Polski antypedofilizm staje się coraz bardziej anty ludzki i irracjonalny...

Data: 2009-12-12 04:17:38
Autor: Tzva Adonai
Polski antypedofilizm staje się coraz bardziej anty ludzki i irracjonalny...
Ja tam niby jestem normalny, a też nie miałbym nic przeciwko temu, by
klepnąć w pupcię jakąś gimnazjalną młódkę.. Czy to naprawdę powód, by
skazywać ludzi na więzienie?...

***

Upośledzony 36-latek klepnął dziewczynkę, sąd: to pedofil!

Winny. Takie słowa padły w piątek z ust sędzi Moniki Maciejewskiej-
Banasiak. Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia uznał, że upośledzony
umysłowo 36-letni Tadeusz jest winny pedofilii.

Mężczyzna jest bardzo wrażliwy, ale nieświadomy tego co się wokół
niego dzieje. Mimo to sąd skazał go na dwa lata pozbawienia wolności w
zawieszeniu na cztery lata.

- Nie zostawimy tak tej sprawy. Będziemy walczyć - dodaje Tomasz
Michałowicz, wiceprezes fundacji "Jaś i Małgosia", opiekującej się
mężczyzną. - Tadeusz to bardzo pracowity chłopak. Zawsze chętnie
pomaga innym.

Cała sprawa to jedno wielkie nieporozumienie. Jego choroba polega
m.in. na tym, że sympatię okazuje przytulając innych. I nie ma to
żadnych podtekstów seksualnych.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,9922,title,Uposledzony-36-latek-klepnal-dziewczynke-sad-to-pedofil,wid,11771122,wiadomosc_prasa.html

Data: 2009-12-12 14:05:01
Autor: mundek
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:c2cc2215-a068-

Ja tam niby jestem normalny, a też nie miałbym nic przeciwko temu, by
klepnąć w pupcię jakąś gimnazjalną młódkę.. Czy to naprawdę powód, by
skazywać ludzi na więzienie?...

A gdyby ciebie tak kto klepnął...w czółko? :->

Data: 2009-12-12 14:06:59
Autor: raff
[...]

nie jestes normalny.

R.

Polski antypedofilizm staje się coraz bardziej anty ludzki i irracjonalny...