Polski antysemityzm

Data: 2010-11-05 20:15:54
Autor: dK
Polski antysemityzm
Na psp jest paru etatowych antysemitów. Wszędzię widz± i węsz± syjonistyczny spisek. Warto sobie porównać to co dzi¶ lansuj± z prezentowanymi fobiami w zapomnianym filmie z czasów III Rzeszy "Wieczny Żyd".

http://www.dailymotion.pl/video/xdkbks_wieczny-yyd-1-4_shortfilms

dK

Data: 2010-11-05 20:29:29
Autor: u2
Polski antysemityzm
W dniu 2010-11-05 20:15, dK pisze:
[...]

A fe, ty jeste¶ czołowym antysemit±. Ponieważ lansujesz taki kicz. :)

Data: 2010-11-05 19:53:13
Autor: obserwator
Polski antysemityzm

> [...]
> syjonistyczny spisek. Warto sobie porównać to co dzi¶ lansuj± z
> prezentowanymi fobiami w zapomnianym filmie z czasów III Rzeszy "Wieczny

PO korzysta z tych wzorcow z czasow III Rzeszy, tyle ze *Zyda* zastapiono
Kaczynskimi i PiS-em. Ten sam typ nienawistenj nagonki i dezinformacji uprawia GW oraz media.

Prawda jest taka, ze za tym wszystkim stoja w Polsce polaczone sily:
Zydowsko-postkomusze. Sprawdz sobie skad GW dostala duze kredyty na finasowanie gazety, oprocz tego
ze zagarnela przy pomocy perlelowskich sluzb potezna forse, ktora przesylali
Polacy z zagranicy dla opozycji.

Przejecie majatku w Polsce za friko to niebywala gratka, ktora sie zdarza
raz na setki lat. PO teraz musi zabezpieczyc interesy tej grupy, ktora rzadzi
nadal Polska od II wojny swiatowej.

Jesli jestes Polakiem, to poczytaj sobie teksty Tadeusza Korzniewskiego
( jeszcze sa dostepne:), ktory pisze na salonie24, ale jego teksty szybko
splywaja do piwnicy, tego podobno niezaleznego forum publicystycznego:)))

Tutaj jego ostatni, kapitalny tekst. Ten czlowiek swietnie opisuje te polskie
anormalne sytuacje:

http://tadeuszkorzeniewski.salon24.pl/

Jednym slowem w Polsce rzadzi dalej progenitura komunistow przywiezionych do
Polski na sowieckich czolgach, a popiera to zgraja zdrajcow i zaprzancow
ostatniego autoramentu.

.... i nalezy dodac, ze nadal wszystko jest pod kontrola, nawet ta grupa
dyskusyjna:)))

Data: 2010-11-05 20:58:36
Autor: u2
Polski antysemityzm
W dniu 2010-11-05 20:53,  obserwator pisze:
[...]

Żeby było ¶mieszniej (i straszniej) Kaczyński to tłusty Żyd. Nienawi¶ć
jest uprawiana dla otumanienia ciemnego luda.

Data: 2010-11-05 20:13:53
Autor: obserwator
Polski antysemityzm
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Żeby było ¶mieszniej (i straszniej) Kaczyński to tłusty Żyd. Nienawi¶ć
jest uprawiana dla otumanienia ciemnego luda.

....nie wiem czy Kaczynski jest tlustym Zydem....ale za cholere nie moge
zrozumiec polityki ktora on uprawial z bratem...cos mi tu w sumie nie gra.

Okragly stol to chyba klucz do tej polskiej zagadki...bracia Kurscy...to jakas
poszlaka:))

Data: 2010-11-05 21:44:56
Autor: u2
Polski antysemityzm
W dniu 2010-11-05 21:13,  obserwator pisze:
...nie wiem czy Kaczynski jest tlustym Zydem

To się doucz.

Data: 2010-11-05 21:11:29
Autor: obserwator
Polski antysemityzm
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
To się doucz.

a po co mam sie douczac? mnie howno to obchodzi kim on jest z pochodzenia.
Dla mnie wazne jest to co robi.

Data: 2010-11-05 22:14:05
Autor: u2
Polski antysemityzm
W dniu 2010-11-05 22:11, obserwator pisze:
To się doucz.
a po co mam sie douczac? mnie howno to obchodzi kim on jest z pochodzenia.
Dla mnie wazne jest to co robi.

Nic nie robi, a za wszystko odpowiada.

Data: 2010-11-05 21:18:13
Autor: obserwator
Polski antysemityzm
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Nic nie robi, a za wszystko odpowiada.

koziol ofiarny?

