Polski europoseł zszokował Niemców..

Data: 2009-08-02 02:45:58
Autor: Tzva Adonai
Polski europoseł zszokował Niemców..
Polski europoseł jechał tyłem po niemieckiej autostradzie - podaje
TVN24, powołując się na informacje bawarskiej policji.
Najprawdopodobniej chciał cofnąć do przegapionego zjazdu.

To pierwszy tego typu przypadek w historii niemieckiej motoryzacji.

W piątek po południu w okolicy miejscowości Trogen na autostradzie
numer 93 pracownicy pomocy technicznej zauważyli samochód, który
jechał autostradą do tyłu. Zaalarmowali policję, która zatrzymała
auto.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Polski-europosel-jechal-niemiecka-autostrada-do-tylu,wid,11367166,wiadomosc.html?ticaid=187e3

Data: 2009-08-02 03:02:43
Autor: Marek
On 2 Sie, 11:45, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

A jechal zgodnie z kier. ruchu, czy pod prad ?

Data: 2009-08-02 03:07:27
Autor: Tzva Adonai
On 2 Sie, 12:02, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

A jechal zgodnie z kier. ruchu, czy pod prad ?

Ładnie to tak sobie żartować z polskich europosłów?...

Data: 2009-08-02 12:07:41
Autor: Slawomir Stoff [inf]

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> schrieb im Newsbeitrag
[...]

rita mantel ci sie cioro

ar

Data: 2009-08-02 12:13:38
Autor: raff
[...]

To byl Nitras, cwolu:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Polski-europosel-jechal-niemiecka-autostrada-do-tylu,wid,11367166,wiadomosc.html

Zas wycinasz i manipulujesz, mendo.

R.

Data: 2009-08-02 09:02:50
Autor: Antenka
Polski europoseł zszokował Niemców..
Z moich źródeł wynika jasno, że tym rajdowcem był POpierdzielony
rajdowiec Nitras! Kto mu dał prawo jazdy???!

Antenka

Data: 2009-08-02 19:13:03
Autor: konserwator

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:6f14c117-d14b-43b9-aa19-75db30bc1128a13g2000yqc.googlegroups.com...
Z moich źródeł wynika jasno, że tym rajdowcem był POpierdzielony
rajdowiec Nitras! Kto mu dał prawo jazdy???!

Czuma?

Data: 2009-08-02 23:26:25
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Antenka wrote:

Z moich źródeł wynika jasno, że tym rajdowcem był POpierdzielony
rajdowiec Nitras! Kto mu dał prawo jazdy???!

Ja czytałem w kilku serwisach (m. in. PAP) i na telegazecie. Wszędzie
podawano, że był to Nitras, ale w żadnym nie podano z jakiej on jest
partii.
Gdyby to był ktoś z innej partii - xxx, to nagłówki i info zaczynałyby się
od "Europoseł xxx {Imię i Nazwisko} jechał...".

--
Pit

Data: 2009-08-03 08:40:45
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Z moich źródeł wynika jasno, że tym rajdowcem był POpierdzielony
rajdowiec Nitras! Kto mu dał prawo jazdy???!

Antenka

Przecież nic się nie stało, nie było żadnego wypadku... Każdy kierowca bez wyjątku codziennie łamie idiotyczne przepisy drogowe..

Data: 2009-08-02 12:20:23
Autor: Ensitherum
Polski europoseł zszokował Niemców. .
coś łatwo zaszokować Szwabów. stolicę zaszokowało dopiero SS.

Data: 2009-08-02 12:35:12
Autor: Slawomir Stoff [inf]

"Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> schrieb im Newsbeitrag
coś łatwo zaszokować Szwabów. stolicę zaszokowało dopiero SS.

odpierdol sie laskawie od szwabow polski gnoju.

ar

Data: 2009-08-02 12:37:46
Autor: Ensitherum
Slawomir Stoff [inf] pisze:
odpierdol sie laskawie od szwabow polski gnoju.

o, hardzi jak zwykle :D

Data: 2009-08-02 13:12:23
Autor: ColgatesBilly
"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message news:37be6342-2ae3-45e2-a9d1-b6a5001cee14o32g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- --

Nie pierwszy,. nie pierwszy, bo nieraz tak jechalem
i nie tylko w Niemczech, a nikt mi nie gratulowal
ani mnie tak wyroznil.

Oczywiscie, co widac jasno, bie byl to PiSowiec
wiec... nie ma sprawy

Kol

Data: 2009-08-02 14:13:22
Autor: Andrzej Kokakolski
Polski europoseł zszokował Niemców..
To przynajmniej czesciowo tlumaczy  dlaczego PO tak "pilnie", "szybko" i "wydajnie" buduje autostrady.

Przeciez taka autostrada to duze utrudnienie dla kierowcy!  ;)

AK

Data: 2009-08-02 19:45:12
Autor: jacek_placek_01
Polski europoseł zszokował Niemców. .

To pierwszy tego typu przypadek w historii niemieckiej motoryzacji.

bzdura, znam opowieści znajomych którzy tak sobie radzili żeby nie
nadrabiać 30-40 km do następnego zjazdu :)
żadna nowość w przypadku naszej ułańskiej fantazji.
Aczkolwiek teraz już w dobie nawigacji satelitarnej to pewnie rzadkość

Data: 2009-08-02 20:06:20
Autor: bolek

Użytkownik "jacek_placek_01" <kt@poczta.pl> napisał w wiadomości news:h54jfs$2pc$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Sam to przetrenowałem koło Norymbergi.

[...]