Polski antysemityzm

Data: 2010-11-05 22:28:11
Autor: Jaksa
Polski antysemityzm
On Fri, 05 Nov 2010 20:15:54 +0100, dK <caria@wp.pl> wrote:

Na psp jest paru etatowych antysemitĂłw. WszÄ™dziÄ™ widzÄ… i wÄ™szÄ…  syjonistyczny spisek. Warto sobie porĂłwnać to co dziĹ› lansujÄ… z  prezentowanymi fobiami w zapomnianym filmie z czasĂłw III Rzeszy "Wieczny  Ĺ»yd".

http://www.dailymotion.pl/video/xdkbks_wieczny-yyd-1-4_shortfilms

dK

Acha, cos mi przyszlo do glowy, ty sie chyba jeszcze tu nie przedstawiales?

Jestes:
  1. zydem
  2. polzydem
  3. cwierczydem
  4. octanzydem
  5. inne

?

Jaksa

Data: 2010-11-05 22:32:00
Autor: Jesienny
Polski antysemityzm
Jaksa napisał:

Jestes:

Ty jeste¶ zwykłym cwiercpolackim tchorzem bez jaj.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-11-05 22:45:05
Autor: Jaksa
Polski antysemityzm
On Fri, 05 Nov 2010 22:32:00 +0100, Jesienny <Kruk@pisuary.pl> wrote:

Jaksa napisał:

Jestes:

Ty jesteś zwykłym cwiercpolackim tchorzem bez jaj.

Wybacz, ale swoich jaj nie bede ci okazywal.
Plec sie nie zgadza.

Jaksa

Data: 2010-11-05 22:52:36
Autor: Jesienny
Polski antysemityzm

Jaksa napisał:

Jestes:

Ty jeste¶ zwykłym cwiercpolackim tchorzem bez jaj.

Wybacz, ale swoich jaj nie bede ci okazywal.

Gdyby glupota byla lzejsza od powietrza to bys sie "arystokrato" z Koziej
Wolki zabil o sklepienie kosciola.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Metafora

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-11-05 22:57:46
Autor: Jaksa
Polski antysemityzm

Jaksa napisał:

[...]

Wiem ze jestes z ludu Idzikowski i stad wynikl ten twoj powojenny akces
do komunistycznych sil okupacyjnych. W koncu twoj lociec byl analfabeta
w czworakach z klepiskiem zamiast podlogi, a ty dostapiles zaszczytu
posiadania muszli klozetowej w domu.

Jestes ludzka kurwa i ja mowie ci to otwarcie w twarz. Docen to!

Jaksa

Data: 2010-11-06 02:53:36
Autor: Jesienny
Polski antysemityzm
Jaksa napisał:

Jestes ludzka kurwa i ja mowie ci to otwarcie w twarz. Docen to!

Wykurwiaj razem z t± twoj± "otwarto¶ci±" przez eternalseptember.org

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-11-07 12:57:51
Autor: Jaksa
Polski antysemityzm
On Sat, 06 Nov 2010 02:53:36 +0100, Jesienny <Kruk@pisuary.pl> wrote:

Jaksa napisał:

Jestes ludzka kurwa i ja mowie ci to otwarcie w twarz. Docen to!

Wykurwiaj razem z tą twoją "otwartością" przez eternalseptember.org

Ach tu ciebie boli!

Coz, mam zle wiesci dla ciebie lachu, jestes zbyt nieznaczacym ciulem
bym byl gotow sie fatygowac. Na to musialbys mnie naprawde wkurwiac,
a do tego brakuje ci zwyczajnie zdolnosci, kmiotku.

Ot, od czasu do czasu wydziele ci wielkopanskiego kopa w twoj plebejski
tylek i to ci musi wystarczyc.

Jaksa

PS
  byl kiedys taki usenetowy chuj co chcial sie koniecznie ze mna spotkac
  a ze wkurzal mnie solidnie, to zaproponowalem mu spotkanie w bezpiecznych
  klimatach, z dala od Europy i cywilizacji i jeszcze zaoferowalem dodatkowo
  mu pieniadze na bilet w jedna strone, ale wtedy czegos zamilkl :)

Polski antysemityzm