Polski holokaust w wykonaniu Szwedów! łeeee :-/

Data: 2010-09-23 11:01:24
Autor: Antenka
Polski holokaust w wykonaniu Szwedów! łeeee :-/
Archeolodzy prowadzący wykopaliska na dziedzińcu zamku w Gołańczy
niedaleko Wągrowca dokonali makabrycznego odkrycia.

Odkryli ślady holokaustu na Wielkopolanach dokonanego przez Szewdów, o
czym świadczy zbiorowa  mogiła  datowana na poł. XVII wieku.

Nawiedzony, nawrócony na protestantyzm Karol Gustaw mordując z dziką
pasją Polaków - katolików w dobie "potopu", pragnął zrealizować swój
utopijny plan - w środku Europy zamrzył sobie stworzenie cesarstwo
protestanckiego.

Oczywiście ta idea, jak każda utopia, legła w gruzach lecz
pozostałością tego czasu pogardy dla jedynej świętej wiary katolickiej
są masowe groby takie jak w Gołańczy. :- (

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8415141,Archeolodzy_odkryli_masowy_grob_z_czasow_potopu_szwedzkiego.html

Postawić Szwedów ( rodzinę królewską!)  przed trybunałem w Hadze!

Antenka : - /

Data: 2010-09-24 11:22:24
Autor: Antenka
On 23 Wrz, 20:01, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

No tak, nikt nie miał odwagi uznać tej zbrodni za
holokaust...Popatrzcie jaką kasę na II wojnie robią żydzi, a wy co?
Siedzicie jak mysz pod miotłą tak jakby nic się nie stało! Naród bez
pamięci musi zginąć.

Antenka >:E

Data: 2010-09-25 08:11:25
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-24 20:22, Antenka pisze:
[...]

No faktycznie ten w koronie w koronie powinien wziąć za to odpowiedzialność. Kwaśniewski może w moim imieniu przepraszać za Jedwabne, to on tym bardziej moze za swoich przodków..

Pozdrawiam :-)

PS. Słyszałaś Antenko o "domkach" szwedzkich - darze króla Szwecji dla polskich powodzian? Były to baraki w których przebierali się robotnicy budowlani. Tak szczodry jest monarcha szwedzki :-(

Data: 2010-09-25 00:26:55
Autor: Antenka
On 25 Wrz, 08:11, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

robotnicy
 budowlani. Tak szczodry jest monarcha szwedzki :-( <

Nie, nie słyszałam :-((. Niech oddadzą zagrabione złoto, kosztowności
z czasów potopu szwedzkiego i te lwy sprzed pałacu w Sztokholmie! >:-E

Antenka

P.s. Miłego dnia Jadrysiu . Uważaj na złotą rybkę! ;-)

Polski holokaust w wykonaniu Szwedów! łeeee :-/