Data: 2010-11-05 22:19:33
Autor: u2
Polski antysemityzm
W dniu 2010-11-05 22:18,  obserwator pisze:
Nic nie robi, a za wszystko odpowiada.
koziol ofiarny?

Dokładnie.

Data: 2010-11-05 22:28:11
Autor: Jaksa
Polski antysemityzm
On Fri, 05 Nov 2010 20:15:54 +0100, dK <caria@wp.pl> wrote:

Na psp jest paru etatowych antysemitĂłw. WszÄ™dziÄ™ widzÄ… i wÄ™szÄ…  syjonistyczny spisek. Warto sobie porĂłwnać to co dziĹ› lansujÄ… z  prezentowanymi fobiami w zapomnianym filmie z czasĂłw III Rzeszy "Wieczny  Ĺ»yd".

http://www.dailymotion.pl/video/xdkbks_wieczny-yyd-1-4_shortfilms

dK

Acha, cos mi przyszlo do glowy, ty sie chyba jeszcze tu nie przedstawiales?

Jestes:
  1. zydem
  2. polzydem
  3. cwierczydem
  4. octanzydem
  5. inne

?

Jaksa

Data: 2010-11-05 22:32:00
Autor: Jesienny
Polski antysemityzm
Jaksa napisał:

Jestes:

Ty jeste¶ zwykłym cwiercpolackim tchorzem bez jaj.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-11-05 22:45:05
Autor: Jaksa
Polski antysemityzm
On Fri, 05 Nov 2010 22:32:00 +0100, Jesienny <Kruk@pisuary.pl> wrote:

Jaksa napisał:

Jestes:

Ty jesteś zwykłym cwiercpolackim tchorzem bez jaj.

Wybacz, ale swoich jaj nie bede ci okazywal.
Plec sie nie zgadza.

Jaksa

Data: 2010-11-05 22:52:36
Autor: Jesienny
Polski antysemityzm

Jaksa napisał:

Jestes:

Ty jeste¶ zwykłym cwiercpolackim tchorzem bez jaj.

Wybacz, ale swoich jaj nie bede ci okazywal.

Gdyby glupota byla lzejsza od powietrza to bys sie "arystokrato" z Koziej
Wolki zabil o sklepienie kosciola.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Metafora

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-11-05 22:57:46
Autor: Jaksa
Polski antysemityzm

Jaksa napisał:

[...]

Wiem ze jestes z ludu Idzikowski i stad wynikl ten twoj powojenny akces
do komunistycznych sil okupacyjnych. W koncu twoj lociec byl analfabeta
w czworakach z klepiskiem zamiast podlogi, a ty dostapiles zaszczytu
posiadania muszli klozetowej w domu.

Jestes ludzka kurwa i ja mowie ci to otwarcie w twarz. Docen to!

Jaksa

Data: 2010-11-06 02:53:36
Autor: Jesienny
Polski antysemityzm
Jaksa napisał:

Jestes ludzka kurwa i ja mowie ci to otwarcie w twarz. Docen to!

Wykurwiaj razem z t± twoj± "otwarto¶ci±" przez eternalseptember.org

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-11-07 12:57:51
Autor: Jaksa
Polski antysemityzm
On Sat, 06 Nov 2010 02:53:36 +0100, Jesienny <Kruk@pisuary.pl> wrote:

Jaksa napisał:

Jestes ludzka kurwa i ja mowie ci to otwarcie w twarz. Docen to!

Wykurwiaj razem z tą twoją "otwartością" przez eternalseptember.org

Ach tu ciebie boli!

Coz, mam zle wiesci dla ciebie lachu, jestes zbyt nieznaczacym ciulem
bym byl gotow sie fatygowac. Na to musialbys mnie naprawde wkurwiac,
a do tego brakuje ci zwyczajnie zdolnosci, kmiotku.

Ot, od czasu do czasu wydziele ci wielkopanskiego kopa w twoj plebejski
tylek i to ci musi wystarczyc.

Jaksa

PS
  byl kiedys taki usenetowy chuj co chcial sie koniecznie ze mna spotkac
  a ze wkurzal mnie solidnie, to zaproponowalem mu spotkanie w bezpiecznych
  klimatach, z dala od Europy i cywilizacji i jeszcze zaoferowalem dodatkowo
  mu pieniadze na bilet w jedna strone, ale wtedy czegos zamilkl :)

Data: 2010-11-06 08:32:54
Autor:
Polski antysemityzm
On Fri, 5 Nov 2010 20:15:54 +0100, "dK" <caria@wp.pl> wrote:

[...]

 antysemita to ktos, kto z wlasciwa naboznoscia nie  wymawia slowa:Zyd.podobnie jest z antypis-izmem ;o).

Polski antysemityzm