Polski film

Data: 2010-02-27 01:01:34
Autor: Doomin
Polski film
Pamiętam tylko że akcja toczyła się
chyba na poczatku XXw, na Śląsku (też
chyba); grupe robotników z oddali podglądająca
przez okno jak się jakaś para w dużym domu
kocha... Później jak sie rozchodzili do domow
jakis mlody spotkal kurtyzaneczke ktora mu
dala za free, bo byl tak slodko niewinny :)
(mialem ze 12 lat jak ogladalem, wiec nic
dziwnego, ze te sceny pamietam tylko :D)

Z reszta drugi mi sie skojarzyl, tez ogladany w tym
wieku, podobne realia chyba, jakis mlody
koles przychodzi do starszego goscia, a tamten
w pokoju obok sie zabawia (nie pokazano, slychac
tylko glos). Obok jest druga panienka, z olbrzymimi
cycorami (K. Figura sie chowa )
i glos starszego proponuje zeby zostal i "pociurlal"
(jakies nietypowe slowo chyba bylo uzyte :D) sobie.
Mlody jednak sie speszyl, zostawil pakunek i poszedl.

Z reszta nie wiem czy to aby nie jeden i ten
sam film :) Co to  ? Aktorow nie pamietam.

Data: 2010-02-27 11:09:40
Autor: hephalump
Polski film
Doomin pisze:
[...]

"Grzeszny żywot Franciszka Buły"

--
<<śmierć wegetarianom>>
to powiedział *hephalump*

Data: 2010-02-27 15:48:03
Autor: Doomin
Polski film
hephalump pisze:
Doomin pisze:
[...]

To jest to na pewno , thx.

Data: 2010-03-01 09:21:58
Autor: bans
Polski film
W dniu 2010-02-27 11:09, hephalump pisze:

"Grzeszny żywot Franciszka Buły"

Dobre to było. To tam gość z drewnianą nogą zakładał się z nieświadomymi tego faktu, że położy noga pod śtrasbanka? Wychodziło, póki łożarty se kiedyś nóg nie pomylił, jeździł potem taką szufladą z kółkami.

--
bans

Data: 2010-03-01 10:32:24
Autor: flower
Polski film
Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]

tego faktu, że położy noga pod śtrasbanka? Wychodziło, póki łożarty se
kiedyś nóg nie pomylił, jeździł potem taką szufladą z kółkami.

Tak. Lubiłem to oglądać jak byłem  mały, ale jakiś straszny ten film był...
Musiał być "prawdziwy".

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-03-01 11:54:58
Autor: hephalump
Polski film
bans pisze:
[...]

To ten. Na mnie też swego czasu wywarł mocne wrażenie.

Pozdro