Katanka pisze:
[...]

Jest teraz taka jedna w TV. Jak siÄ™ nadziejesz, to zrozumiesz dlaczego ;)

Data: 2009-11-11 20:51:41
Autor: kiszony
KAM_ pisze:
Quong pisze:
Katanka pisze:
[...]

Faktycznie leciała dzisiaj ale się nie wsłuchiwałem bo grupy czytałem. Myślałem, że może chodzi o "I'm lovin' it" ;)

--
kiszony

Polski XMB w PS3 juz od czwartku !!!